صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 23

موضوع: روتر as5300 _مشکل caller ID

  
  1. #1
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,571
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1218

    روتر as5300 _مشکل caller ID

    سلام خسته نباشید
    آقا من یه روتر as5300 سیسکو 8 ایوان رو برای اینترنت هوشمند دارم استفاده میکنم.مشکل اینه که مشترکی که با شماره ایوان کانکت میشه تو نرم افزار اکانتینگ(سیب) کالر آی دی یعنی شماره 971 ایوان نمیفته ولی شماره تماس خودش میفته.مشکل میتونه از کجا باشه که شماره ایوان تو نرم افزار نمیفته.چون مشکلاتی برای لاگ سازمان و گزارش گیری IN بوجود آورده.



    موضوعات مشابه:





  2. #2
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    تو تنظیمات as شماره E1 ها رو وارد کردید ؟



  3. #3
    نام حقيقي: maaziyar roozegar

    عضو ویژه شناسه تصویری maaziyar
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1,784
    سپاسگزاری شده
    1739
    سپاسگزاری کرده
    411
    نقل قول نوشته اصلی توسط sky_star2 نمایش پست ها
    سلام خسته نباشید
    آقا من یه روتر as5300 سیسکو 8 ایوان رو برای اینترنت هوشمند دارم استفاده میکنم.مشکل اینه که مشترکی که با شماره ایوان کانکت میشه تو نرم افزار اکانتینگ(سیب) کالر آی دی یعنی شماره 971 ایوان نمیفته ولی شماره تماس خودش میفته.مشکل میتونه از کجا باشه که شماره ایوان تو نرم افزار نمیفته.چون مشکلاتی برای لاگ سازمان و گزارش گیری IN بوجود آورده.
    به ما که گفتن نباید شماره E1 بیفته که ، حالا به شما میگن باید بیفته؟


    Impossible Is Nothing

  4. #4
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,571
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1218
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    تو تنظیمات as شماره E1 ها رو وارد کردید ؟
    والا حقیقتشو بخوای من کلا با سیسکو کار نکردم ولی فکر نمیکنم که این کار رو تو کانفیک نکرده باشن.خب اینم چک میکنیم
    نقل قول نوشته اصلی توسط maaziyar نمایش پست ها
    به ما که گفتن نباید شماره E1 بیفته که ، حالا به شما میگن باید بیفته؟
    نه عزیز الان دیگه برای لاگ سازمان هم که شده باید بیفته



  5. #5
    نام حقيقي: maaziyar roozegar

    عضو ویژه شناسه تصویری maaziyar
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1,784
    سپاسگزاری شده
    1739
    سپاسگزاری کرده
    411
    ببین من این مشکل رو داشتم گفت شماره e1 نباید بیفته ما هم هر چی با روتر و اکانتینگ ور رفتیم نشد و بلاخره فهمیدیم که مشکل از کالر ای دی مخابراته
    ما هم یه نامه زدیم به مخابرات که اینو بنا به دستور عمل امنیت شبکه بردارید اونا هم گفتن نمی تونیم نمی شه ما هم فکس کردیم امنیت شبکه دست از سره کچل ما در این مورد برداشتن
    بعد یک سوال علمی فرهنگی شما که 8 تا ایوان داری خط ها پر میشه ؟ اگه میشه ip valid داری برا همشون ما که هنوز کمبود ای پی معتبر داریم
    برا دایل اپ


    ویرایش توسط maaziyar : 2012-03-15 در ساعت 11:58 AM
    3hsan سپاسگزاری کرده است.
    Impossible Is Nothing

  6. #6
    نام حقيقي: مهرزاد مقدس

    عضو ویژه/سرپرست بخش‌های Mikrotik و Wireless
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    4,274
    سپاسگزاری شده
    4509
    سپاسگزاری کرده
    2263
    نوشته های وبلاگ
    6
    نه عزیز الان دیگه برای لاگ سازمان هم که شده باید بیفته
    نبايد بيفته . اگه بيفته هم سازمان ازت قبول نمي كنه ! چون شماره اي وان و شمارهه مشترك رو جدا جدا ازت ميخواد . به اون سنتكسي كه بهت دادن خوب دقت كن .


    3hsan سپاسگزاری کرده است.
    MikroTik Certified Trainer & Consultant
    Mikrotik Official Distributor





  7. #7
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2556
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    برای اینکه مطمئن بشید که مشکل از نرم افزار اکانتینگ نیست، توی اکسس سرور دستور show isdn active را بزنید و ببینید شماره خودتون را نشون میده یا نه.
    اگه نشون نداد مشکل از مخابرات هست، باهاشون صحبت کنید که براتون فعال کنند.


    3hsan سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,571
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1218
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    سلام
    برای اینکه مطمئن بشید که مشکل از نرم افزار اکانتینگ نیست، توی اکسس سرور دستور show isdn active را بزنید و ببینید شماره خودتون را نشون میده یا نه.
    اگه نشون نداد مشکل از مخابرات هست، باهاشون صحبت کنید که براتون فعال کنند.

    اینم خدمت آقا.من دستوری که فرمودین رو زدم اینو بهم داد.پس با این ترتیب میگیم که مشکل از مخابراته؟ خب اینا 1 ساله من بهشون میگم میگن مشکل از خودتونه و ما دیگه چیزی نیست که دستکاری نکرده باشیم.مهندس چه تنظیماتی رو بای اعمال کنن رو سوئیچ یا نرم افزاراشون؟
    بعد همونطوری که میبینید تو اکانتینگ هم فقط شماره کاربر رو میندازه مثله 4472022 و کد شهرستان رو نمیندازه البته اینجوری برای گزارش گیری هوشمند راحت تره ولی اینم جز مشکل میشه محسوبش کرد؟

    حالا بحث که بحث سیسکو شد یه سوال فنی تر بپرسم اگه جاش هم نیست عذر خواهی میکنم.من کنترلر ایوان روترم سوخت.دادم برای تعمیر گفتن نوسان برق بوده ولی بعید میدونم فاراتل نوسان داشته باشه چون تجهیزات دیگمون مثه ساعت کار میکنن.و حالا که تعمیر کردند مشکلی نداره و کار میده اما با این تفاوت که اگه خاموشش کردیم دیگه بعد از روشن کردن 8 تا اتر روشن نمیشن up نمیشن و باید حتما خاموش کرد روترو و دوباره روشن تا up بشه روتر!! یعنی بعد از هر خاموش روشنی باید یکبار دیگه خاموش روشنی کنی تا روتر up بشه.به تعمیر کاره گفتم گفت که اینا عمرشونو کردن دیگه بهتر از این نمیشه!! نظر شما چیه در این باره؟



  9. #9
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    خاموش روشن یا restart ؟
    ios رو چک کردید ؟


    3hsan سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,571
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1218
    نه مهندس در حالت عادی که کار میکنه اگه خاموش بشه و بعدش روشن بشه up نمیشه و باید یکبار دیگه خاموش و روشن بشه تا اونوقت up بشه.بعد از هر خاموشی برای up شدن روتر 2 بار خاموش روشن نیاز هست.عرض کردم که تخصص کار با تجهیزات سیسکو رو ندارم.اگه دستورشو بدید من بزنم و ios رو هم چک کنیم.باید ورژنش چی باشه؟جدیدترین دیگه.والا یه چند جا گفتم این موضوع رو ربطش دادن به برد روتر.میترسم وسط کار بمونیم.این تعمیر کاره هم زیر بار نمیره من هرچی میگم که این مشکل رو داره.



  11. #11
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2556
    سپاسگزاری کرده
    2059
    خب، مشکل از خود مخابرات هست و روی سوییچ خودشون باید این ویژگی را فعال کنند. (با سوییچ های مخابراتی کار نکردم که آدرس محل فعال سازیش را بگم)
    در مورد اکسس سرور ... به نظر من هم مشکل سخت افزاریه، 5300 ها خیلی وقته که دارن کار میکنن، سال 2002 سیسکو EOS اعلامش کرد. البته آپدیت IOS هم ضرری نداره، شاید مشکل حل شد!


    ویرایش توسط aliafzalan : 2012-03-16 در ساعت 09:32 AM
    3hsan سپاسگزاری کرده است.

  12. #12
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    میتونید دوباره ios بریزید و یا آپگرید کنید. شاید مشکل برطرف بشه.

    شاید بهتر باشه که بعد از ریختن ios فقط e1 ها رو up کنید و ببینید مشکل برطرف میشه یا نه (قبل از کانفیگ کردن)
    اگر مشکل پا بر جا بود با اطمینان میشه گفت سخت افزاری هست.

    احتمال وجود اشکال در خازن ها و یا دیود ها هم هست (البته بنده اطلاعات فنی کافی در این مورد ندارم و فقط احتمال میدم).


    ویرایش توسط Gitex : 2012-03-16 در ساعت 10:21 AM
    3hsan سپاسگزاری کرده است.





  13. #13
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,571
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1218
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    خب، مشکل از خود مخابرات هست و روی سوییچ خودشون باید این ویژگی را فعال کنند. (با سوییچ های مخابراتی کار نکردم که آدرس محل فعال سازیش را بگم)
    در مورد اکسس سرور ... به نظر من هم مشکل سخت افزاریه، 5300 ها خیلی وقته که دارن کار میکنن، سال 2002 سیسکو EOS اعلامش کرد. البته آپدیت IOS هم ضرری نداره، شاید مشکل حل شد!
    خیلی خیلی ممنون از شما.فردا صبح بالای سر سوئیچ مخابراتی هستیم.بعد وقتی فعال بشه کد شهرستان رو هم میندازه هر وقت کاربر کانکت بشه؟ یا همون شماره تلفنش رو میندازه با ایوانی رو که بهش وصل شده؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    میتونید دوباره ios بریزید و یا آپگرید کنید. شاید مشکل برطرف بشه.

    شاید بهتر باشه که بعد از ریختن ios فقط e1 ها رو up کنید و ببینید مشکل برطرف میشه یا نه (قبل از کانفیگ کردن)
    اگر مشکل پا بر جا بود با اطمینان میشه گفت سخت افزاری هست.

    احتمال وجود اشکال در خازن ها و یا دیود ها هم هست (البته بنده اطلاعات فنی کافی در این مورد ندارم و فقط احتمال میدم).
    خب این مورد رو هم بهشون میگم ولی فکر کنم اینا هر بلائی که خواستن سرش آوردن که ok نشده مثله آپدیت ios و یا هر مورد دیگه.اگه سخت افزاری هم باشه پس کلامون پسه معرکه س عمری نداره.اگه بردش بخواد عوض شه که این مشکل سخت افزاریش حل شه چقدی هزینه داره بردش؟



  14. #14
    نام حقيقي: maaziyar roozegar

    عضو ویژه شناسه تصویری maaziyar
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1,784
    سپاسگزاری شده
    1739
    سپاسگزاری کرده
    411
    نقل قول نوشته اصلی توسط sky_star2 نمایش پست ها
    خیلی خیلی ممنون از شما.فردا صبح بالای سر سوئیچ مخابراتی هستیم.بعد وقتی فعال بشه کد شهرستان رو هم میندازه هر وقت کاربر کانکت بشه؟ یا همون شماره تلفنش رو میندازه با ایوانی رو که بهش وصل شده؟

    خب این مورد رو هم بهشون میگم ولی فکر کنم اینا هر بلائی که خواستن سرش آوردن که ok نشده مثله آپدیت ios و یا هر مورد دیگه.اگه سخت افزاری هم باشه پس کلامون پسه معرکه س عمری نداره.اگه بردش بخواد عوض شه که این مشکل سخت افزاریش حل شه چقدی هزینه داره بردش؟
    به این شکل میندازه
    شماره e1 /شماره مشترک
    بدون نشان دادن پیش شماره شهرستان
    اگه بخوای برد رو عوض کنی یکی دیگه بخری سنگین تری


    3hsan سپاسگزاری کرده است.
    Impossible Is Nothing

  15. #15
    نام حقيقي: webgard

    عضو عادی شناسه تصویری 3hsan
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ایــــــــــــــــپارســـــــــــــــران
    نوشته
    1,571
    سپاسگزاری شده
    537
    سپاسگزاری کرده
    1218
    نقل قول نوشته اصلی توسط maaziyar نمایش پست ها
    به این شکل میندازه
    شماره e1 /شماره مشترک
    بدون نشان دادن پیش شماره شهرستان
    اگه بخوای برد رو عوض کنی یکی دیگه بخری سنگین تری
    الان زنگ زدم یکی از بچه های مخابرات گفت روی سوئیچ شهری oax هست و اگه اینجوریه ما نمیتونیم کاری کنیم و باید با شرکت سازنده ش و نمایندگی اصلیش از تهران تماس بگیریم.عجب داستانی میشه این caller ID!!
    بدون پیش شماره شهرستان منظورتون اینه که کد شهرستان رو نمیندازه دیگه درسته؟ نه پیش شماره مشترک.مثلا 5541 333 021 رو باید بندازه
    5541 333 / 9711000 درسته؟
    در مورد روتر هم درست میفرمائید همون خودشو بخریم سنگینتره دیگه.چه فایده ای داره بخری کار نکرده تو دو دوره بسوزه.



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

شماره 9710000

کد کالر آیدی چند میفته

غیر فعال کردن دستور روتر

شماره کالر آیدی چند میفته

شماره9710000

كدي كه شماره نميندازه براي شهرستان

9710000 مخابرات

کالر آی دی در تنور

کالر آیدی یعنی

دستور as-5300 بدون رمز و پسورد

ایدی روتر

clid network-number at AS5300

کمک برای پیدا کردن پسورد روتر as5300

اکسس سرور 5300 کانک میشه ولی اینترنت نداره

وقتی تو اینترنتم ای دی کالر شماره نمیندازه

سنتكسي

کالر آیدی شماره نمیندازه

cisco caller id برای ایران

اکانتینگ سیب کالر آی دی

مشکل کالر ایدی cisco 5300

کالر آیدی ما شماره نمیندازه میشه رو موبایل شماره بیفته؟

دستور اکانتینگ در روتر

تنظیمات روتر سیسکو 5300 برای اینترنت هوشمند

طریقه وارد شدن به روتر as5300

کالر آیدی شماره نمیندازه

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •