من دو روز هست که سرویسم کاملا قطع هست و همینطور آقای نیاز و هیچ توضیحی از طرف شرکت واسم داده نشده و (هرچند که قبلا هم قطع بود ولی فقط چراغ adsl مودم روشن بود ) منتظر هستم که ببینم شاید دارن مسئله رو حل میکنن
از توجه شما به تاپیک هم متشکرم مسئله داتک رو خبر دارم ولی اگه شما هم اعتراض نمی کردین شاید شما هم الان وضع ما رو داشتین.
من مشکلات isp ها و هزینه های زیادی رو که میکنن رو میدونم و میدونم که این شرکتها تا حدودی نمایندگی 3 یا 4 شرکت کله گنده تهران هستن( ندا گستر صبا - پارس انلاین - شاتل - داتک - ...) که با سیاست خود محوری مخابرات همه چیزو دست خودشون گرفتن ( همین شرکت هماراسیستم وقتی سرویسش رو از ماهواره میداد بهترین سرویس رو ارائه میکرد ).
مسئله اصلی ما اینه که برای مشگلی که از طرف خودشون هست هزار تا بهونه میارن و میخوان بندازن گردن مشتری و الا اگه بیان و صراحتا به مشترکین اعلام کنن که ما تو فلان مرکز مشگل داریم و تا فلان تاریخ حل خواهد شد و این مدت رو جزو اشتراک مشترکین حساب نکنن .( در حالی که مسئولین قسمت adsl شرکت اول منکر مشگل از طرف خودشون شدن وبرای هر مشترک یه بهونه متفاوت عنوان کردن به من گفتن یکی از سیستمهای مشترکین ویروسی هست به آقای نیاز گفتن یه اشکال کوچیک سخت افزاری هست عوض کردیم درست میشه و.... بعد از اصرار های زیاد من و آقای نیاز بلاخره قبول کردن) . ما تکلیف خودمون رو میدونیم تا حداقل تا اون موقع از سرویسهای پرسرعت dial-up استفاده کنیم تا مشگلشون حل بشه و وقت خودمونو برای کلنجار رفتن با اینها تلف نمیکنیم.
ولی در مورد اینکه گفتین کاش دستگاه ها زبان دشتن که مشگلشون رو خودشون بگن باید بگم که حیونی روتر ها و مودمها و وسایل دیگر با اینکه هممون فکر میکنیم بی جان هستن زبون دارن و هی آه و ناله میکنن ولی متاسفانه یا کسی نیست که به ناله هاشون گوش کنه یا هم زبونشون رو نمیدونن که مسئله رو حل کنن.
از اینکه مشگل شما حل شده خوشهالیم و سعی کنین هر روز اسپند دود کنین تا چشم نخوره ما هم بی صبرانه منتظریم تا مشگلمون شاییییییییییییییییید حل بشه