نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: آیا این قبلیت برای سیستمهای VOIP وجود دارد؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: Arash

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1

    آیا این قبلیت برای سیستمهای VOIP وجود دارد؟

    با سلام به همه

    چند تا سوال دارم:

    1 - آیا این قابلیت برای سیستم VOIP که برای یک شرکت خدمات پشتیبانی راه اندازی می شه وجود داره که بتونه شماره تلفن هایی که برای پشتیبانی تماس می گیرند رو ( مثلا از شهرستان) log کنه و داخل یک دیتا بیس SQLServer بریزه که بعدا بتونیم از اون اطلاعات جمع کنیم؟

    2 - آیا با این سیستم می شه سناریوی زیر رو پیگیری کرد
    " کسی تماس گرفت برای پشتیبانی و به کارشناس شماره یک وصل شد اما اون نتونست جواب رو بده و بعدش تماس رو منتقل به کارشناس شماره دو کرد و به اصطلاح کارشناس شماره دو جواب رو داد و تونست خط رو قطع کنه "

    2 - آیا برای سیستم های سانترال معمولی نرم افزاریکه بتونه این کار رو انجام بده وجود داره ؟

    ممنون می شم اگر کسی بتونه منو راهنمایی کنه.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    با استفاده از نرم افزار Asterisk شما هر کاری که بخواهید می توانید انجام دهید. در واقع راه حل کار شما استفاده از یک سیستم CRM می باشد که با سیستم تلفنی شما تلفیق شده باشد.



کلمات کلیدی در جستجوها:

سیستمهای voip

سیستم های voip

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •