صفحه 3 از 9 اولیناولین 1 2 3 4 5 6 7 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 45 از مجموع 124

موضوع: گام به گام در راه اندازی یک سانترال تحت IP Phone

  
  1. #31
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4784
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    آقا یواش بورو ماهم برسیم

    خیلی از من جلوتری من هنوز 2 نصب نکردم

    نرم افزاری کدباز برای ایجاد ارتباطات یکپارچه است که امکاناتی نظیر IP PBX، پست الکترونیک، فاکس و غیره را ارائه می دهد. رابط وب آن شامل قابلیت هایی مثل نرم افزار مرکز تماس-Call Center، با قابلیت predictive dialing است. Elastix چندین بسته نرم افزاری را به صورت یکپارچه در کنار هم قرارداده است که هر کدام ویژگی های مربوط به خود را دارند. همچنین رابط های جدیدی را نیز برای کنترل کردن و گزارش گیری اضافه کرده است.

    از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به ضبط تماس ها، پیام گیر صوتی، ارسال پیام صوتی به پست الکترونیک، IVR انعطاف پذیر و قابل تنظیم از طریق رابط وب، حمایت از ترکیب صوتی، حذف کننده طنین(echo canceller) و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان تعداد زیادی IP Phone را در زمان کمی پیکر بندی کرد (البته برای تلفن هایی که پشتیبانی می کند).

    لینک مفید
    چک لیست از سرویس های قابل ارائه توسط الستیکس

    1-در رابطه اکو صدا ( من تجروبشو نداشتم. چون برام اتفاق نافتاده )
    منظور از voip چیه؟؟؟ استفاده از پروتکل و یا صدای دیجیتال. دیدی منو هاش خارجی ؟؟؟ یه آدم خارجی داخل این مرکز هست که هروقت صدا بهش می رسه اونو گوش می ده و دوباره تکرار می کنه و از اون جایی که softphon از پروتکل sip استفاده می کنه پس همه چیز به voip شبه هستش.

    2- در قسمت Follow-Me List داخلي ديگري كه مي خواهيد تماس به آن منتقل شود را اضافه كنيد.

    3- منم باهاش این مشکل رو دارم با خودم می گفتم یه جایی از کارم اشتباهه

    4- در رابطه با 9 مگ بودنش وقت نکردم بگردم ولی از کیفیت صداش و کاراییش راضیم در این رابطه هم امیدوارم دوستانی که این کاره ( اهل فن ) هستن توضیح بدن

    5- 6- 7- خسته نباشین شما انقدر تایپتون خوبه که کلاس آموزشی گذاشتین لطفا یه خورده ای هم به من رحم کنید.

    فعلا همین قدر فکر کنم کافیه ! البته سوالات طولانیه جواب برای اساتیدی مثل علی آقا و سامان جان ایکی ثانیه است
    لطف دارین . بقیه سئوالات رو درحال طرح هستش ؟؟؟ یا خواستین من از خودم نا امید نشم ؟؟؟

    دوستان من با قسمت های آخر سئوالات کار نکردم


    SADEGH65، th95، aliafzalan و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  2. #32
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5765
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20
    سامان جان
    این مونده + سوالات 3 تا آخر

    و اینکه آیا پس از برقراری ارتباط باز هم بسته ها ما به سرور الاستیکس میره یا نه دیگه بعد از اون مستقیم بین خودمون مبادله میشه ؟
    ببینم چیکار میکنیا
    علی افضلان الان تو راه خونه است. (احتمالا تو اتوبانه برسه همه رو جواب داده !

    ضمنا قرار شد در مورد امکانات Eyebeam هم بگی ! منشیش کجاست و ... (برای من میره روی منشی ولی نمیدونم کجا ضبط میکنه ! اصلا ضبط میکنه یا نه)

    راستی یک هدست ارزون خوب هم برای این کار معرفی کنید



  3. #33
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4784
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    اون آدمه پس چیکارس؟؟؟

    لینک مفید
    راهنمای Eyebeam

    من از فیلیپس استفاده می کنم کیفیت داره ولی اگه بخواهید به صورت دائم ازش استفاده کنید راحت نیست احتمالا بهتر از اونم پیدا می شه 

    Philips - Notebook headset SHM2100U/10 - Notebook headset and combo - Notebook and iPad accessories - Accessories

    Philips - Search

    البته باید ببینی (در ایران ویران ) پیدا می شه یا نه

    من 15 تومن خریدم


    ویرایش توسط Zahmatkesh : 2010-09-13 در ساعت 06:48 PM

  4. #34
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5765
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20
    مگه تو توی ایران نیستی ؟ از اونور سفارش دادی برات اوردن ؟ قیمتش چنده ؟
    بعد هم جواب سوالات 3 تا 7 چی شد (حالا غیر از Eyebeam )
    البته راهنمای Eyebeam هم که فقط چیزهای خیلی ساده رو گفته


    Zahmatkesh سپاسگزاری کرده است.

  5. #35
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhdganji نمایش پست ها
    علی افضلان الان تو راه خونه است. (احتمالا تو اتوبانه برسه همه رو جواب داده !
    سلام
    نمیدونی اتوبان چه خبر بود، از ورداورد بسته بود
    من کلاً 3 ساعت با الستیکس کار کردم، پس امکان اینکه بتونم جواب سوالاتت را بدم چیزی حدوده 0.01% هست!

    و اما در مورد سوال 1 که در مورد اکو صدا بود.
    به احتمال 99.99% مشکل از میکروفن و یا تنظیمات اون هست، این مشکل را با میکروفن هایی با کیفیت پایین (و همچنین میکروفن بعضی از لپ تاپ ها) داشتم.


    th95 سپاسگزاری کرده است.

  6. #36
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5765
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20
    خدا به داد
    علی اذیتمون نکن
    من همین الان دارم راه میفتم
    یعنی داغونه ؟

    من کلاً 3 ساعت با الستیکس کار کردم، پس امکان اینکه بتونم جواب سوالاتت را بدم چیزی حدوده 0.01% هست!
    خودت گفتی برو سراغ این ! پس خودت با چی کار میکنی ؟ این رو گفتی برای مبتدیهایی مثل من



  7. #37
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhdganji نمایش پست ها
    خودت گفتی برو سراغ این ! پس خودت با چی کار میکنی ؟ این رو گفتی برای مبتدیهایی مثل من
    این چه حرفیه، ماشاا... شما خودت استادی، اسنادش هم موجوده!
    من خودم با Cisco Call Manager کار میکنم، ولی برای شروع الستیکس به نظرم خیلی بهتره، کل نصب و کانفیگ اولیش به 2 ساعت هم نمیرسه، چون Call Manager به سرور مخصوص نیاز داره (بعضی از مدل های HP و Intel) به همین دلیل پیشنهاد نکردم.



  8. #38
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4784
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    این چه حرفیه، ماشاا... شما خودت استادی، اسنادش هم موجوده!
    من خودم با Cisco Call Manager کار میکنم، ولی برای شروع الستیکس به نظرم خیلی بهتره، کل نصب و کانفیگ اولیش به 2 ساعت هم نمیرسه، چون Call Manager به سرور مخصوص نیاز داره (بعضی از مدل های HP و Intel) به همین دلیل پیشنهاد نکردم.
    تورو خدا سرکارمون نزار!!!

    نمی خوای یاد بدی می گی زمین کجه ؟؟؟


    آقایونی دوستدار voip کمک، من به تنهایی از پس هیچ کدوم از سئوالات حاج محمد بر نمی یام


    th95 سپاسگزاری کرده است.

  9. #39
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    Elastix بر روی هسته Asterisk بسط داده شده است. حتما می دانید که Asterisk یکی از قوی ترین نرم افزار های IP/PBX است.

    1- ارتباط از طریق سرور برقرار می شود.
    4- EyeBeam یکی از بهترین و تمیز ترین نرم افزارهای Soft-Phone است که در دنیا طرفداران زیادی دارد. بعید می دانم نیازی داشته باشید و نتوانید با آن برطرف کنید.
    6- پیام گیر و منشی تلفنی در سیستم های VOIP، سمت کلاینت نیست و سمت سرور است. یعنی باید سروری داشته باشید که درخواست ها را دریافت کند و ذخیره کند. آنگاه تعریف می کنید که هرگاه مثلا تلفن 5 بار زنگ خورد و کسی پاسخ نداد، درخواست به سمت یک شماره خاص که شماره Voice Mail است Forward شود. سیستم Voice Mail تلفن را دریافت می کند، براساس شماره ای که از آن Forward شده، آن را به سمت Voice MailBox کاربر مورد نظر هدایت می کند، پیام را پخش می کند و سپس پیغام طرف مقابل را ضبط و ذخیره می کند.

    پس قسمت دوم این پرسش هم پاسخ داده شد که نیازی به این کار نیست!

    7- نرم افزار FreePBX یک نرم افزار GUI برای مدیریت Asterisk است.
    Asterisk به صورت یک نرم افزار تحت Linux نصب می شود و تمام تنظیمات آن به صورت متنی در فایل ذخیره می شود. ارسال دستور به آن هم با Command است.
    برای ساده شدن کار، نرم افزارهای واسط کاربری (GUI) طراحی و اجرا شده اند که FreePBX از آن جمله است.
    حسن FreePBX تحت وب بودن آن است. پس با داشتن آن، دیگر نیازی به دانستن دستورات و شناختن Config File های پیچیده Asterisk نیست.

    شاید اولین پروژه ای که برای ساده سازی Asterisk راه افتاد، Asterisk@home بود که بعد از مدتی به محصولی با نام Trixbox تبدیل شد که در حقیقت Asterisk است به همراه FreePBX و برخی Module های دیگر که راه اندازی اش بسیار آسان است
    Trixbox در دو نوع تجاری و رایگان ارائه شده است. نسخه رایگان آن با نام Trixbox CE را می توانید از آدرس زیر دریافت کنید:
    Fonality trixbox CE, an Asterisk-based PBX Phone System (formerly Asterisk@Home) | trixbox

    من معمولا به دوستانی که تازه می خواهند به سمت VOIP حرکت کنند، پیشنهاد می کنم از Trixbox استفاده کنند. هرچند Elastix هم از همین جنس است و تفاوت ماهوی ندارد.


    SADEGH65، fkh، narjili و 4 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  10. #40
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5765
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20
    با تشكر از ما
    در اين موارد هم راهنمايي ميفرماييد ؟

    3- چرا برای من Endpoints Discovery کار نکرد ؟ روی چند تا کلاینت eyebeam رو نصب کردم (بدون تنظیمات) بعد زدم خود الاستیکس بره بگرده پیداشون کنه ! Subnet رو هم درست دادم ! از روی سرور (کنسول لینوکسی) الاستیکس هم میتونم اون subnet و سیستمها رو پینگ کنم و ببینم اما خود Discovery الاستیکس به softphone ها رو پیدا نکرد


    5- توی ارسال instant message مشکل داریم. سیستم من میگه برنامه eyebeam اون یکی قدیمیه و برای همین نمیشه (یه ارور قرمز رنگ میده دقیق یادم نیست) و جالب اینه که انور هم همین رو میگه ! جالبتر اینه که بابا هر دومون از یه لینک نصبش کردیم

    6- يه توضيح كوچيك در مورد نحوه فعال سازي Voice Mail روي سرور و نيز تنظميات سمت كلاينت (ديدم توي كلاينت نوشته با اين شماره ميره به voicemail و با اين شماره پيامها رو از اون ميخونه )


    و آیا این برنامه امکان این رو داره که سیستم رو Hibernate کرده باشیم و با زنگ زدن به تلفن ما از اون حالت دربیاد و پیام رو ضبط کنه یا هر کار دیگه ای ؟


    Zahmatkesh سپاسگزاری کرده است.

  11. #41
    نام حقيقي: مجتبی

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    محل سکونت
    1
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    4
    سلام به تمامی دوستان و متخصصین ارجمند

    من با کمک شما توانستم تحت شبکه محلی بر روی سه سیستم VoIP را راه*اندازی کنم.
    حال به کمک دوستان دوباره نیاز دارم

    1- ارتباط انجام شده اما چطور می توان کیفیت صدا را بهتر کرد. یا بهتر سوالم را مطرح کنم:
    با چه تنظیماتی می توانم کیفیت صدا را بهتر کنم؟ (من فقط به صورت Default سه Generic SIP Device ایجاد کردم و سه User ایجاد کردم و Soft Phone را بر روی هر کلاینت نیز نصب کردم)

    2- حال می خواهم سه خط شهری را به سرور اضافه کنم. حال چه باید کرد؟ چه سخت افزاری نیاز است و باید چه تنظیماتی را بر روی سرور انجام داد؟



  12. #42
    نام حقيقي: مجتبی

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    محل سکونت
    1
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    4
    سلام
    به نظر شما کدامیک از کارت های زیر مناسب تر است؟
    Sangoma & OpenVox & Digium

    قیمت هر کدام تقریباً چقدر است؟

    آیا نمی توان از طریق دیگر سه خط شهری را استفاده کرد و یا راه مناسبتری؟



  13. #43
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4784
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    سلام

    در رابطه با سئوال 3 لینک ذیل رو خوندم ولی کاری برای من از پیش نبرد
    Endpoint scan in PBX has 2 pages, but 2nd wont sho - Elastix Forums :: Open Source Unified Communications Server
    Elastix Blogs
    اگه راه حل رو درک کردی منم توجیه کن

    4- مشکل از تلفن نبوده احتمالا از elastix بوده چون هر بار که تغییری در تنظیمات می دی اگه ثبتش نکنی خط رو قطع می کنه
    CounterPath.eyeBeam.Enhanced.v1.5.19.4.51814.Incl. Keymaker-ZWT.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - downloadeyeBeamEnhancedv151.html
    X-Lite3_29712-phone.exe - 4shared.com - online file sharing and storage - downloadX-Lite3_29712-phone.html

    5- در اینباره بیشتر توضیح بدین ببینم مشکل کجاست
    Elastix | Hightek Hosting - Official Blog

    6- در سرور منو pbx کشویی PBX Configuration گزینه Feature Code رو یه نگاه بندازین و کدهای موجود روی صفحه را با شماره گیری تست کنید

    7-دسته اول: به همين كد هايي كه مي گيد توي استريسك مي نويسند و چند نمونه رو هم شما در پستتون ذكر كرديد، ميگن DialPlan نويسي !
    شما در اين نوع برنامه نويسي (يا اسكريپت نويسي) از تمامي قابليت هاي استريسك مي توانيد استفاده كنيد.. حتي دستوراتي در استريسك برا كار با Mysql وجود داره كه خيلي راحت مي توانيد اطلاعات لازمه را در ديتا بيس بريزيد...
    شما مي توانيد يك داخلي، يك مسير ورودي با مشخصات دلخواه ايجاد كنيد.. و كلي تغييرات در استريك بديد...
    اصلا كار اين FreePBX بنده خدا اينه كه اومده كلي DialPlan آماده نوشته... مثلا شما براي تعريف queue توي استريك حتما پير مي شيد ! اما FreePBX اين كار رو مي كنه..
    اون فايل هايي هم كه مي بينيد نميشه تغيير داد فايل هايي كه خود FreePBX ايجاد كرده ... براي هر كدوم هم يك Custom قرار داده كه كدتون رو به آنها بايد اضافه كنيد...

    دسته دوم: برنامه نويسي روي استريسك !: البته بهتره بگم كنار استريسك .. اين هم 2 بخش داره يكي API معمولا مي كن.. كه از اين طريق شما مي توانيد داخلي ها و خط هارو مديريت كنيد و براي كساني خوب هست كه مي خواهند SoftPhone يا برنامه مديريت استريسك بنويسند.. مثل مديريت صف ها يا همين HUD خودمون...
    بخش دوم AGI هست كه براي ساخت IVR ها و برنامه هاي كاملا اختصاصي با قابليت هاي استريسك استفاده ميشه... كه تخصص من هم توي اينه...
    در اين روش شما تماس رو از استريسك مي گيريد و تمام كار هايي كه استريسك با تماس مي تونه بكنه رو خودتون در برنامه تودتون انجام ميدهيد.. مثلا من تا حالا يك سيستم پرسش و پاسخ با قابليت اعلام كد رهگيري، تلفنباانك، برنامه رزو تلفني، اعلا اطلاعات از ديتابيس و كلي چيز ديگه نوشتم...

    اما هم AGI و هم API را مي توانيد با هر زباني بنويسيد... كه معمولا با PHP مي نويسيند چون راحتره.. كامپايل نمي خواد.. و لي شما با هر زباني كه مي خواهيد مي توانيد برنامه نويسي كنيد.. اما بايد يك واسط داشته باشيد كه تماس رو از استريسك بگيره به برنامه شما بده و همچنين دستورات استريك رو در اون زبان براي شما پياده سازي كرده باشه...
    مثلا براي PHP يك واسط هست به نام PHP-AGI كه به طور پيشفرض روي الستيكس نصبه و فقط شما بايد بلد باشيد با اون كار كنيد..
    يا براي جاوا Asterisk-Java هست كه من روي اون كار مي كنم (يه Jar فايل)...

    خلاصه اين بود روش هاي برنامه نويسي.. كه توي دنيا هم كمتر كساني هستند اين كارا رو انجام بدن... در انجمن هاي VoIP هم فقط استيكس هست كه بخشي براي Asterisk & Programming داره كه مديرش خودمم ( نوشته ی آقای کوه فلاح در جواب به یک سئوال که من جداش کردم
    (مفهوم برنامه نویسی AGI))




    نقل قول نوشته اصلی توسط narjili نمایش پست ها
    سلام به تمامی دوستان و متخصصین ارجمند

    من با کمک شما توانستم تحت شبکه محلی بر روی سه سیستم VoIP را راه*اندازی کنم.
    حال به کمک دوستان دوباره نیاز دارم

    1- ارتباط انجام شده اما چطور می توان کیفیت صدا را بهتر کرد. یا بهتر سوالم را مطرح کنم:
    با چه تنظیماتی می توانم کیفیت صدا را بهتر کنم؟ (من فقط به صورت Default سه Generic SIP Device ایجاد کردم و سه User ایجاد کردم و Soft Phone را بر روی هر کلاینت نیز نصب کردم)

    2- حال می خواهم سه خط شهری را به سرور اضافه کنم. حال چه باید کرد؟ چه سخت افزاری نیاز است و باید چه تنظیماتی را بر روی سرور انجام داد؟
    چه softphone نصب کردی ؟؟؟ اگه eyebeam هستش دنبال هدست مرغوب بگرد.

    Cytco Forum • مشاهده مبحث - ایجاد ترانک ها برای ارتباط با خارج از سیستم

    نقل قول نوشته اصلی توسط narjili نمایش پست ها
    سلام
    به نظر شما کدامیک از کارت های زیر مناسب تر است؟
    Sangoma & OpenVox & Digium

    قیمت هر کدام تقریباً چقدر است؟

    آیا نمی توان از طریق دیگر سه خط شهری را استفاده کرد و یا راه مناسبتری؟
    http://voip-iran.com/forum/b11

    با fxo می تونید خطوط شهری رو به سرور وصل کنید.


    در آخر

    من با پاناسونیک کار کردم و الاستیکس هم به صورت دست و پا شکسته برای 2 تا شرکت راه انداختم

    دوست دارم اطلاعاتم تکمیل تر بشه پس اگه بلدم نباشم می گردم تا بتونم سوالات دوستان رو جواب بدم. پس تا می تونید سوال کنید.

    از دوستانی که اطلاعاتی در این زمینه دارن خواهش می کنم در بحث شریک بشن

    و آقای محمد گنجی عزیز
    من زبانم خیلی خوبه به صورتی که وقتی متنی رو می خونم آخرش می فهمم که هیچی نفهمیدم پس لینکهای بالا رو بخونید و اگه وقت کردید به من هم بفهمونید



    با تشکر از همه دوستان عزیز


    ویرایش توسط Zahmatkesh : 2010-09-15 در ساعت 09:34 PM
    SADEGH65، narjili، th95 و 2 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  14. #44


    عضو غیر فعال شناسه تصویری ghazizadeh
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    نوشته
    287
    سپاسگزاری شده
    34
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhdganji نمایش پست ها
    با تشكر از ما
    در اين موارد هم راهنمايي ميفرماييد ؟

    3- چرا برای من Endpoints Discovery کار نکرد ؟ روی چند تا کلاینت eyebeam رو نصب کردم (بدون تنظیمات) بعد زدم خود الاستیکس بره بگرده پیداشون کنه ! Subnet رو هم درست دادم ! از روی سرور (کنسول لینوکسی) الاستیکس هم میتونم اون subnet و سیستمها رو پینگ کنم و ببینم اما خود Discovery الاستیکس به softphone ها رو پیدا نکرد


    5- توی ارسال instant message مشکل داریم. سیستم من میگه برنامه eyebeam اون یکی قدیمیه و برای همین نمیشه (یه ارور قرمز رنگ میده دقیق یادم نیست) و جالب اینه که انور هم همین رو میگه ! جالبتر اینه که بابا هر دومون از یه لینک نصبش کردیم

    6- يه توضيح كوچيك در مورد نحوه فعال سازي Voice Mail روي سرور و نيز تنظميات سمت كلاينت (ديدم توي كلاينت نوشته با اين شماره ميره به voicemail و با اين شماره پيامها رو از اون ميخونه )


    و آیا این برنامه امکان این رو داره که سیستم رو Hibernate کرده باشیم و با زنگ زدن به تلفن ما از اون حالت دربیاد و پیام رو ضبط کنه یا هر کار دیگه ای ؟
    hi
    endpoint discovery will work only with IP-phone not softphone



    th95 و Zahmatkesh سپاسگزاری کرده‌اند.

  15. #45
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4784
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    اصطلاحات مفید


    Call Transfer :
    اين سرويس امكان انتقال ارتباط برقرار شده يكي از دو مشترك در حال ارتباط را با مشترك سوم ايجاد مي نمايد .

    CFB) Call Forwarding Busy Subscriber) :
    اين سرويس مكالمات ورودي كاربر مشترك سرويس را در صورت اشغال بودن او به شماره معين ديگري راهنمايي مي كند . شماره اي كه مكالمات به آن راهنمايي مي شود توسط شبكه حفظ مي شود . مشترك سرويس مي تواند براي هر سرويس پايه كه در اختيار دارد تقاضاي يك شماره متفاوت براي پياده ساختن CFB روي آن سرويس پايه بكند .

    CFNR)Call Forwarding no Reply) :
    اين سرويس مكالمات ورودي كابر مشترك سرويس را در صورت عدم پاسخ ، به شماره معين ديگري منتقل مي كند 0. كاربر دارنده سرويس مي تواند مكالمات ديگري را

    Call Forwarding :
    به اين سرويس همه مكالمات ورودي به مشترك را به شماره مشخص ديگري منتقل
    مي كند مكالمه بدون توجه به شرايط ترمينال مشترك خوانده راهنمايي مي شود .

    Call Deflection :
    در اين سرويس كاربر مي تواند مكالمه ورودي خود را بعد از برقراري ارتباط و ارسال زنگ ، بدون پاسخ دادن به آن، به شماره ديگري در همان لحظه هدايت نمايد .

    Call Hunting:
    اين سرويس به مشترك اجازه مي دهد كه با گرفتن يك شماره ISDN به گروهي از اينترفيس ها دسترسي پيدا كرده و هر كدام كه آزاد بود، ارتباط را از طريق آن خط برقرار نمايد . اين سرويس امكان دسترسي به شماره ISDN را افزايش مي دهد و ترافيك
    تلاش هاي ناموفق را كاهش مي دهد .


    Call Waiting :
    اين سرويس كاربر را قادر مي سازد كه در هنگام داشتن يك مكالمه از دريافت مكالمه ورودي ديگر آگاه شود . كاربر مي تواند با قطع مكالمه جاري به آن جواب دهد و يا آنرا رد كند .

    Call Hold :
    اين سرويس كاربر را مجاز مي دارد كه مكالمه در حال انجام را حفظ كرده و در صورت تمايل دوباره از سر بگيرد .
    اين سرويس مشترك خواهان A را قادر مي سازد كه در صورت مواجه شدن با اشغال مشترك خوانده B بطريقي آگاهي پيدا كند كه چه موقع مشترك B آزاد مي شود يعني با فعال نمودن اين سرويس و قطع ارتباط خود پس از آزاد شدن مشترك B ،مركز مشترك A را با ارسال زنگ آگاه نموده و در صورت موافقت مشترك A، شبكه تهيه كننده سرويس ارتباط بين اين دو را برقرار نمايد.


    C.C) Conference Calling):

    اين سرويس به كاربر استفاده كننده از آن اجازه مي دهد كه بطور همزمان با چندين مشترك ديگر ارتباط داشته باشد همچنين مي تواند ارتباط اين مشتركين را با همديگر نيز بطور همزمان برقرار كند.


    Three Party :

    اين سرويس كاربر را به برقراري مكالمه همزمان با دو مشترك قادر مي سازد اين ارتباط بصورت متناوب صورت مي گيرد.


    CUG) Closed User Group):

    اين سرويس كاربران را قادر مي سازد تا گروهي را تشكيل دهند كه دسترسي به آن گروه و يا دسترسي از طريق آن گروه محدود گردد . يك كاربر مي تواند عضو بيش از يك CUG بوده و در عين حال عضو شبكه عمومي مخابراتي باشد . محدوديت هر عضو نسبت به گروه CUG مي تواند متفاوت باشد.



    PNP) Private Numbering Plans) :

    اين سرويس به مشترك اجازه مي دهد كه با استفاده از يك طرح شماره گذاري خصوصي بين اينترفيس هاي تعريف شده و معين شده در داخل يك يا چند شبكه ، ارتباط برقرار نمايد. با استفاده از اين سرويس تعدادي كاربر با استفاده از ترتيب ارقامي با ساختار شماره گذاري متفاوت از طرح شماره گذاري عمومي، مي توانند ارتباط ايجاد نمايند.



    P.S) Priority Service) :

    اين سرويس براي ارجحيت دادن به همه و يا بخشي از ارتباطات خروجي مشترك سرويس مي باشد.



    MLPP) Multi Level Precedence & Preemption) :

    براي ارجحيت دادن به برقراري ارتباط مشترك با يك منبع و يا منافع تعريف شده خاص از اين سرويس استفاده مي شود.


    Out going Call barring :

    اين سرويس به كاربر امكان مي دهد كه بتواند همه و يا گروهي از امكانات خروجي خود را براي يك سرويس ويا سرويس هاي بخصوصي مسدود نمايد.


    AOC-E) Advice of Charge at the end of the call) :

    با استفاده از اين سرويس مشترك اين امكان را مي بايد كه در انتهاي مكالمه، اطلاعات مربوط به صورتحساب مكالمه خود را دريافت نمايد.



    AOC-S) set-up Time Advice of Charge at call) :

    اطلاعات مربوط به نرخ ارتباط در هنگام برقراري ارتباط با فعال شدن اين سرويس در اختيار كاربر قرار ميگيرد.


    AOC-D) Advice of Charge During the call) :

    اين سرويس اطلاعات مربوط به شارژينگ و يا تغيير نرخ مكالمه را در حين مكالمه و در فاز فعال مكالمه در اختيار مشترك قرار مي دهد.



    Reverse Charging :

    شارژ معكوس به كاربر امكان مي دهد كه تمام و يا قسمتي از هزينه مكالمه بحساب مخاطب شارژ گردد . اين عمل با توافق دو طرف انجام مي پذيرد.



    Credit Card Calling :

    امكان ايجاد ارتباط با استفاده از كارت اعتباري است.


    (Additional Information Transfer)

    User-to User Signalling:

    اين سرويس ، يك كاربر ISDN را مجاز مي دارد كه اطلاعات محدودي را به كاربر ISDN ديگري از طريق كانال سيگنالينگ وابسته به مكالمه (كانال D) منتقل كند يا از او اطلاعات بگيرد.


    In Call Modification:

    انجام تغييرات در حين مكالمه است كه ITU براي اين سرويس هنوز تعريف دقيقي را ارائه نكرده و در نتيجه عملياتي نشده است.


    narjili، sasani و baroon سپاسگزاری کرده‌اند.

صفحه 3 از 9 اولیناولین 1 2 3 4 5 6 7 ... آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

دانلود elastix

دانلود الستیکس

آموزش راه اندازی سانترال

bria 3 دانلود

http://forum.persiannetworks.com/f99/t38242.html

راه اندازی ip phone

راه اندازی الستیکس

نحوه راه اندازی تلفن سانترالراه اندازی سانترالhttp://forum.persiannetworks.com/f99/t38242-6.htmlhttp://forum.persiannetworks.com/f99/t38242-5.htmlدانلود bria3دانلود bria 3ip phoneنصب ip phoneآموزش سانترالآموزش eyebeameyebeamسانترالراه اندازی ip pbxelastix دانلودسافت فونelastix راه اندازیراه اندازی softphonehttp://forum.persiannetworks.com/f99/t38242-7.html

برچسب برای این موضوع

200 هزار تومان, 2008, 2010, 403 error, 404, 404 error, additional, adhoc, adsl, api, authentication, call, cisco, conference, configuration, device, ebook, elastix, enable, endpoint, extension, eyebeam, file sharing, forum, freepbx, fxo, gui, hardware, headset, hibernate, high, html, image, img, inbound route, intel, ip pbx, ip phone, lan, list, loadbalancing, mail, mysql, patch, pdf, persian, php, pos, pst, qos, queue, record, redirect, route, sangoma, shared, sid, sip, sip trunk, target, telephone, tenor, test, timeout, trunk, unified communications, user, username, فایل, فارسی, فروش, قیمت, لینوکس, لپ تاپ, لاگین, موبایل, ماژول, متغیر, مجازی, مخابرات, مدیریت, مرکز تماس, مسیریابی, مشکل, چک لیست, نتورک, نرم افزار, نصب, نصب شده, هدست, هزینه, هستش, ویندوز, یوزر, یک طرفه, کمک, کنفرانس, کنترل, کند, کیفیت, کامند, کانفیگ, کابل, کار, کارت شبکه, کردن, گیت وی, گزارش, پورت, پینگ, پیشنهاد, پاناسونیک, پروکسی, پروتکل, پرشین, پشتیبانی, view, vmware, vmware workstation, voice, voip, web, xmpp, آموزشی, آی پی ولید, افزایش, الاستیکس, الستیکس, انگلیسی, انتقال, ایران, اپراتور, اتوماتیک, اجرای, ارور, استاد, استریسک, اشغال, اطلاعات, بکاپ, بالای, بازار, برنامه, برنامه نویسی, بررسی, تفاوت, تلفنی, تماس, تنظیمات, تبدیل, تجهیزات, تحت وب, ترافیک, ترانک, تست, حداقل, حذف, خودکار, خودش, خرید, دانلود, درخواست, دستور, دسترسي, روش, راهنمایی, رایگان, زمانی, سناریو, سخت افزار, سرور, شبیه سازی, شبکه

نمایش برچسب ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •