صفحه 3 از 3 اولیناولین 1 2 3
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 45 از مجموع 45

موضوع: وضعیت ADSL در تبریز (هماراسیستم)

  
  1. #31


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    من دو روز هست که سرویسم کاملا قطع هست و همینطور آقای نیاز و هیچ توضیحی از طرف شرکت واسم داده نشده و (هرچند که قبلا هم قطع بود ولی فقط چراغ adsl مودم روشن بود ) منتظر هستم که ببینم شاید دارن مسئله رو حل میکنن

    از توجه شما به تاپیک هم متشکرم مسئله داتک رو خبر دارم ولی اگه شما هم اعتراض نمی کردین شاید شما هم الان وضع ما رو داشتین.

    من مشکلات isp ها و هزینه های زیادی رو که میکنن رو میدونم و میدونم که این شرکتها تا حدودی نمایندگی 3 یا 4 شرکت کله گنده تهران هستن( ندا گستر صبا - پارس انلاین - شاتل - داتک - ...) که با سیاست خود محوری مخابرات همه چیزو دست خودشون گرفتن ( همین شرکت هماراسیستم وقتی سرویسش رو از ماهواره میداد بهترین سرویس رو ارائه میکرد ).

    مسئله اصلی ما اینه که برای مشگلی که از طرف خودشون هست هزار تا بهونه میارن و میخوان بندازن گردن مشتری و الا اگه بیان و صراحتا به مشترکین اعلام کنن که ما تو فلان مرکز مشگل داریم و تا فلان تاریخ حل خواهد شد و این مدت رو جزو اشتراک مشترکین حساب نکنن .( در حالی که مسئولین قسمت adsl شرکت اول منکر مشگل از طرف خودشون شدن وبرای هر مشترک یه بهونه متفاوت عنوان کردن به من گفتن یکی از سیستمهای مشترکین ویروسی هست به آقای نیاز گفتن یه اشکال کوچیک سخت افزاری هست عوض کردیم درست میشه و.... بعد از اصرار های زیاد من و آقای نیاز بلاخره قبول کردن) . ما تکلیف خودمون رو میدونیم تا حداقل تا اون موقع از سرویسهای پرسرعت dial-up استفاده کنیم تا مشگلشون حل بشه و وقت خودمونو برای کلنجار رفتن با اینها تلف نمیکنیم.

    ولی در مورد اینکه گفتین کاش دستگاه ها زبان دشتن که مشگلشون رو خودشون بگن باید بگم که حیونی روتر ها و مودمها و وسایل دیگر با اینکه هممون فکر میکنیم بی جان هستن زبون دارن و هی آه و ناله میکنن ولی متاسفانه یا کسی نیست که به ناله هاشون گوش کنه یا هم زبونشون رو نمیدونن که مسئله رو حل کنن.

    از اینکه مشگل شما حل شده خوشهالیم و سعی کنین هر روز اسپند دود کنین تا چشم نخوره ما هم بی صبرانه منتظریم تا مشگلمون شاییییییییییییییییید حل بشه


    ویرایش توسط MehrzadJalali : 2007-04-11 در ساعت 05:56 AM

  2. #32


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    برای دیدن منحنی ها به لینک همین تاپیک تو پرشین تولز برین
    http://forum.persiantools.com/showth...=1#post1094018



  3. #33


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    در پاسخ به آقای network-plus در تاپیک persiantools

    .


    ویرایش توسط MehrzadJalali : 2007-04-12 در ساعت 04:49 AM

  4. #34


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نوشته ای از آقای network-plus

    مخالفان کوچک در مقابل شرکتی بزرگ
    با سلام
    واقعا آقای mehrzadjalali وNIAZ مثل اینکه شب و روز بیکارن چون دارن گزارش لحظه به لحظه میدن.
    و در ضمن اینجور صحبت کردن ( بی ادبانه ) در شان یک آدم بیسواد هست(اگر چه آدمهای بیسواد هم اینجوری صحبت نمیکنن)
    من خودم تو مرکز آزادی هستم و مشکلی به اون صورت ندارم درسته در اوج مصرف یه کم سرعت کم میشه ولی با شرکت که تماس داشتم گفتن که به تعداد روزهائی که نتونستید استفاده کنید به اکانتتون اضافه میشه و میدونم که به قولشون عمل میکنن چون قبلا هم دیدم.
    بعدش اینکه شما لطفا در مورد چیزهائی نظر بدید که راجع به اون اطلاعات کافی دارید. آخه یه مبتدی کامپیوتر هم میدونه که اگه حتی یه شبکه معمولی که 3 یا 4 تا سیستم روی اون هست اگه ویروسی بشه کل شبکه رو تحت تاثیر قرار میده . این نشون میده که آقای mehrzadjalali با شبکه از نزدیک کار نکردن و چیزهائی فقط شنیدن.
    پس خواهشن راجع به چیزی که نمی دونید حرف نزنید چون علاوه بر اینکه آبروی خودتون میره آبروی بچه هائی که شبکه کار میکنن هم شما میبرید.
    من فکر میکنم شما مشکل شخصی با این شرکت دارید چون شرکت تا حالا به وعده هائی که داده عمل کرده. حالا نمیدونم احتمالا شما یا از طرف کسی اینارو مینویسید یا اینکه فقط میخواین یه چیزی گفته باشین

    شما با این گراف که کشیدید حرفهای خودتونو تکذیب کردید.شما فکر میکنید 64Kbps چند دانلود میده .
    ولی خودمونیم واقعا بیکاری ها چون از روی تصاویر من دقت که کردم دیدم نه واقعا همیشه بیکاری و دانلود میکنی حالا هر چیزی شد شد چه فرقی میکنه فقط دانلود باشه

    بعدش یعنی تا حالا نفهمیدید که سرویستون برای چی کلا قطع شده .من فهمیدم شما هنوز نفهمیدید که سرویس هر دوتاتون چرا همزمان قطع شده .پس چرا ماله من قطع نشده.
    در ضمن یه جائی نوشته بودید که مرکز آزادی میگن مشکل داره ولی شما از ISP های دیگه پرسیدید گفتن که مشکل ندارن. آخه میگم راجه به چیزی که نمیدونی حرف نزن آخه مشکل یه ISP ( البته همارا ICP هست که البته اگه معنی ICP رو بدونید) توی یه مرکز چه ربطی به ISP های دیگه داره.
    اینو به عنوان یه دوست میگم همیشه فکر نکن که بیشتر از همه میدونی
    و روی حرف زدنت هم کار کن چون حرفات خیلی بچه گانست.
    خلاصه بگم که من چون از اول سرویسهای همارا رو استفاده میکردم چه کارت اینترنت چه ISDN و حالا هم اینترنت. تا حالا که راضی بودم .حالا بعضی وقتا سرویس مشکل پیدا میکنه این دیگه اجتناب ناپذیره و مشکل تو ذات کامپیوتر و تکنولوژی شبکه هست . یعنی کسی نمیتونه بگه فلان جا اصلا مشکل نداره.


    در پاسخ به آقای network-plus در تاپیک persiantools

    http://forum.persiantools.com/t72151.html

    سلام آقای network-plus

    شما لطف کنین موضوعات رو یک بار دیگه هم بخونین بعد اظهار نظر بفرمایید و یک کلمه از اول و یک کلمه از آخر هر موضوع رو بنای اظهار نظرهاتون قرار ندین.

    اولا" ما کارمون تو اینترنت هست و همیشه سر کامپیوترمون هستیم و نسبت به سرویسی که میگیریم حساس هستیم ( من این جمله گزارش لحظه به لحظه رو از یه جایی به خاطر میارم ) و بیکار یا با کار بودن ما مسئله تاپیک نیست موضوع تاپیک مسئله سرویسهای اینترنت adsl هست.

    ببخشین که ما تا حد شما نتونستیم تحصیلاتمون رو ادامه بدیم. و حرف زدنمونو باید شما به ما یاد بدین. شما تازه عضو این تاپیک شدین و یه تاپیک برای بیسوادا و بیان طریقه حرف زدن باز کنین ما هم بیایم فیض ببریم.
    اینکه یک مشترک مشگلی نداره دلیل نمیشه که مشترکهای دیگه هم مشگل نداشته باشن. ما هم درست عکس سرویس شما موقعی که پیک مصرف هست پهنای باندمون باز هست و مواقع دیگه قطع هستیم

    من نگفتم که یک کامپیوتر ویروسی نمیتونه شبکه رو تحت تاثیر قرار بده من گفتم اگه یک مشترک کامپیوترش ویروسی باشه پیدا کردن اون کامپیوتر 1 ماه یا بیشتر طول نمیکشه و میتونه با قطع کردن اکانت تک تک مشترکین همون طور که الان اکانت من و آقای نیاز رو قطع کردن در عرض دو روز این کامپوتر رو پیدا کنن دوما من گفتم اینا بهونه هست و همونطور که آخرش هم خود آقای جلیل زاده بر خلاف دیگر مسئولین گفتن که ما در مرکز آزادی مشگل داریم و مشگل ما این هست که ما در اون مرکز کابل نوری نداریم و دیتای اون مرکز رو از مرکز شهید قندی میگیریم. پس معلوم میشه که مسئله از ویروسی بودن کامپیوتر مشتری یا از ویروس کش یا سیستم ما نبوده.

    در مورد مشگل شخصی هم من بارها قید کردم که من در ضمینه سخت افزار با هاشون کار میکنم و هیچ مشگلی ندارم.

    من گرافها رو خودم نکشیدم آقای محترم، برنامه تحلیل شبکه این گرافها رو کشیده

    شمایی هم که اطلاعاتتون در ضمینه شبکه فول هست لطف کنین گرافها و توضیحات رو یه بار دیگه هم مطالعه کنین احتمالا خودتون متوجه بشین که 64K یعنی دانلود 6 یا 7KByte برثانیه شما این موضوع
    رو احتمالا نمی دونستین واسه همین فکر میکردین مشگلی ندارین به این توضیحات و نمودار مربوطه هم دقت کنین.


    به منهنی 3-47 دقت کننین که درست ساعت 3-45 و اینا حدود 3 یا 4 دقیقه دیتا میره رو سرعت 6 و 7 بعد اون کاملا معکوس و این وضعیت تا صبح روز بعد ادامه داره

    در مورد این هم که من همیشه دانلود میکنم بلی من همیشه دانلود میکنم و سرویس adsl رو واسه این میگیرم. موضوع دانلودم هم به خودم ربط داره ولی محض اطلاع شما عرض کنم که این دانلودها برای تست کردن سرعت هست تا بعدا آقای اوردی خوانی نگن که سایت مقابل سرعتش کم هست ، یا شما از p30download دانلود کنین. چون من هر بار گفتم سرعت دانلودم کم هست گفتن از پراکسی استفاده میکنین یا هم گفتن شما از p30downlods دانلود کنین.

    ولی در مورد قطع سرویسمون اگه شما میدونین بگین تا ما هم اطلاع داشته باشیم ( احتمالا شما منابعتون موصخ تره ) من فکر میکردم برای رفع مشگل قطع کردن ولی اگر منظورتون به خاطر این هست که من از سرویس شرکت انتقاد کردم و اینا سرویس منو قطع کردن. اگر موضوع این باشه اون موقع معلوم میشه که شرکت تحمل انتقاد و دیدن اشکالات خودش رو نداره. باز من صبح تماس میگیرم ببینم موضوع چی هست شما را هم آگاه میکنم هرچند شما مثل اینکه خودتون اطلاع دارین

    اما در مورد اینکه من از isp های دیگه پرسیدم و اونا مشگل ندارن و اینا... من اصلا همچین حرفی رو نزدم ( همونطور که اول موضوع هم گفتم لطف کنین موضوع رو خوب بخونین بعد در موردش اظهار نظر کنین. من گفتم آقای جلیل زاده گفتن که ما سرویسمون رو از مرکز دیتای شهید قندی میگیریم و احتمال میدادم مشگل از مرکز دیتا باشه ولی با شرکتهای همکار دیگه تماس گرفتم و اونا همچین مشگلی نداشتن (یعنی من مهرزاد جلالی تماس نگرفتم بلکه آقای جلیل زاده تماس گرفتن و من نقل قول کردم )

    من هم نگفتم که هما را سیستم از بدو تولد همینجوری بود من 2 بار تکرار کردم که من 2 سال مداوم مشترک همارا سیستم بودم و سرویسهای کافی نت و 24 ساعت در روز 6 ماهه هم برای خودم و هم برای آشنا هام از شرکت میگرفتم و مشگلی نداشتم. ولی این دلیل نمیشه که امروز هم مشگلی نداشته باشه.

    باز از الطاف بیکرانتون سپاسگزارم امیدوارم در حرف زدنم دچار لغزش نشده باشم و اگر هم قصوری فرمودیم و خاطر شمارو آزردیم ما رو ببخشین ولی حقیقت همیشه تلخ هست [/quote]



  5. #35


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    جواب آقای نیاز کپی از پرشین تولز



    این network plus دیشب عضو فروم شده و امروز اولین مطلبش رو در حمایت از همارا سیستم پست کرده

    تابلو معلوم الحال







    حالا ببینید کار ما بچه گانه است یا کار شما ؟ از شما (شرکتی به این بزرگی ) بعید بود که در مقابل اظهارات دو تا دونه یوزر (مخالفان کوچک ) به این زودی از کوره در برید . احساسات خودتو کنترل کنید

    ولی کلی خندیدم . خیلی باحال بود دمتون گرم .


    آیا شما همونی هستی که گفت "مشکل هست که هست. داریم روش کار میکنیم ممکنه حل بشه یا ممکنه اصلا" حل نشه همینه که هست .... " ؟؟؟

    آره؟
    شیطون

    اره دیگه ما بیکاریم ولی شما بیکار نیستی . تو هماراسیستم کار میکنی . پست حمایتی میزنی .



    مخالفان کوچک در مقابل شرکتی بزرگ

    خیلی باحال بود
    Attached Thumbnails
    [/quote]



  6. #36


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    در تائید آقا مهدی باید بگم که اگه یه متخصص شبکه یه نگاهی به منحنی هایی که واسش فرستاده بودم میکرد و به توضیحات من دقت میکرد متوجه مسئله می شد.و به جای اینکه به گزارش لحظه به لحظه من ایراد بگیره ازم تشکر میکرد. من مشگل رو میدونستم ولی سرپوشیده گفتم تا ببینم متوجه میشن یا نه. منحنی قهوهای رنگ کل قضیه رو لو میده. حالا شاید بعدا تو یه تاپیک در مورد شبکه ها اینو مفصلا توضیح بدم.

    اگه به مقدار THRUGH و INCOMING و TOTAL توجه میکرد همه چیز مثل روز واسش روشن بود من لقمه رو گرفته بودم و فقط قورت دادنش مونده بود.

    باز اینجا میگم که شرکت قول داده تا مشگل حل بشه و اکانت ما رو وصل کنن و سرعتشون درست بشه ( حالا ببینیم چی میشه )



  7. #37


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته
    137
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon3

    عرض کنم خدمت دوستان که دوستی که با شما تند صحبت کردن به احتمال زیاد مهندس دژفر بوده البته پسر خوبه ها ولی یخورده اعصاب نداره و ایشون از اول این ماه دیگه با همارا همکاری نمی کنن

    در مورد کیفیت و سرعت همارا باید بگم این بلا از وقتی سر این شبکه اومد که یوزر های 64 با پرداخت ماهی 6400 تومن به همارا و 4600 تومن به مخابرات وارد سیستم شدن و انتظار دریافت یک خط 64 ددیکیتد رو که قیمتش در حدود 220000 تومان هست رو دارن و هرکی یک بچه سرور بغل کیس خودش راه انداخته و یک بند داره دانلود میکنه اخه عزیز این انصاف نیست که شما با این مبلغ و این نوع رفتار با دیتا بخواهید انتظار سرعت بالا رو داشته باشین
    یک مشکل اصلی که وجود داشت گویا مسئله ای پی های ولید سیستم بود که از روش درستی برای انتقالش استفاده نشده بود و به همین دلیل ترافیک مشکل پیدا می کرد و به همین دلیل 4 روزه ایپی هارو قطع کردن تا مشکل رو اساسی حل کنن

    در مورد ماکس نت عرض کنم خدمتتون که من کاری ندارم که این دوتا بدجوری با هم در جنگن و بعضی کارها رو انجام دادن که درست نبوده ولی من خودم به دلیل داشتن نمایندگی فروش فناوا در مرکز ولیعصر و ابرسان
    اولین ادسل رو با این شرکت تجربه کردم و فقط به دلیل اعمال سیاست محدودیت دانلود از طرف فناوا سرویس رو جمع کردم و رفتم طرف ماکس نت اخه هرچی باشه بچه های فناوا از صفر سیستم ماکس نت رو علم کردن و انتظار داشتم درست کار کنه که البته یک هفته اول عالی بود
    خط 256 شاید باور نکنین 31.5 سرعت داشت و حال می داد اساسی
    حالا موقع قرار داد :
    دکتر ای پی ولید میخوام ها
    مهندس اختیار داری چنتا میخوای تقدیم کنم

    یکی باشه بسه زیاد شرمندمون نکن هزینش چنده؟
    از این حرفا نزن دلخور میشم ست میکنم استفاده کن

    سند و رسیو متقارن ست کنین چقد باید سر بدم

    دیگه دارم دلخور میشم اصلا شما امر کن مشکلی نیست این یدونه رو عمل کرد انصافا



    حالا یک هفته بعد از رانژه :

    دکتر خوبی این ایپی ولید ما چی شد هنوز حل نشده؟
    والا ایپی ولیدم خیلی کمه مشکل دارم و هزار تا .....
    دکتر سرعتم دیکه از 22 بالا تر نمیره؟

    امکان نداره برسی میکنم

    چند روز بعد :

    اره گراف ها پر شده و دارم باند میبرم بالا این عین حرف خودشه ها به من نخندین

    اخه دکتر نصفه شب ساعت 3 هم گرافات(فکر کنم باید می گفت پهنای باند) پره به حدی که من حتا نمیتونم 24.5 بگیرم ای شلوخ

    خلاصه بعد از کلی جرو بحث ما پاس داده شدیم طرف این مهنس رحیمی چرب زبون که دکتر خودشم کمتر ازش نیست :

    اقا چاکرم اقا مخلصم اقا جبران میکنیم حالا بیا دفتر چای بخوریم

    رفتیم دفتر و یک خانوم منشی اونجابود که من اون موقع فهمیدم چرا بعضی از دوستان هر روز اونجا تلپ میشن خلاصه یک ماه تموم شد و ما خواستیم سرویس رو قطع کنیم که :

    خانوم منشی گوگلی مگولی زنگ زد

    ............................. مهندس سرویس های جدیدم هم رسید ها

    خانوم شرایط و .....

    ایپی ولید 4 تا میدم شرافتی در صد شیرینگ پاین تو که از خودمونی تورو با یه یوزر کم مصرف هم گروه میکنم عصر ها کل باند به تو میرسه حداقل سرعت اکه از 31 پایین اومد بیا منو .... (بزن)

    خیلی خوبه خانوم قیمت در چه حدی هست ؟

    قابل شمارو نداره و این حرفا ..........................

    قیمت کمی کمتر از دو برابر

    خوب خانوم من که 2 تا خانگی بخرم که 24+24 بیشتر به صرف من هست ؟

    نه این خیلی خوبه نازه ..........

    خلاصه همونی که باندش تا خرخره برای یوزر های خانگی پر شده واسه یوزر تجاری که گوشاش دراز تره اصلا نه مشگل ای پی داره نه مشکل باند
    فیکس شدن سرعت از 32 به 24 هم سیاست خو دکتر بود

    خلاصه ما از اونجا فرار کردیم طرف پارس انلاین که شیر مادر حلالش درسته گرونه ولی هرچی باشه ی خط stm1 خودش به شخصه اورده داخل کشور حتی ایپی هاش هم تو ابر ایپی ایران تعریف نکردن که همین خیلی منو دلخور کرد ولی این خط یک سرعتی داشت که نگو یه یک ماهی مشکل یاهو داشت که اونم درست شد

    بهد من دیدم من که اداره زیر دستم یه باند 8 مگا دارم چرا این خط رو تو خونه نگه دارم یواشکی از پارس هم بعد 8 ماه زدیم بیرون و اومدم پیش هماره با سرویس 128 که فقط واسه مانیتورینگ استفاده کنم
    خدا وکیلی هر وقت تست کردم حداقل 9 رو می داد یعنی با 3 ماه 51 تومان یک خط 700 تومنی اومده بود خونه تا اینکه سرعت اینجارم بردم بالا و ای بد نیس درسته که 512 50 تا بیشتر نمیده ولی خوب بلاخره میدونم با کی طرفم و مثل یکی سر ایپی و این حرفا گدا بازی در نمیاره

    فرمایشی بود در خدمتم این از وضع شرکت های که من تا حالا تست زدم


    ویرایش توسط naserturk : 2007-04-29 در ساعت 09:31 AM

  8. #38


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    آئينه چون نقش تو بنمود راست خود شكن آئينه شكستن خطاست

    امروز تقريبا 24 روز از قطع بي دليل سرويس adsl من توسط همارا سيستم مي گذرد
    طي تماس تلفني كه بعد از قطع سرويس با شركت همارا سيستم ( يعني تقريبا 24 روز قبل ) داشتيم آقاي جليل زاده حاظر به جوابگويي به تلفن من نشدند و منشي ايشان گفتن بايد بيائين شركت حضوري مسئله را با آقاي جليل زاده حل كنيد من در اينجا اين موضوع را قيد ميكنم كه مسئله ايشان ايجاد تاپيك توسط من و بيان ايراد هاي سرويس شركت همارا سيستم هست و طي تماس تلفني كه برادرم با ايشان داشتند (*چون حاظر به جوابگويي به تلفن من نشدند ) گفتند كه ما نبايد تو تاپيك اين مسئله را مطرح ميكرديم و آقاي جليل زاده ناراحت شدن كه ما در تاپيك به شركت آنها عنوان كلاه بردار داديم و خواستند كه ما تاپيك را ويرايش كنيم و يا از شركت عذر خواهي كنيم و از اين حرفها و گفتند ما در مركز آزادي مشكل فني داريم و تا 3 يا 4 روز مشكل مركز حل خواهد شد. كه من هم گفتم كه من حرفي نزدم كه بخوام عذر خواهي كنم و هيچ موضوعي رو هم سانسور نمي كنم ولي تا وصل سرويس صبر ميكنم اگر مشگل حل شد مي بينيم و تعريف مي كنيم

    اين موضوع نشان مي دهد كه بر خلاف تصور من (كه فكر ميكردم سرويس من و آقاي نياز را براي رفع مشگل سيستمشون تو مركز آزادي قطع كردن و بعد از رفع مشگل مجددا وصل خواهند كرد) شركت هماراسيستم ظرفيت انتقاد پذيري رو ندارد و سرويس من و آقاي نياز را به علت انتقاد از سرويسهاي adsl شركت قطع كرده

    (* آئينه چون نقش تو بنمود راست خود شكن آئينه شكستن خطاست )

    در مورد موضوع كلاه برداري، خوانندگان اگه كل تاپيك رو مطالعه كنند مي بينند كه :
    ( من موضوع رو به طور كلي بيان كردم و گفتم هر شركتي كه ايراد محصولي را كه ارائه مي كند بداند و با بهانه هاي مختلف بخواهد مشكل يا ايراد محصول را به گردن مشتري بيندازد كلاهبردار محسوب مي شود و حالا آقاي جليل زاده شما خودتان را حتما جرو اين گروه از شركتها قرار مي دهيد كه از اين مطلب ناراحت شدين و سرويس ما را قطع كردين من فردي نيستم كه بخاطر 8 يا 10 تومان ارزان بودن يك سرويس بيام و اينجا از يك شركت تعريف و تمجيد كنم و اين شركت اگه مال بابام هم باشه اگه مشكل داشته باشه من انتقاد ميكنم و ايراد رو بيان ميكنم )
    شركت همارا سيستم حق ندارد كه سرويس من رو بدون ارائه دليل قانع كننده و فقط به علت انتقاد از سرويس ايشان و ايجاد تاپيك قطع كند و براي وصل مجدد آن شرط و شروط بگذارد. من بدهي به شركت ندارم و به عنوان يك مشترك حق استفاده از سرويس رو دارم و شركت به علت دلايل شخصي حق قطع سرويس رو ندارد و در مقابل مشترك مسئول هست.

    در اين مدت من سكوت كردم و مطلبي در تاپيك ننوشتم تا ببينيم مي توانند به قولي كه دادند عمل كنند و سرويس مناسبي را به مشتركان ارائه كنند يا نه . و امروز نه 3 روز نه 4 روز بلكه 24 روز از قطع سرويس مي گذرد

    در روزهاي اخير بعد از ديدن پست آقاي نياز برادرم با شركت تماس گرفته كه اگه مشكلتون حل شده سرويس ما رو چرا وصل نكردين . و همارا سيستم كفتن آقاي نياز اومدن شركت و مشكلشون حل شد ( يعني شما هم بيائن و مشكلتون حل بشه ) يعني همارا سيستم ميخواد اين سياست رو در پيش بگيرن تا بعد اين كسي از سرويس اونها انتقاد نكنه و به هرچي ميدن راضي باشه. يعني ميخوان از امكاناتي كه تو دستشون هست واسه زورگويي و قبولوندن حرف خودشون استفاده كنن و ميخوان كه ما بيائم و اينجا از شركتشون تعريف كنيم و بگيم ما اشتباه كرديم و غيره تا سرويسمون رو وصل كنن كه من زير حرف زور نميرم. در اصل كسي كه بايد عذر خواهي كنه شركت همارا سيستم هست كه علاوه بر ندادن سرويس و پشتيباني مناسب بعد شكايت يك مشترك سرويس اونو بدون اطلاع و موافقت مشترك قطع ميكنه.

    شركت همارا سيستم اگه ميخواد رضايت مشترك رو جلب كنه وقتي سرويس مشگلش حل شد سرويس رو وصل ميكنه و ما خودمون همونطور كه اشكالاتش رو ديديم و بيان كرديم محاسنش رو هم مي بينيم و تعريف مي كنيم و نيازي به كشاندن مشترك به شركت و ديكته كردن اينكه چي تو تاپيك بنويسيم نيست..

    اينجا اين موضوع رو هم به اطلاع مسئولين شركت همارا سيستم مي رسانم كه مشكل فقط تو مركز آزادي نيست ( من مركز ولي عصر رو هم خودم در دو محل مختلف به شخصه تست كردم و adsl 128K با 7 يا 8K دانلود داشت يعني نصف سرعت اونم با قطعي مكرر دانلود. اسم و مشخصات مشتركين رو ذكر نمي كنم كه يه دفعه سرويس اونا رو هم قطع ميكنن و ميگن بايد بيائين شركت و غيرو و غيره ...........

    و اما اقاي نياز بهانه اينا براي اينكه رفع مشگل طول كشيده عذر بدتر از گناه هست كه گفتن به علت كم تجربه گي بخش فني بوده ، مشتركين مسئوليت پرداخت هزينه كسب تجربه بخش فني شركت همارا سيستم رو ندارن و اين دليل قانع كننده نيست اگه بخش فني تجربه كافي ندارد از افرادي با تجربه كافي براي حل مشكل كمك بگيرند و مسئله ديگر اينكه گيريم كه سرويس من و شما رو به مدت 40 روز تمديد كردن آيا اينا به مشتركين ديگرشون هم كه در همين مركز بودن اين 40 روز رو اضافه خواهند كرد؟ يا چون اونا شكايت نكردن حتما سرويسشون درست كار ميكرده از لحاظ عرف كاري و اخلاقي شركت بايد اشكال مركز رو تو سايت شركت اعلام مي كرد و به همه مشتركين مركز آزادي يا هر مركزي كه مشكل داشت اين 40 روز يا هر چند روز كه مشگل داشتن رو اضافه ميكردند. اميدوارم كه مسئولين شركت اين موضوع رو هم در نظر بگيرند.

    به هر حال اين شرح حال ما از اول سال تا به امروز با شركت همارا سيستم بوده و در حال حاضر به نتيجه اي نرسيده هرچند آقاي نياز ميگن مشكلشون حل شده و به اهدافشون رسيدن. من هم در اين مورد خوشحالم كه حداقل اين تاپيك و بيان مشكلات تونست مشكل يه مشترك رو حل كنه هرچند 2 ماه اعصاب خوردكني براي ما و آقاي نياز داشت.

    آقاي نياز از شما هم ميخوام همونطور كه ايراد ها رو قبلا بيان ميكردين بيائن و اگه سرويس درست شده با نمودار گراف بيان كنيد تا خوانندگان دچار ابهام نشن


    ویرایش توسط MehrzadJalali : 2007-05-04 در ساعت 04:22 AM

  9. #39


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته
    137
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon10

    خوب راستش هر کاری با صحبت و منطق و درک وضعیت طرف مقابل خیلی راحت تر حل میشه تا با جنگ و دعوا راه انداختن
    من خودم یک بار اون اوایل با اقای دژفر یخورده لج لج بازی کردم و ایشون هم که اعصابش از من خرابتره با هم یخورده درگیری لفظی پیدا کردیم بگذریم که بعدن با هم دوست شدیم و اوضاع به خیر و خوشی تموم شد ولی اون موقع هم با وجود اینکه درخواست ما شبکه همارا رو شدید زیر فشار می برد و پدر روترشون رو در میاورد روی من رو زمین ننداختن و همون کاری کردن که من توقع داشتم
    این بار هم 3 4 روزی مشکل ایپی و افت سرعت داشتم که اولا اقای جلیل زاده و اردی خوانی من رو قانع کردن که این وقفه به نفع شما هم هست و باعث میشه سرویس خیلی اصولی تر ارائه بشه که قبول کردم و دستشون درد نکه مشکل مارو حل کردن
    من با توجه به شناختی که از اقای جلیل زاده چه با تماس تلفنی چه از طریق چنتا از دوستای نزدیک که با ایشون رابطه کاری داشتن پیدا کردم ایشون رو فردی منطقی و بی رو درواسی شناختم که نیتش راضی شدن مشتریش هست
    حالا شما اگه از همارا راضی نیستس و سرعت بهتری لازم داری میتونی با پرداخت مبلغ بالا تر این مشکل رو یکمی حل کنی
    قبول کنین که
    اولا تو ایران پهنای باند خیلی خیلی گرونه همین خطی که فرمودین 7 8 دانلود میده اگه از مخابرات بگیری
    اولا باید شرکت داشته باشی دوم لیسانس کامپیوتر داشته باشی سوم مجوز isp داشته باشی و بابت مودم مخصوص مخابرات هم کم کمک 1550000 تومان ناقابل بدی کلی هم ناز بکشی و ماهی هم 220000 تومان پرداخت کنی
    دوما اداره کردن شبکه ای به این بزرگی با این همه یوزر که بعضی هاشون ارث باباشون رو از ادم طلبکارن واقعا عشق به این کار می خواهد
    سوم اقای جلیل زاده گناه کرده خواسته با 6600 تومن ماهیانه همه رو ادسل دار کنه ؟
    فراموش نکنین که دولت 4000 تومان + 6 درصد هم عوارض از اینا میگیره

    چهارما انصاف بدین داد من که سرعت بالا دارم و پول خیلی بیشتری نسبت به شما پرداخت کردم باید زود تر در بیاد ( چون باعث افت سرعت ماها شما یوزر های 64 و 128 هستین که رحم نمیکنین و حی دانلود می کنین )
    یا شما که واقعا مفت به اینترنت وصل شدین؟

    درضمن اونطوری که از خود جلیل زاده شنیدم درخواسته 3 مگا باند اضافی از دیتا کرده که به دلیل کار های اداری یک ماهی طول میکشه تا تائیدش از سازمان تنظیم مقررات رادیویی بیاد

    حالا اگه مثل من خیلی به اینترنت نیاز دارین و بدون اون کلا از کار عقب میمونین خوب مثل خودم یک خط رزرو بگیرن
    من برای اطمینان یک خط 128 هم از شرکت فناوا که از بچه های خودمون هستن گرفتم ماهی حدود 26 تومن شده ولی دیگه به هر دلیلی همارا مختل بشه من کارم لنگ نمی مونه
    حالا جالبه به شما بگم با وجود اینکه من نماینده فروش فناوا هستم و همه بچه های فناوا هم با من دوستن و همه جوره هوام رو دارن باز از من قول گرفتن که بابای خط و در نیارم و روزا دانلود و این حرفا ممنوعه

    مخلص کلام تا این شرکت های ادسل هستن قدرشون رو بدونین و حسابی شاکر باشین چون همشون دارن ضرر می دن و فردا پس فرداست که اکثرا مجوز ها رو پس بدن
    یعنی چی باند و بخری 220000 تومان بدی دست مشتری اصلا گرون ترینش 30 تومان ماشالاه رحم هم که نمی کنین حی دانلود والا این خط بعده شما ماله 8 نفر دیگه هم هستا



  10. #40


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    آقاي عزيز NaserTurk كاربر كاربر هست چه 64 چه 128 چه 512 يا مثل شما 8 مگ يه شركت وقتي به مشتري سرويس ميده موظف هست كه سرويس رو به طور كامل ارائه كنه و 64 بودن مشترك دليل نميشه كه اين مشترك دانلود نكنه ما خط رو ميگيريم تا هر طوري كه نياز داشتيم از اون استفاده كنيم.( بدون محدوديت ) اگه دانلود لازم باشه دانلود كنيم و اگه چت لازم باشه چت كنيم.

    وقتي شركتي تو بيل بردهاي تبليغاتيش تو سطح شهر مينويسه سرويس 64K بدون محدوديت 6600 تومان موظف هست تابدون منت به مشترك اين سرويس رو ارائه كنه و اگه نميتونه و تبليغ ميكنه اين تبليغات و رقابت ناسالم هست و طبق قوانين جرم هست و اغفال مشتري محسوب ميشه. اگه نميدونين يه زنگ به انجمن اصنفي بزنين واستون توضيح ميدن.

    اگه سرويس 128 يك شركت به قول شما 8 يا 9K جواب ميده اون موقع اسم اون سرويس بايد تو بيل برد تبليغاتيش سرويس 64K نوشته بشه نه 128K بدون محدوديت.

    سرويس Shere 64 حداقل حداقلش بايد 70 تا 80 % سرعتش رو تو پيك مصرف بده نه اينكه 20 ساعت از 24 ساعت رو با 0.64K سرويس بده

    همه مثل شما نيستن كه چند تا خط با ارثيه باباشون بگيرن و بعد بيان اينجا جاي اينكه حساب مشتركين رو بكنن طرفداري و دلسوزي براي شركت ها رو بكنن با وقاحت تمام پز خط 8 مگ ادارشون رو كه به احتمال 75% هم دولتي و از بيت المال هست رو بدن يا 512 شركتي رو كه با بند پ واسه خونشون گرفتن.

    اگه من تو تبليعات بنويسم رم 512 مثلا 12 تومن و واسه مشتري به جاي اون رم 32 مگ بدم اون موقع هم شماحتما ميگين بابا انصاف داشته باشين بيچاره اومده رم 512 رو 12 تومن بهتون ميده برين شكر كنين مني كه ميدونم رم 512 كمتر از 35 تومن نمي تونم بدم اون موقع نبايد همه جا تبليغات بكنم بيل برد بزنم

    اين دلايل بچه گونه رو برين واسه مدير شركت كه سرويس ازشون ميگيرين بگين هندونه زير بغلش بزارين تا شايد يه ارفاقي واستون بكنه يا دو سه تا ايپي وليد واستون بده.

    اين همه هم تبليغات منشي شركت MaxNet رو نكنين يه دفه منشي همارا ازتون دلخور ميشه بعدا مثل ما سرويستون قطع ميشه بايد بيائين حرفاتونو كه زدين پس بگيرينهاااااااااااااااااا

    كم شدن سرعت شما يا كاربر 512 تقصير كابر 64 نيست هر مشتركي نسبت به پهناي باند خودش هزينش رو پرداخت كرده و شما پول زيادي نسبت به ما پرداخت نكردين شما پول رو براي پهناي باند 512 تون پرداخت كردين منت نزارين شركت اگه نميتونه پهناي باند رو تامين كنه
    يا بايد پهناي باند شما رو محدود كنه كه واسه خونتون سرويس شركتي گرفتين
    يا هم پهناي باند لازم رو تامين كنه
    يا از خير سود مشترك جديد بگذره و اعلام كنه كه تو فلان مركز تا اطلاع ثانوي مشترك قبول نميكنن و ظرفييتشون تكميله

    نه اينكه به هر قيمتي و هر طريقي يك پهناي باند محدود رو بين مشتركين تقسيم كنه

    شما از ماكس نت شب ساعت 3 سرعت 22.5 نميتونستي بگيري منم از همارا سيستم از ساعت 00:30 شب تا 22 شب سرويسم قطع بوده و فقط بين ساعت 22 تا 00:30 اونم كاهگداري سرويس وصل ميشد.

    و به شما توصيه ميكنم اين راه حل هاي بكر و تازتونو واسه خودتون نگهدارين من و بيشتر مشتركين به اندازه شما پول مفت نداريم كه دو سه تا خط در انواع و اقسام مختلف براي خونمون بگيريم

    اگه بخوام اين همه خرج كنم اون موقع يه سرويس ماهواراي ميگيرم هم بي دردسر تره و هم سرعتش بهتر و ثابت تره.


    ویرایش توسط MehrzadJalali : 2007-05-04 در ساعت 11:04 PM

  11. #41


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته
    137
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon10

    اولا سلام مهرزاد عزیز
    اینقدر جوش نزن اخرش سکته می کنی ها
    اینقدر هم توهین نکن خوب نیست

    یکی یکی جواب حرفات رو بدم که بدونی چی به چیه

    اولا پولی که شما میدی با پولی که من میدم خیلی فرق داره من برای 512 بالای 200 تومن پول میدم که معادل 8 تا 64 شماست و اگه حرف تو درست بود باید 8*6600 + 4400 یعنی زیر 70 تومان با مالیات و این حرفا پرداخت کنم

    در مورد ارث باب حرفت رو قبول ندارم و برای هر ریال این پول جون کندم در ضمن زبونتم گاز بگیر پدر من زنده هستن و ایشالا 100 ساله دیگه هم سایش بالا سر من و بقیه بچه هاش باشه

    پز خط 8 مگ رو ندادم خواستم دلیل جدا شدن از پارس انلاین رو متوجه بشی در ضمن هر وقت شما هم به اون درجه رسیدی که یک همچین خطی زیر دستت بزارن اون وقت بیا باهم صحبت کنیم
    اینقدر هم وقتی گیر می کنین سنگ بیت المال رو به سینه نزنین از طرفی این خط با حساب کتاب خریداری شده
    و نگران بیت المال نباش چون از تو بزرگتراش از کار تیم من راضی هستن در ضمن اخه نصف شب که یک باند 8 مگ خالی میمونه خیلی به بیت المال ظلم میشه یه چنتا پک اموزشی لیندا یا سی بی تی و ... باهاش دانلود کنیم

    در مورد پارتی بازی برای خط 512 منزل هم عرض کنم که بنده شرکت ثبت شده دارم و قانون به من اجازه میده در صورت داشتن شخصیت حقوقی از سرعت بالای 128 استفاده کنم حالا هر کجا که باشه

    در موردن مثال رم هم یخورده زیادی متناسب بود دولت خودش شیرینگ 1 به 8 رو برای اینا مجاز اعلام کرده
    یعنی ممکنه تا یک هشتم هم سرعتت افت کنه باور نداری یه سری بزن با سازمان تنظیم مقررات رادیوئی

    شما که دلیل علمی رو دلیل بچه گانه تشخیص دادین و صحبت هندونه و ... فرمودین بهتره یه تجدید نظری بفرمایید اگه صحبت هندونه بود الان 8 تا خط 64 رو برام مرج می کردن که با 70 تومن خط 512 استفاده کنم که عملا از بابت سخت افزار براشون با صرفه تره . به جای طرف شدن با 8 تا یوزر 64 بد اخلاق با یک یوزر خوش اخلاق طرف میشن و 7 تا پرت از دی اس لم هم ازاد می مونه
    در ضمن نیای بگی نمیشه که همین پارس انلاین این کار رو برای ما تو مرکز ولیعصر انجام داده که خط به سفارش اداره پژوهش استان
    توسط من خریداری شد

    در مورد منشی ماکس نت هم عاقلان دانند که منظور من از حرفم در مورد اون چیه باور نداری برو یه سر به مکس نت بزن گوشی میاد دستت
    منشی کارش حل و فصل اموره نه مثله فلان کاره ها برای مشتری قر دادن

    در مورد پول مفت یک روز تشریف بیار شرکت من ببین این پول مفت چطوری در میاد بعد بگو مفت

    حالا من که عقلم رسیده یه خط رزرو ور دل این خط 200 تومنی با 25 تومن راه انداختم که کارم لنگ نباشه شدم پول مفت خور؟

    در مورد سرویس ماهواره ای هم توصیه می کنم سریعا یک ماه برای تست تهیه کنی اونوقت که دستت هم به پروایدر نمیرسه که داد و بی داد کنی حالت رو میپرسم

    یک نصیحت هم بکنم که قبل از اینکه زیپ دهنت رو باز کنی یخورده حرفات رو مز مزه کن


    ویرایش توسط naserturk : 2007-05-05 در ساعت 12:21 PM

  12. #42


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    شما نگران سكته من نباشين من حالم خوبه

    منظور من اين نيست كه شما كم پول ميدين يا زياد منظور من اينه كه شما هم طبق تعرفه اي كه شركت داده پول ميدين من هم ، شركت نميتونه از سرويس من كم كنه و سرويس شما رو فول ارائه كنه يا برعكس. شركت بايد نسبت به پهناي باندي كه داره مشتري بگيره. شما به گرافهاي من نگاه كنين متوجه ميشين كه يه سرويس 64 نيست كه هيچ اكثرا قطع كامل هست من به آقاي اوردي خواني هم كفتم ثابت بياد با 5 بياد راضيم 8 و نخواستيم و آقاي اوردي خواني گفتن ما تو اون مركز الان 512 تا بيشتر هم پهناي باند اضافي داريم.

    اگه آدم واسه در آوردن پولش جون بكنه اون موقع نمياد واسه سرويس 64k فيمت سرويس 128 رو بده و سنگ شركت اينترنتي رو به سينه بزنه، من منظورم اينه. بابا تونم انشالله تا 200 سال هم عمر ميكنه

    همه مثل شما خط اضافي شركتي زير دستشون نيست كه سرويس منزلشون رو فقط واسه مونيتورينگ استفاده كنن و يه خط يدك هم بگيرن

    ما اگه لازم داشته باشيم نياز نداريم كه كسي واسمون خط در اختيارمون بزاره خودمون تهيه ميكنيم. كم نيستن كسايي كه الان تو ادارات دولتي از بيت و المال استفاده ميكنن اگه شما از اونا نيستين چه بهتر ولي استفاده از بيت المال واسه استفاده شخصي به هر صورت كار خوبي نيست دانلودتون هر چي كه ميخواد باشه مهم نيست

    در مورد خط 512 هم شما اينو بايد اول موضوع ميگفتين كه با مجوز شركتي گرفتين نه شخصي و اون موقع اين سرويسو با يوزر عادي مقايسه نميكردين

    در مورد بد اخلاقي من هم شايد شما نشناسين ولي شركت همارا فكر نكنم از اخلاق من ناراحتي داشته باشه من از اول موضوع هم خواستم كه مسئله با خوشي تموم بشه ولي وقتي هي واستون بهونه هاي الكي ميارن و نميخوان قبول كنن كه مشكل از خودشونه و آخر سر هم بعد 5 6 روز علافي خودشون ميگن كه مشكل از مركز آزادي هست يه سيستم مشترك ويروسي هست و 1 ماه يا بيشتر طول ميكشه تا مشكل حل بشه اون موقع من كه هيچ هر كس ديگه اي هم كه باشه عصابش خورد ميشه و تازه وقتي ميام و موضوع رو تو تاپيك مطرح ميكنم ميان عوض درست كردن مشكل سرويسمو قطع ميكنن اون موقع يعني اينا تحمل روبرويي با انتقادات رو ندارن و ميخوان زور بگن. ( البته بگم ها مشكل ويروسو اينا نبود اونم جزو بهونه ها بود خودتون كه واردين و ميدونين كه پيدا كردن يه سيستم ويروسي اونم يه يوزر يه ماه يا بيشتر طول نميكشه )

    شما يه نگاه به گرافهايي كه توتاپيك هست بكنين و ببينين كه چرا trough من از INCOMING و OUTGOING بيشتر و حدود 7 8 يعني همون پهناي باندم هست؟ كه trough در اصل بايد چيزي در حدود صفر مي بود.

    اين تاپيك واسه همه ازاده هر كسي ميتونه بياد و نظرشو بده من واسه خاطر همارا تو اين تاپيك عضو نشدم من تو خيلي از تاپيكها واسه تبادل نظر با افراد مختلف عضو هستم و اينجا هم اين موضوع رو بعد SMS آقاي اوردي خواني كه گفتن سرويس اينه ( يعني 20 ساعت از 24 ساعت رو با 100 بايت مياد ) اگه راضي نيستين پس بدين باز كردم تا بهشون بگم شما هم اگه نميتونين سرويس بدين تبليغات دروغ نكنين و اين طريقه جواب دادن به مشترك نيست اگه من مشگل نداشته باشم مرض ندارم روز دوم عيد به پشتيباني زنگ بزنم و پشتيباني بهم بگه ويروس كشتو خاموش كن من يه جاي ديگه هم همين مشكل رو داشتن رفتم ويروس كشو خاموش كردم درست شد

    مثال رم هم متناسب بود شما نخواستين نسبت بدين

    من دلايل علمي رو دلايل بچه گونه ندونستم من ميگم شمايي كه خط 512 گرفتين دليل نيست كه اوني كه خط 128 يا 64 داره مشتري بي ارزشي تلقي بشه و حقش ضايع بشه تو پيك مصرف شايد سرعت يكي دو ساعت به نصف برسه نه اينكه به قول خودتون ساعت 3 نصف شب سرعت 100 بايت بر ثانيه

    به نظر شما كار همارا كه مياد ADSL 128 رو كه در اصل معادل 64 هست تبليغ ميكنه كار درستي ميكنه، اين يه نوع رقابت ناسالم و تبليغات دروغ نيست ؟ يعني ميخواد بگه قيمت من واسه حط 128 از شركتهاي ديگه پايئن تر هست ولي خط 128 اين شركت اونطور كه خودتون هم ميگين و منم تو 2 جا تو مركز وليعصر تست كردم معادل 64 هست اونم طوري كه دانلود ها اكثرا تايم اوت ميده.

    در مورد منشي هم من به تنز يه توصيه واستون كردم من به منشي شركت مكس نت يا همارا كاري ندارم منشي همارا واقعا خوش اخلاق هستن ولي حضورا زيارتشون نكردم مكس نت رو هم اگه بخوام سرويسو از اونجا بگيرم ميرم باهاشون آشنا ميشم

    در مورد سرويس ماهواره اي هم من يه سال پيش استفاده ميكردم خيلي هم راضي بودم مشكلي باهاشون نداشتم.

    حالا شما ميگين نمايندگي فن آوا رو دارين من باهاشون تماس گرفتم گفتن محدوديتي ندارن نميدونم منظور شما از محدوديت چي هست. تو سرويسهاشم دو نوع با محدوديت و بدون محدوديت هست كه از لحاظ قيمت فرق چنداني با هم ندارن

    شما مكس نت رو توصيه ميكنين يا فن آوا (فن آوران شمس منظورمه كه نمايندگي فن آوا هست )* من حجم دانلودم زياده نميتونم با محدوديت بگيرم والا خيلي ها ميگن شاتل خوبه 2 تا از مشتري هام هم هر دوشون 128 گرفتن تست كردم 15 تا 16 كاملا ثابت مياد ولي حيف محدوديت دانلود داره فقط واسه 2 روز من كفاف ميده



  13. #43


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته
    137
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon1

    مهرزاد عزیز اولا به شما تبریک می گم که کمی لحن خودت رو متعادل تر کردی

    در مورد بعضی حرفا که تیم پشتیبانی زده حق با تو و اگه همچین حرفی به من می زدن میرفتم سروقت شون البته به همراه سیستم خودم که لطفا ویروسش رو نشون بدین تا با هم بکشیمش

    در مورن فناوا محدودیتی که صحبت شده مربوط به رابطه ای هست بین من و اونا و ازم خواستن که هواشون رو داشته باشم مگرنه کلا سیاست فناوا به عدم ارائه خطوط نا محدوده حالا 128 رو هم به این راحتی ها نامحدود نمیدن و کلا به یوزر های پر مصرف تمایل سرویس دادن رو ندارن سر همین قضیه هم چندین یوزر در کل کشور از دست دادن باور نداری از مهنس صحیحی بپرس

    الان 3 تا مرکز از مراکز همارا روی لیزد هست که خودت میدونی به پای فیبر نمیرسه اگه اشتباه نکنم یکی از اونها هم ازادی هست و به زودی امیدوارم که تبدیل به فیبر بشه

    اگه دانلودت زیاده شاتل برات بدک نیست الانم که با 13600 تومان 128 ادسل + میده که کیف کنی قرار داد هم میان دم شرکت و شما نیازی نیست برین شرکتشون جالبه بعضی وقتها هم ماه به ماه یادشون میره که باید از شما پول بگیرن دوستم خط 384 داشت 8 ماه بود پول نخواسته بودن ازش

    هر شرکت ادسلی این دوره رو طی خواهد کرد چه دیر چه زود خوشبختانه الان همارا داره این دوره پر شدن باندش رو طی میکنه و بعد یکی دو ماه امیدوارم مشکلاتش حل شه و سرویسش بهتر بشه

    من به شخصه به دلیل اشنای با مشکلاتی که شرکت های طرف قرارداد با دیتا دارن و یک حساب سر انگشتی حق رو به شرکت میدم مگر نه من هم بدم نمیاد با 512 فیکس 64 بگیرم و باهاش حسابی تو اینترنت بچرخم

    در مورد خط 8 مگا هم اولا این خط کلا تحویله منه و مجازم هر کاری که دلم خواست باهاش انجام بدم هرکس دیگه ای بود 24 ساعته باباشو در میاورد ولی من شبا که یک بیت هم مصرف نمیشه ازش برای دانلود استفاده می کنم که عملا نصف دلیل خرید این خط هم همین بوده حالا شما میگید که استفاده شخصی به هر دلیلی ممنوعه
    حالا بیایم نصف شبا استفاده نکنیم این 8 ساعت رو که پولش حدوده ماهی 3 ملیونه عملا دور ریخته میشه و این خیانت به بیت الماله متوجه شدی عزیز
    خیانت به بیت المال به اون میگن که من با یکی از isp ها بریزم رو هم و بگم اقا جون این خط مگه تحویل من نیست
    اهداف خرید خط هم که محقق میشه درسته منم میام بعده تعطیلی اداره با لینک وایرلس این باند و میدم به اینو اون هیچکسی هم از نظر قانونی نمیتونه یک کلمه به من بگه و کاملا هم محقم که این کاره بکنم .و ماهی 4 ملیونی بندازم ته جیبم ولی این کاره نمی کنم چون عرفا درست نیست حالا خودت و بزار جای من ببین چند درصد احتمال داشت که خودت این کار رو بکنی

    خلاصه امیدوارم دولت عزیز به جای خرید باند هر مگ 200 دلار و فروش 2000 دلار بیاد به قیمت تموم شده + هزینه انتقال + دست مزد برو بچ اداره دیتا که مگی 500 دلار هم نمیشه باند رو بفروشه که شما ها هم بتونین از کیفیت بهتری استفاده کنی

    راستی در مورد باند ماهواره ای هم یدونه سند رسیو برامون اوردن از broadsat 1025/512 شیر هستش ماهی 450 دلار یعنی مفت اگه میتونی مجوزش رو بگیری بسم ا... که این و من تست کردم واقعا مفته
    اگه هم به شما مجوز نمیدن این هیلاس ست رو که جدیدن وارد عمل شده و با یک دیش 60 هم میشه تو تبریز گرفتش هم 768 بدون محدودیت گویا 80 تومانه و 256 هم 35 تومان بود فعلا که بدجوری تعریفش می کنن تا چه پیش اید
    البته اونم گفته برای دانلود فایل های کوچیک و اگه ازش استفاده تجاری کنی مثلا 20 30 تا سیستم ببندی بیخ ریشش یا از صبح تا شب دانلود کنی بدون اطلاع دادن سرعت رو پایین میارن

    حالا توصیه من به شما یه مثل ترکی هست که میگه zorunan gozalikh olmaz حالا که کار تو با همارا به اینجا رسیده بهتره با خوبی خوشی بری تصفیه کنی و اگه این هیلاس خوب بود یک خط از شاتل بگیری یک خط هم از هیلاس و استفاده کنی ولی شاتل مودمش فرق داره ها باید یدونه مودم هم بخری



  14. #44


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    در مورد لحن حرف زدنم دقت كنين از اول تا آخر من خيلي صبورانه حرف زدم ولي بعد اين همه توضيحات و اعصاب خورد كني كه داشتيم شما هم اومدين از شركت طرفداري كردين اون موقع ديگه فيوزم پريد دست خودم نيست ديگه كشش نداشت

    ضرب المثل و هم با يه ضرب المثل جواب ميدم Aklin yolu birdir

    منم همين تصميمو گرفته بودم كه يه خط با محدوديت واسه سند بگيرم بعد هم يه سرويس از ماهواره. هلاس رو هم آره خيلي تعريف ميكنن ولي تا تست نشه نميشه چيزي گفت تو سايت اصلي spectromsat كه همه سرويسهاش با محدوديت هست يا مثلا 50 مگ در روز يا 50% پهناي باند و از اين جور ولي يكي تو اين تاپيكا ميگه سرويس جديد هست بدون محدوديت اگه محدوديت داشت پول نده و اينا. من فكر كنم يه سرويس 1 هفته اي واسه تست بگيرم ببينم واقعا بدون محدوديت باشه ماهيانه بگيرم. قبلا از w6 ميگرفتم اوايل خوب بود آخرا سرعتش افت داشت.

    سرويس همارا هم واسه همين گرفته بودم ولي از اول عيد اين 13 روزو واسمون زهرمار كردن اگه به جاي بهونه يه بار ميگفتن پهناي باند كمه يا پيكربندي شبكه و روتر اشكال داره و تا فلان روز حل ميشه منم تكليف خودمو ميدونستم يا از يه شركت ديگه ميگرفتم يا هم يه خورده با همين دييال اپ صبر ميكردم ولي sms آقاي اوردي خواني كه نوشته بودن سرويس اينه اگه نميخواين خواهشن سرويسو پس بدين باعث شد من بيام و موضوع رو اينجا مطرح كنم تا اينا ببينن كه فقط من نيستم چون ايشون ميگفتن اگه مشگل داريم چرا كس ديگه اي شكايت نميكنه. انگار يه چيزي هم بدهكار شديم.

    مشكلات شركتها رو هم ميدونم اكثر بچه هاي سونرا دوستاي خيلي قديمي هستيم و خيلي وقته كه هممون تو كار الكترونيك و كاميپوتر هستيم.

    در مورد خط 8 مگ هم من منظورم اين بود كه همه خط 8 مگ زير دستشون نيست كه سرويس خونه رو واسه يدك و كارهاي ضروري بگيرن. خودتون ميدونين هرجوري ميخوايين استفاده كنين تازه بخوايم حساب بيت المال رو هم بكنيم صف طولاني هست خيالتون راحت باشه اون يكي ها رو ببينن اينا رو 1000 باره شامل عف ميكنن تازه يه چيزي هم واستون بدهكار ميشن

    و كلا اگه من فكر خودم بودم از همارا قطع ميكردم ميرفتم يه شركت ديگه به من چه كه سرويس ميده يا نميده ولي آدم اين رفتار ها رو ميبينه ميدونه كه ما ها كه يه چيزي سرمون ميشه ميخوان با اين بهونه ها از سرشون باز كنن واي به حال اونايي كه آشنايي با اين مسائل ندارن و هر موقع به پشتيباني زنگ ميزنن يا ميگن پراكسي استفاده ميكنين يا ويروس كشو خاموش كنين يا از فايروالتونه

    بدبخت بيچاره كاربر هم اين دفعه سيستم و ميبره واسه نصب ويندوز و ويروس كش و غيره و غيره و تاسيستمش آماده شده تازه ميبينه 10 15 روز گذشته مشكلش كه حل نشده هيچ كلي هم خرج كرده و وقت صرف كرده. من به آقاي اوردي خواني گفتم من از ساعت 22 تا 00:30 رو 7 و 8 دانلود دارم ولي بعد اون قطع كامل هست يعني من سيستمم سالم كه ميتونم 7 و 8 رو بگيرم.

    من نامه هاي 2 سال پيش آقاي جليل زاده رو دارم كه كفتن مشكلاتمون واسه اينه كه به ساختمون جديد انتقال ميديم و سيستم رو كلا كابل نوري ميكنيم و تا 1 كي دو ماه مشكل كلا حل ميشه واز اون موقع من سرويسو از همارا قطع كرده بودم و رفته بودم سراغ issa و sonra تا امسال حدودهاي عيد كه issa ورشكست شد و از همارا adsl گرفتيم و اين بلا ها سرمون اومد.

    سرويس سندو رسيو هم خودش قيمتش خوبه ولي تجهيزاتش گرونه اگه هم گير بدن بايد دو دستي تقديمشون كنيم تازه اگه جريمه نگيرن راستي وايرلس گفتين رفتين ببينين مجوز ميدن يا نه شرايطش چيه ؟ اكثرا كه تهران ميگن به آنتن سكتور گير ميدن.



  15. #45


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته
    137
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    0
    با تشکر از شما



    در مورد سند و رسیو که والا یخورده پیچیده هست و من با وجود داشتن مجوز زیاد خوش ندارم تا گیر نکردم ازش استفاده کنم اخه یک بار قضیه روباهه شد که داشت تو جنگل فرار می کرد تلپی میخوره به شیره شیره میگه کجا کحا میگه شکارچی ها دارن روباه های 3 ت خ م ی رو می کشن
    شیر میگه تو چرا نگرانی
    روباه گفت اخه اول میکشن بعد نگاه می کنن

    ماهم تو یک سایت شهرستان یک سند و رسیو مشتی زده بودیم که تجهیزات 16 ملیون اب خورده بود و باک 4 وات داشت و دیش هیتر دار خلاصه 2 ماهی نشده بود که زنگ زدن که کجایید که دیش شد نلبکی
    نگو برادان پای منبر یک حاجاقای جوونی نشستن و سر صحبت این دیش 3 متری ما باز شده که این خیلی بزرگه و قضیه شرعیش چیه حاجا قا هم دمش گرم حکم ارتداد ما و صد البته حکم نابودی دیش رو صادر کرد تا ما هالیش کنیم که مجوز داریم دیش 5 ملیونی خرد و خاک شیر شده بود و چن نفری هم کتک خورده بودن

    تجهیزات این ست که برای من اوردن 2.5 هست البته 500 هم حمل و گمرکی خورده ولی خیلی ماهه

    وایرلس رو اگه رو باند 2.4 گیگا باشه غلط می کنن گیر بدن این باند باند ازاده و تمام دنیا از جمله ایران اینو قبول کرده

    اما 360 درجه سرویس دادن ممنوعه چون چه معنی داره تو لینکی که برای ارتباط 2 نقطه زدی 360 درجه پوشش بده


    در مورد هیلاس هم خبری داشتی یک ندا به من هم بده



صفحه 3 از 3 اولیناولین 1 2 3

کلمات کلیدی در جستجوها:

همارا سیستم

صبا نت تبریز

ADSL تبریز

سایت همارا سیستم تبریز

مهرداد رسولی نیا

همارا سیستم تبریز adslصبانت تبریزهماراسيستمسایت همارا سیستمایمیل همارا سیستمآدرس ایمیل همارا سیستمپشتیبانی همارا سیستمهماراسیستمسايت همارا سيستمسرعت دانلود هماراسیستمصبا نت تبريزسایت هماراسیستم تبریزصبا نت در تبریزadslدر تبریزسايت هماراسيستمسایت همارا سیستم در تبریزADSL تبريز تعرفه های همارا سیستمadsl در تبریزصبانت تبریز.ir

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •