سلام دوستان
اگر دقت کرده باشید تو سایت شهرداری ها یا استانداری ها سیستم پیگیری شکایات و درج شکایات وجود داره....
مثلا طرف میره شکایات خودش رو درج می کنه و کد رهگیری می گیره و یا با سیستم صوتی تلفن این کار رو انجام میده...
آیا برای اینکار نیاز به سخت افزار خاصی هست؟
چه مراحلی داره راه اندازی چنین سیستمی؟
با تشکر
موضوعات مشابه:
- کمک برای پیدا کردن یک تاپیک میکروتیک
- استریسک به عنوان سیستم سلسله مراتبی صوتی - Asterisk As IVR Server
- درخواست راهنمایی جهت راه اندازی سیستم صوتی آمفی تئاتر
- درخواست راهنمایی جهت راه اندازی سیستم صوتی آمفی تئاتر