نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: بیش از 1000 کتاب در یک cd

  
  1. #1
    نام حقيقي: بابک افروخته

    عضو غیر فعال شناسه تصویری foroshbook
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1

    Icon4 1000 کتاب در یک cd فقط 1000 تومان!!!!!!!!!!!!

    سلام دوستان گرامي،ازاين كه اين تاپیک را براي ديدن انتخاب كرديد از شما سپاس گزارم. در اين تاپیک قصد دارم به فروش كتابهاي الكترونيكي بپردازم. در اينجا لازم مي دونم به ذكر توضيحاتي بپردازم
    چرا خريد كتاب الكترونيكي به نفع شماست؟
    حتماً براي شما پيش آمده كه كتاب خاصي مدنظر تتان باشد ولي به دلايلي مثل قيمت زياد كتاب يا ناياب بودن آن كتاب موفق به تهيه و استفاده از آن كتاب نشده باشيد. حتي ممكن است مدتها وقت گذاشته باشيد و در سايتهاي موتورجستجو، سرچ كرده باشيد و در آخر نيز به جواب نرسيده باشيد،حتي ممكن است لينك دانلود كتاب را پيدا كنيد ولي به دليل حجم بالاي كتاب و اينترنت كم سرعت و قطعي زيادي از دانلود آن كتاب منصرف شده باشيد. حتي تصور كنيد كه قيمت تك تك كتابهايي كه از اينترنت مي خواهيد دانلود كنيد چقدر براي شما در خواهد آمد؟
    من يكسري كتابها و جزوات آموزشي و ... در زمينه هاي مختلف را در قالب يك تا چند cd (يا يك dvd ) براي شما تهيه كردم در صورتي كه تمايل داريد اين ليست را دانلود كنيد و مطالعه كنيد. شايد كتاب مورد نظر شما در اين ليست باشدد. اين مجموعه بالغ بر1400 كتاب در موضوعات مختلف و در حوزه هاي مختلفداستان، نثر،شعر،كتاب ،جوك ،الكترونيك، بازي،تاريخ،تاسيسات،روانشن اسي،اديان، فلسفه و منطق،فيزيك،كامپيوتر،موباي ل،آموزش،اينترنت،برنامه سازي،سيستم عامل،شبكه،لينوكس،وب و برنامه نويسي وب،وبلاگ و وبلاگ نويسي،هك و هكر،رجيستري،كنكور،مطالعه و ...مي باشد.
    در اين مجموعه بعضي كتابهايي وجود دارند كه اگر كل خ-انقلاب، را هم بگرديد به جرأت بگم به هيچ وجه آن كتاب را پيدا نخواهيد كرد.يا قيمت بعضي از كتابهايي كه بسيار الكترونيك درآمده بسيار ارزان تر از قيمت خريد كتاب(كاغذ) است مثلاً كتاب سينوهه قيمتي برابر 11 هزارتومان و با كتابهاي هري پاتر قيمتهاي بالاي 5 هزارتومان است از اين دست فراوان است. در آخر نيز در نظر بگريد كه احتمال خراب شدن كتابهاي كاغذي چقدر زياد است در صورتي كه الكترونيكي آن كتاب براي هميشه ماندگار خواهد ماند.
    قيمت يك عدد cd كتاب الكترونيكي با در نظر گرفتن هزينه پست پيشتاز 1000 تومان است.
    با پرداخت 1000 تومان در هر كجاي خاك عزيز جمهوري اسلامي ايران هستيداين cd را دريافت مي كنيد.
    مزيت دانلود ليست كتاب
    ممكن است شما تنها كتابهاي حوزه ادبيات و يا كامپيوتر را علاقه داشته باشيد با نوشتن كدي كه در كنار هر مجموعه نوشته شده است كتابهاي آن قسمت را انتخاب مي كنيد بر فرض مثال اگر به طور كلي تمام كتابهاي مجموعه ادبيات را بخواهيد كد b1 را وارد مي كنيد يا براي بخش موبايل b648 را واريد كنيد.
    ممكن است شما يك كتاب فقط از يك مجموعه مد نظر شما باشد ،كد فقط همان كتاب را يادداشت نمائيد و به همراه بقيه كدهاي مجموعه هاي مورد در خواستي خود را براي من ارسال كنيد .
    دانلود ليست كتابها:
    سرور 1 http://babak.mine.googlepages.com/foroshbook_blogfa_com.zip
    سرور 2 http://upload.iranblog.com/1/1202100460.zip
    سرور3 http://www.4shared.com/file/36727200/45333fa3/foroshbook_blogfa_com.html
    حجم كلي مجموعه هاي كتاب در پائين مي توانيد مشاهده كنيد:
    ادبيات-------296mb ، الكترونيك-------2.17 ، بازي------2.94 ، تاريخ--------199
    تاسيسات-----3.89 ،روانشناسي-------13.1 ،اديان-----39.6 ، فلسفه و منطق--4.04
    فيزيك---1 ، كامپيوتر-----163 ، كنكور- مطالعه----2.05

    البتهگلچين كتابهاي الكترونيكي را خودم تهيه كرده ام كه شامل تمامي اين مجموعه ها است.

    يادداشت1)شما مي توانيد ليست كتابهايي كه مي خواهيد را با يادداشت كد مربوطه برايم ارسال كنيد يا اينكه cd گلچين (پيشنهادي خودم) كتابها،كه برگزيده اي از تمام مجموعه هاي كتابهاي موجود است. را سفارش دهيد تا براي شما ارسال شود.
    يادداشت2) بنده از محتواييات و نيز سال انتشار كتاب اطلاعي ندارم ،من فروشندهْ ساده اي بيش نمي باشم.
    يادداشت3) در صورت در خواست كتابها به صورت dvd قيمت 1500 تومان مي شود البته مزيتهايي هم دارد ( هر dvd شامل تمام كتابهاي موجود در ليست+ مجله ) مي باشد توجه داشته باشيد كه 1cd حجم اين تعداد كتاب را ندارد.
    يادداشت4)تمام نرم افزارهاي مورد نياز براي اجراي اين كتابها در cd براي شما موجود مي باشد.
    نرم افزارAdobe Reader 7.0،djvu ، font كه حجم پوشه برنامه نيز14.4است. البته من 62 مگابايت فونت براي win xp دارم اگر كسي در خواست كرد اونم براش مي ريزم.

    نحوه خريد cd كتاب
    پس از آنكه كدهاي مربوط به كتابها و يا مجموعه هاي كتاب را يادداشت نموديد.(يا اعلام كنيد cd گلچين) شماره اين كدهاي درخواستي را به همراه آدرس دقيق پستي خود كه شامل آدرس منزل+كدپستي+اسم+در صورت تمايل شماره تلفن و همچنين شماره ي فيش پرداختي و تاريخ واريز وجه را به يكي از طرق زير براي من ارسال كنيد.
    1) آدرس ايميل : foroshbook@yahoo.com
    2)نظر خصوصي به وبلاگ : http://foroshbook.blogfa.com
    3) ID yahoo: foroshbook
    4)sms به موبايل: comming soon
    البته ترجيحاً ايميل.
    مبلغ واريزي 1000 تومان براي هر cd مي باشد (1000=هزينه پست پيشتاز+قيمتcd) يا1500 تومان براي dvd مي باشد1500=تمام كتابها+مجله+هزينه پست پيشتاز)
    ابتدا درخواست خود را به يكي از طرق بالا مطرح كنيد سپس من براي شما هزينه واريز وجه و شماره حساب سيبا خودم را براي شما ارسال خواهم كرد.

    زمان تحويل cd كتاب
    پس از دريافت اطلاعات شما (آدرس شما+تائيد پرداخت وجه) پس از 12تا حداكثر72 ساعت cd به دست شما خواهد رسيد.
    از طريق ايميل براي شما كد مرسولهْ پست پيشتاز را ارسال خواهم كرد تا در صورت تمايل به سايت زير رفته و مرسولهْ پيشتاز خود را رهگيري كنيد.
    http://www.post.ir/HomePage.aspx?TabID=3512&Site=PostPortal&Lang=fa-IR

    سوألات متداول
    1-براي خواندن كتاب ها به چه برنامه هايي نياز دارم؟
    تمام نرم افزار هاي مورد نياز براي نمايش كتابها در cd وجود دارد مانند acrobat reader & djvu player
    2- اشانتيوني وجود دارد؟
    بله.اين جايزه به دو صورت و جود خواهد داشت، اول: اگر حجمcd سفارشي شما كم باشد،چندين كتاب پيشنهادي خودم را درون cd مي گذارم تا حجم cd پر شود.دوم: تنها به اعضاي خبرنامه ليست يكسري كتابهاي جديد و هم چنين محصولات ديگرم را به آنها خواهم گفت كه در صورت خريد مكرر آنها جوايز ويژه اي را همراه cd آنها ارسال خواهم كرد.
    3- امكان تخفيف وجود دارد؟
    اگر نگاهي به قيمت cdهاي كتاب الكترونيكي كه در بازار است بياندازيد متوجه مي شويد كه قيمت 5-6 هزار تومان آنها در مقابل قيمت ناچيز 1500 تومان مبلغي نيست تازه آنها اجازه انتخاب كتاب موردنظر شما را نمي دهند و به يكباره بايد چندين cd از آنها خريد كنيد.
    4-آيا ليست كتابها افزايش خواهد يا فت؟
    بعيد نيست بستگي به استقبال فروش دارد پس بهتره عضو خبرنامه وبلاگ شده تا در صورت بروز هرگونه تغييرات ليست،قيمت نحوه فروش و ... شما را با خبر كنم.
    5-اشخاصي كه زياد از علم كامپيوتر سر رشته ندارند مي توانند از اين cd و اين كتابها استفاده كنند؟
    در جواب بايد بگويم بله همه، هركس كه بتواند كاركردن با موس و كيبورد را بلد باشد براي پائين و بالا بردن صفحات مي تواند از اين كتابهاي الكترونيك موجود استفادهنمايد حتي مي تواند با بزرگنمايي(zoom) صفحه كاغذ نوشته ها را درشت تر و واضح تر ببيند و مطالعه كند.
    6-به دنبال كتاب خاصي مي گردم ولي در اين ليست وجود ندارد مي توانم سفارش بدهم برايم تهيه كنيد؟
    اگر نسخه الكترونيكي اين كتاب در اينترنت باشد.چشم حتماً براي شما دانلود مي كنم و از طريق پست مي فرستم ولي خوب يك مقدار خيلي جزئي بايد بيشتر پرداخت كنيد.
    7-كتاب هاي خارجي درسي ، آموزشي ، دانشگاهي هم داريد؟
    امكان تهيه كتابهاي خارجي به صورت الكترونيك را دارم ولي چون زحمت خيلي زيادي دارد براي تهيه قيمتش هم به طبع فرق مي كند.
    8- زمان تحويل cd در شهرستان چند روزه است؟
    به اين سوأل قبلاً جواب دادهام ولي خوب باز تأكيد مي كنم بستگي به اداره پست تهران (شهر سكونت بنده) و نيز اداره پست شهرستان شما دارد.من از 2-3 نمايندگي پست در تهران سوأل كردم به من گفتند هر كجاي ايران كه باشد از 12 الي 72 ساعت خواهد بود.
    9- امكان پرداخت وجه به مأمور پست وجود ندارد؟
    در حال حاضر خير.انشاالله چندين ماه ديگر .



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط foroshbook : 2008-02-08 در ساعت 01:38 PM علت: قیمت مناسب تر

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •