با سلام به همه
چند تا سوال دارم:
1 - آیا این قابلیت برای سیستم VOIP که برای یک شرکت خدمات پشتیبانی راه اندازی می شه وجود داره که بتونه شماره تلفن هایی که برای پشتیبانی تماس می گیرند رو ( مثلا از شهرستان) log کنه و داخل یک دیتا بیس SQLServer بریزه که بعدا بتونیم از اون اطلاعات جمع کنیم؟
2 - آیا با این سیستم می شه سناریوی زیر رو پیگیری کرد
" کسی تماس گرفت برای پشتیبانی و به کارشناس شماره یک وصل شد اما اون نتونست جواب رو بده و بعدش تماس رو منتقل به کارشناس شماره دو کرد و به اصطلاح کارشناس شماره دو جواب رو داد و تونست خط رو قطع کنه "
2 - آیا برای سیستم های سانترال معمولی نرم افزاریکه بتونه این کار رو انجام بده وجود داره ؟
ممنون می شم اگر کسی بتونه منو راهنمایی کنه.
موضوعات مشابه:
- چگونگی قراردادن سیستم voip پشت فایروال؟
- سیستم VOIP
- تفاوت BRI و PRI در سیستم های voip جیست؟
- راه اندازی سیستم VoIP خانگی