صفحه 2 از 3 اولیناولین 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 30 از مجموع 45

موضوع: وضعیت ADSL در تبریز (هماراسیستم)

  
  1. #16


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    بله صحیح هست STATUS روشن میمونه و تو برنامه تست من تو این مواقع یعنی موقعی که DATA قطع میشه یه منحنی یه اسم THROUGH هست که دایما رو 7.5 تا 8 میره انگار که مودم مشغول هست.

    منحنی ها رو به EMAIL تون میفرستم ببینین



  2. #17


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    ایمیلتون رو دیدم . :-(

    اینم وضعیت امروز




    اگر تا دو روز آینده مشکل حل نشه من دیگه عمرا" با هماراسیستم تمدید نمیکنم و به 3 نفر از فامیل و 4 نفر از دوستانم که همگی به توصیه من یوزر هماراسیستم شدن ولی هیچ کدوم از مرکز آزادی نیستن براشون ماجرا رو تعریف میکنم و میگم که مدیریت هماراسیستم هیچ احساس مسولیتی نداره و گروه فنی شون هیچی بلد نیستن و این بلا ممکنه سر اونها هم بیاد و کسی نیست که پاسخگو باشه .

    الان نزدیک یک ماه هست که وضعیت همینه .



  3. #18


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    همین الان با بخش ADSLشون تماس گرفتم . شماره تلفن 5565335



    گفتم : "نزدیک یک ماهه که این مشکل وجود داره خواهش میکنم مشکلو حل کنین ... "

    یک آقایی که متاسفانه اسمشون رو نپرسیدم با یک لحن خیلی بی ادبانه جواب دادن : " اولا" یک ماه نیست , از 5 فروردین شروع شده . ثانیا" مشکل هست که هست. داریم روش کار میکنیم ممکنه حل بشه یا ممکنه اصلا" حل نشه همینه که هست .... خداحافظ "




    یه چیزی هم بدهکار شدیم … عجب گیری افتادیم


    تاکید میکنم مشکل از اواخر اسفند شروع شده ... 25ام به بعد ولی این اساتید از 5 فروردین متوجه شدن ... الان هم پشت تلفن داشت منو میزد که چرا گفتم "نزدیک یک ماه"



  4. #19


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    این تاپیک رو تو پرشین تولز هم فعال میکنیم .



    ادیت :


    لینک تاپیک در پرشین تولز



    .


    ویرایش توسط Niaz_Ch : 2007-04-07 در ساعت 01:07 PM

  5. #20


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    بله کاملا صحیح هست از اول فروردین یعنی 28 اسفند که من وصل بودم مشگل بود حتی من همون روز 28 که وصل شده بود به آقای اژدری فر گفتم اونم گفت خودتون وارد هستین میدونین دیگه شاید سایت مقابل کند هست البته اون موقع چون هنوز این وضعیت رو نمی دونستم فکر کردم لحظه ای هست. بعد اون از 2 فروردین که من با پشتیبانی تماس گرفتم که بقیه قضیه رو اول تا پیک توضیح دادم که تازه خلاصه هست

    تو پرشین تولز قسمت adsl تاپیک باز کرده بودم ولی متاسفانه کسی جواب نداده یه مشگل هم تو پرشین تولز هست که بعضی مواقع به جای اینکه به سایت فوروم بره میره یه صفحه که دومین رو واسه فروش گذاشته فکر کنم واسه همین مراجعم کننده کم هست.

    از شما هم میخوام که یه نامه در مورد مشگلتون به info@hamarasystem.com بفرستین تا مستقیما به دست آقای جلیل زاده برسه. من گرافها رو از 2 فروردین واسشون فرستادم واسه اینه که نمیتونن انکار کنن.

    من میخوام هنوز اشتراک رو نگه دارم تا ببینم مسئله حل میشه یا نه. یه موضوع دیگه هم اینکه همارا سیستم قبلا که آقای رسولی نیا مسئول اینترنتشون بود واقعا خیلی خوب بود. ولی تا ایشون از شرکت جدا شد و رفت maxnet رو باز کرد. وضعش اینجوری شد. تقریبا 2 سال پیش. یه موضوع دیگه هم اینه که اگه مشگل سخت افزاری باشه چرا همیشه حدود ساعت 12 شب دیتا قطع میشه و 10 تا 12 ( زمان پیک مصرف) فقط سرویس بد نیست.

    برادر من هم از یه مرکز دیگه از همارا سرویس گرفته و مشگلی نداره و میگه مال ما خوبه.

    من امروز فرصت نکردم تماس بگیرم فردا تماس بگیرم ببینم چی میشه



  6. #21


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    اینا مشکلشون اینه که همه یوزرهارو گوسفند فرض کردند . دیروز همون آقای بی ادب اولش کاملا" منکر قضیه بودند ... گفت : "مرکز آزادی؟ مگه مرکز آزادی چشه؟ "

    اینا انتظار دارن همه به این کیفیت راضی باشن و هیچکسی هم هیچ اعتراضی نکنه .

    در مورد نحوه رفتارشون با مشترک مثلا آقای رضا فرمانی مدیرفروش اینترنت بسیار باشخصیت و مودب هستند .
    تا دیروز فکر میکردم همشون خوبن ولی ...

    بله از زمانی که آقای مهرداد رسولی نیا و آقای رحیمی از هماراسیستم جدا شدن مشکلات بیشتر شده.

    جناب جلالی من که دیگه نا امید شدم . ولی شما تسلیم نشو .

    روزی که با آقای pay و یکی از دیگر از دوستان همگی با هم رفتیم 3 تا سرویس 128 بگیریم من به دوستانم گفتم که این 6-5 تومن قیمت کمتر نسبت به سایر ISP ها و این که اینا سرویس هاشون رو 3 ماهه میدن معنیش میتونه این باشه که 3 ماه حق هیچ اعتراضی رو نخواهیم داشت و نباید انتظار کیفیت خوبی رو داشته باشیم .

    ماجرای این 25 روز اخیر و جواب آقای 5565335 ثابت کرد که حق با من بوده ...

    "مشکل هست که هست. داریم روش کار میکنیم ممکنه حل بشه یا ممکنه اصلا" حل نشه همینه که هست .... "



  7. #22


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط MehrzadJalali
    ... چرا همیشه حدود ساعت 12 شب دیتا قطع میشه و 10 تا 12 ( زمان پیک مصرف) فقط سرویس بد نیست ...
    نه . برای من که اصلا" اینطور نیست . دیتا قطع نمیشه . همیشه هست ولی ماکسیمم 35kbps با کیفیت افتضاح .


    وضعیت امروز :




    .


    تو این بیست و چند روز نخواستن یا نتونستن هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکل انجام بدن ؟


    1. اگر نمیتونن ... بهتره جمعش کنن . یه سوپرمارکت یا سبزی فروشی باز کنن ... تخصص فنی چندانی هم نمیخواد .
    2. اگر نمیخوان .... من اسم اینو میذارم کلاه برداری آشکار تو روز روشن . و میدونم که پیگیری و اعتراض ما به هیچ جایی نمیرسه چون به چشم اینها یوزر موجودی است دوپا که باید هر سه ماه یکبار بیاد پولشو جیرینگی بگیرن و حق اعتراض هم نداشته باشه ... گوش اگر گوش تو (هماراسیستم) و ناله اگر ناله ما(یوزرها)ست آن چه البته به جايي نرسد فرياد است .

    امیدوارم مورد دوم نباشه . با این اوصاف کاملا" معلومه که گروه فنی هماراسیستم معلوماتشون در حد سیمکشی ساختمان(لامپ توالت) هم نیست . البته ممکنه یک کتاب آموزش مقدماتی شبکه داشته باشن که 12-10 صفحه از فصل اولشو مطالعه کردن .


    .


    ویرایش توسط Niaz_Ch : 2007-04-08 در ساعت 03:21 PM

  8. #23


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    نیاز جان شما اوندفعه میخواستی از شاتل بگیری ؟ چی شد
    این شاتل یخورده گرون هست , ولی کیفیتشو هیجا دیگه نمیتونید پیدا کنید , سرعت همیشه ثابت هست , اینطوری نیست که الان سرعت 16 باشه بعد دوساعت بعد 8 باشه , همیشه یکی هست , ممکنه سرعت زیاد بشه ولی کم نمیشه .
    یک سال هم گذشته از اشتراک من و من همچنان شدید راضی هستم .



  9. #24


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نه مال من قطع کامل میشه همونطور هم که تو نمودار می بینین دیتا کاملا صفر هست البته مال شما 128 هست و مال من 64 هست
    منم اول گفتم 1 ماه بگیرم ببینم سرعتش خوب باشه بعدا تمدید می کنم ولی گفتن این سرویس 3 ماهه هست البته ما با اینا همکار هستیم و منم گفتم باشه 3 ماه 64 بگیرم اگه خوب بود به 128 ارتقاء میدم که دیدم وضعیتشون این هست
    تازه آقای اوردی خوانی اوایل که بهشون زنگ زدم میگفتن همه اونایی که میخوان دانلود کنن از سرویس ما به خاطر اینکه بدون محدودیت هست میگیرن. سرویس ما مشگلی نداره از ویروس کشتونه خاموشش کنین درست میشه یکی دیگه هم میگفت سرعتم کمه من رفتم ویروس کش رو خاموش کردم دیدیم سرعت درست شد حالا یه فرد معمولی هم اینو میشنوه میره ویروس کششو خاموش میکنه بعد دو روز میبینه درست نشد اون موقع هم میگن سیستمتون ویروس داره واسه همینه (البته این توصیه مسئول adsl همارا سیستم هست ها).

    شما فکر کنم بتونین برین و سرویستونو قطع کنین یا همونطور که آقای جلیل زاده به من گفتن تا درست شدن این مشگل البته به شرط اینکه تا مثلا 1 ماه حل بشه قطع شخصی بکنین ولی من میزارم بمونه تا بعدا نگن که سرویسمون درست بود و از این حرفا چون اگه قطع شخصی هم بکنیم پولمون دست اونا هست و دارن استفادش رو میکنن
    من باز دوستم تو شرکت سونرا هست مستول سایت اونجاست. و باید با اون مشورت کنم ببینم این مسئله رو به کی میتونیم شکایت کنیم
    و یه مسئله دیگه هم اینکه شما مال اون دوستاتونو که از مراکز دیگه هستن تست کردین . سرعتشون درست هست ؟



  10. #25


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    شاتل محدودیت حجمی داره و به درد ماها نمیخوره اگه بخوایم عوض کنیم فکر کنم یا باید از maxnet بگیریم یا هم از فن آوری اطلاعات شمس که اونم maxnet رو میگن خوبه ولی شمس رو نمیدونوم



  11. #26


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdvirus
    نیاز جان شما اوندفعه میخواستی از شاتل بگیری ؟ چی شد
    این شاتل یخورده گرون هست , ولی کیفیتشو هیجا دیگه نمیتونید پیدا کنید , سرعت همیشه ثابت هست , اینطوری نیست که الان سرعت 16 باشه بعد دوساعت بعد 8 باشه , همیشه یکی هست , ممکنه سرعت زیاد بشه ولی کم نمیشه .
    یک سال هم گذشته از اشتراک من و من همچنان شدید راضی هستم .

    سلام مهدی جان . چطوری رفیق؟
    آره مهدی جان حق با شماست . من از واژه "محدودیت" بدم میاد ولی با این بلاهایی که سرم اومد حاضرم محدودیت حجمی رو قبول کنم ولی کیفیت ثابت باشه . هماراسیستم بد بود . از ماه آینده که 3 ماه اکانت اجباری اینا تموم میشه باید به فکر یک ISP دیگه باشم . یکی از گزینه ها شاتل هست .

    البته شایدم همین فردا یا پس فردا این سرویسو قطع کنم . پول 3 ماه رو یکجا گرفتن من فقط تونستم یک ماه استفاده کنم . تکلیف هزینه این دو ماه چی میشه ؟



  12. #27


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    گزارش امروز :

    در حال حاضر سرویس کلا" قطع هستش . چراغ STATUS خاموشه . یعنی چشمک هم نمیزنه .



    OUT



  13. #28
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    ?
    نوشته
    1,318
    سپاسگزاری شده
    273
    سپاسگزاری کرده
    78
    نقل قول نوشته اصلی توسط Niaz_Ch
    نه . برای من که اصلا" اینطور نیست . دیتا قطع نمیشه . همیشه هست ولی ماکسیمم 35kbps با کیفیت افتضاح .


    وضعیت امروز :




    .


    تو این بیست و چند روز نخواستن یا نتونستن هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکل انجام بدن ؟


    1. اگر نمیتونن ... بهتره جمعش کنن . یه سوپرمارکت یا سبزی فروشی باز کنن ... تخصص فنی چندانی هم نمیخواد .
    2. اگر نمیخوان .... من اسم اینو میذارم کلاه برداری آشکار تو روز روشن . و میدونم که پیگیری و اعتراض ما به هیچ جایی نمیرسه چون به چشم اینها یوزر موجودی است دوپا که باید هر سه ماه یکبار بیاد پولشو جیرینگی بگیرن و حق اعتراض هم نداشته باشه ... گوش اگر گوش تو (هماراسیستم) و ناله اگر ناله ما(یوزرها)ست آن چه البته به جايي نرسد فرياد است .

    امیدوارم مورد دوم نباشه . با این اوصاف کاملا" معلومه که گروه فنی هماراسیستم معلوماتشون در حد سیمکشی ساختمان(لامپ توالت) هم نیست . البته ممکنه یک کتاب آموزش مقدماتی شبکه داشته باشن که 12-10 صفحه از فصل اولشو مطالعه کردن .


    .
    دوستان گرامی بنده نمی خوام دخالتی در این تاپیک بکنم ولی چون این مسئله در این انجمن ارایه شده عرض می کنم که خواهشا سطح سواد و قابلیت های افراد رو زیر سوال نبرید شما از کجا مطمئن هستید که تقصیر گروه فنی فلان شرکت هستش شاید یک مشکل سخت افزاری پیش اومده که سرمایه گذار شرکت دلش نمی خواد پول خرج کنه قضیه حل بشه این چه ربطی به گروه فنی داره ؟ در ضمن شما خودتون میگید که گروه فنی اگر اشتباه باشه یک نفر اشتباه می کنه نه یک گروه ! این دوست ما هم واقعا تعبیر زشتی از تخصص و قابلیت گروه فنی این شرکت اینجا کرده که ... از مدیر این بخش می خوام که بعضی پست های این بخش رو ویرایش کنه چون در شان PN نیست چون PN مرجع رسیدگی به این گونه مشکلات خصوصی نیست.
    امیدوارم دوستان از پست من ناراحت نشده و جبهه گیری نشه .


    ویرایش توسط wazet : 2007-04-09 در ساعت 08:28 PM

  14. #29


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط Dr-Dos
    دوستان گرامی بنده نمی خوام دخالتی در این تاپیک بکنم ولی چون این مسئله در این انجمن ارایه شده عرض می کنم که خواهشا سطح سواد و قابلیت های افراد رو زیر سوال نبرید شما از کجا مطمئن هستید که تقصیر گروه فنی فلان شرکت هستش شاید یک مشکل سخت افزاری پیش اومده که سرمایه گذار شرکت دلش نمی خواد پول خرج کنه قضیه حل بشه این چه ربطی به گروه فنی داره ؟ در ضمن شما خودتون میگید که گروه فنی اگر اشتباه باشه یک نفر اشتباه می کنه نه یک گروه ! این دوست ما هم واقعا تعبیر زشتی از تخصص و قابلیت گروه فنی این شرکت اینجا کرده که ... از مدیر این بخش می خوام که بعضی پست های این بخش رو ویرایش کنه چون در شان PN نیست چون PN مرجع رسیدگی به این گونه مشکلات خصوصی نیست.
    امیدوارم دوستان از پست من ناراحت نشده و جبهه گیری نشه .



    دوست عزیز بنده هرگز نگفتم "مطمئنم که ...."

    بنده دو تا احتمال رو مطرح کردم که بالطبع مشکل یکی از این دو مورد هست

    شما خودتون هم هر دو مورد رو تایید کردید . فرمودید : " شاید یک مشکل سخت افزاری پیش اومده که سرمایه گذار شرکت دلش نمی خواد پول خرج کنه قضیه حل بشه " (تایید احتمال شماره 2)

    این شاید شما دو تا احتمال داره .

    شاید بله
    شاید نه

    اگر جواب مثبت باشه میشه همون احتمال شماره 2 من که عرض کردم "اگر نمیخوان .... "
    اگر جواب منفی باشه میشه همون احتمال شماره 1 من که عرض کردم "اگر نمیتونن ... "

    در تماسهایی که بنده و آقای جلالی با بخش پشتیبانی شرکت داشتیم جوابشون این بوده "داریم روش کار میکنیم ... "
    یعنی مساله در دست گروه فنی هست .
    در تماسی که خود بنده در تاریخ 14 فروردین با شرکت داشتم گفتند "این روزای تعطیل گروه فنی مون تهران بودند . فردا پس فردا برمی گردند و مشکل حل میشه"

    بنابراین به من یوزر گفته شده که گروه فنی در حال کار روی این مساله هست . حالا راست یا دروغش رو نمیدونیم .
    حالا بنده به عنوان یوزر بی سواد این شرکت انتظار دارم که گروه فنی شرکتی که چندین سال سابقه کار داره و تبلیغاتش همه در و دیوار شهرو پرکرده باید میتونستن در عرض این 25 روز مشکل رو حل کنند چون من یوزر بی سواد 25 روز رو برای حل یک مشکل چه سخت افزاری و چه نرم افزاری کافی میدونم .

    اگر به قول شما "سرمایه گذار شرکت دلش نمی خواد پول خرج کنه قضیه حل بشه " دیگه جایی برای بحث باقی نمیمونه و بهتره پشتیبانی به جای وعده سر خرمن دادن بگن آقای یوزر سرویس ما همینه که هست اگه راضی نیستی بیا سرویستو قطع کن .


    دوست عزیز شما اگر اندکی تامل میکردید هرگز گفته های منو توهین آمیز تعبیر نمیکردید . بنده از چاشنی طنز حالا یه خورده از نوع تلخش استفاده کردم مگه سیمکشی ساختمان گرایش لامپ توالت کار زشتیه ؟ اگر از واژه "پزشک متخصص مغز و اعصاب" استفاده میکردم توهین آمیز نبود ؟ سیم کش ساختمان یا پزشک متخصص مغز و اعصاب هیچکدوم تخصصشون شبکه های کامپیوتری نیست ولی اگه از اصطلاح دوم استفاده میکردم مطمئنم که ناراحت نمیشدید .

    به هر حال من هرگز قصد توهین نداشتم و ندارم و اگر دوستانی هستند که از گفته های من دلخور شدند همینجا از همشون معذرت میخوام .

    بنده همه این مطالب رو عینا" تو پرشین تولز هم مینویسم (copy/paste) و به خاطر اینکه اونجا از کاربران نسبتا" فعال هستم و خیلیها منو میشناسن هرگز به خودم اجازه نمیدم پست توهین آمیز یا بی ادبانه ای داشته باشم و کسانی که تو PT منو میشناسن میدونن تا حدودی شوخ طبع هستم .

    خلاصه . از همتون معذرت میخوام .

    من فکر میکردم فروم جایی هست برای بحث , تبادل نظر , بیان مشکلات و اینکه مردم بیان تجربیاتشون در زمینه های مختلف رو (چه تلخ و چه شیرین) با هم به اشتراک بذارن و چون فیلد کاری اینجا شبکه هست فکر میکردم این مسائل و مشکلاتمون رو میتونیم اینجا مطرح کنیم . از همتون معذرت میخوام .

    این آخرین پست من تو این تاپیک هست . بحث رو تو پرشین تولز ادامه میدم و از مدیریت محترم PN خواهش میکنم مطالب رو ادیت یا احیانا" حذف نکنند . (لطفا")

    با تشکر



  15. #30


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    با سلام
    امروز از همارا سیستم با من تماس گرفتن و گفتن که مشگل مرکز آزادی اینه که ما اونجا کابل نوری نداریم و دیتامونو از مرکز دیتای شهید قندی میگیریم و بعضی از مشکلات رو گفتن و گفتن که بعد حل مشگل اکانت مشترکین رو تمدید خواهندکرد. امروز هم اشترک من به کل قطع بود و تا حالا 22:25 وصل نشده.

    منظور این تاپیک توهین به فرد یا متهم کردن شرکت خاصی نیست من اول تاپیک هم گفتم که هرکسی از هر ISP اشتراک داره بیاد و وضعیتش رو اینجا توضیح بده. اگه وضعیت همارا سیستم هم درست بشه تو همین تاپیک من اطلاع میدم و به چندین نفر دیگه هم که از مرکز دیگه همارا سیستم و شرکتهای دیگه سرویس گرفتن سپردم تا وضعیت سرویس رو بهم بگن یا خودشون بیان تو تاپیک اضافه کنن.

    وقتی مسئول adsl و پشتیبانی شرکت هر روز یه بهونه میاره و اول میخواد گناه رو بندازه گردن مشترک بعد آوردن 1000 تا دلیل بالاخره قبول میکنه مشگل از خودشون هست و میگه یک کامپیوتر تو شبکه ویروسی هست و وقتی اون روشن میشه این مشکل پیش میاد و ما اونجا پهنای باند اضافی هم داریم و از این حرفا. منم میگم پیدا کردن یک کامپیوتر ویروسی از بین حداکثر 30 یا 40 مشترک حداکثر 2 روز طول میکشه و نه 1 ماه یا بیشتر اگه نمیتونن پس اون موقع مشگل از بخش فنی هست اولا، دوما اگه یه سیستم ویروسی باشه تنها میتونه پهنای باند خودش رو اشغال کنه نه کل پهنای باند شبکه رو در غیر این صورت هم ویروس نیست و یه کسی روترشونو هک کرده. که در اصل هیچکدم اینا نیست و اینا فقط بهونه هست.

    اگه شرکت موضوع رو به مشترک اعلام کنه یا تو سایتشون مشگل و زمان حل مشگل رو اعلام کنن اون موقع ما هم وقت اضافی نداریم که هر روز بیایم و اینجا دو ساعت توضیحات بنویسیم.

    ولی اگه یه شرکتی این سرویس رو میده و پشتیبانیش با مشترک به صورتی برخورد میکنه که انگار یه چیزی هم بدهکار هستیم باید اون شرکت شناخته بشه. چون اگه کسی مسئله سرویس خودشو میدونه و میخواد به نوعی گردن مشتری بندازه( اسم این کار رو خود خواننده های تاپیک بگن) و من هم مسئول حرفهای خودم هستم و هیچ موقع هم نمی خوام که موضوعی رو سانسور کنم اگه هم کسی با قصد طرفداری از یک شرکت خاص یا بدنام کردن یک شرکت دیگه موضوعی رو مطرح کنه مشخص میشه و کسای دیگه میتونن موضوع رو تائید یا تکذیب کنن.

    آقا یا خانم dr_dos این تاپیک برای مشکل خصوصی نیست مسئله سرویسهای adsl یک مسئله عمومی هست. ما خصومتی با شخص یا شرکت خاصی نداریم آقای جلیل زاده مدیریت شرکت و شرکت همارا سیستم از شرکتهای معتبر تبریز هستن و من مشکلی با شرکت ندارم واین وضعیت را در شائن این شرکت نمی بینم چون قبلا همونتور که گفتم حداقل 2 سال مشترک دائم شرکت بودم و مشکلی با این شرکت نداشتم و به بیشتر آشناها و همکارها توصیه میکردم.

    باز از اینکه این موضوع طولانی شد ببخشین. و باز هم از همه افرادی که از هر شرکتی سرویس adsl گرفتن میخوام تا بیان و وضعیت 24 ساعت سرویسشون رو با ذکر نام شرکت و نام و مشخصات خودشون نه با نام مستعار اینجا توضیح بدن.

    از آقای niaz_ch هم تشکر که خودشون جواب رو دادن.



صفحه 2 از 3 اولیناولین 1 2 3 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

همارا سیستم

صبا نت تبریز

ADSL تبریز

سایت همارا سیستم تبریز

مهرداد رسولی نیا

همارا سیستم تبریز adslصبانت تبریزهماراسيستمسایت همارا سیستمایمیل همارا سیستمآدرس ایمیل همارا سیستمپشتیبانی همارا سیستمهماراسیستمسايت همارا سيستمسرعت دانلود هماراسیستمصبا نت تبريزسایت هماراسیستم تبریزصبا نت در تبریزadslدر تبریزسايت هماراسيستمسایت همارا سیستم در تبریزADSL تبريز تعرفه های همارا سیستمadsl در تبریزصبانت تبریز.ir

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •