صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 18

موضوع: ارتباط Cisco 7912 G در شبکه داخلی ؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39

    ارتباط Cisco 7912 G در شبکه داخلی ؟

    با سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی

    در شبکه LAN که با سوئیچ 2960 Cisco ارتباط دارد. تعدادی IP Phone Cisco 7912 وجود دارد.

    برای ارتباط بین این تلفن ها باید چه کارهایی انجام داد؟ آیا نیاز به Call Manager است. یا روش های دیگری هم وجود دراد؟
    با تشکر



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    نیاز به Cisco Call Manager دارید. البته میتونید firmware گوشی ها را به SIP تغییر بدید و از سایر call manager ها استفاده کنید.


    Iman.gh، th95، omidmir88 و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39
    با تشکر

    البته Router S3800 در شبکه موجود است. با این دیوایس می شود کاری کرد؟

    از کدام ورژن برای تبدیل به SIP باید استفاده کنم؟ در سایت خود Cisco سرچ کنم؟


    ویرایش توسط omidmir88 : 2011-03-16 در ساعت 11:30 AM

  4. #4
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    توی سری 1800 - فقط 1861 VOIP را پشتیبانی میکنه.
    برای تبدیل به SIP هم باید Firmware را دانلود کرده و firmware را، روی گوشی بریزید.
    firmware را میتونید از لینک زیر دانلود کنید:
    http://fenopy.com/torrent/Cisco_IOS_...wnload.torrent

    http://fenopy.com/torrent/cisco+ios+...ion/NjU1Njk3Mw

    CP7912010301SIP050608A.zip را دانلود کنید.


    توضیحات کامل، توی فایل Readme نوشته شده.


    SADEGH65، ARM، Iman.gh و 2 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39
    ممنونم از شما یک مدل s S3800 هم داریم. برای کانفیگ کردن مرجعی یا آموزشی وجود دارد؟ با تشکر از شما



  6. #6
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    با 3800 میشه، البته IOS شما باید Voice Support باشه. (اگه سرچ کنید میتونید از توی اینترنت IOS مورد نظر را دانلود کنید)
    در مورد CME توی اینترنت سرچ کنید.
    Cisco CallManager Express/Cisco Unity Express Configuration Example - Cisco Systems


    omidmir88 سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39
    با سلام

    در مدل شبیه سازی شده بالا از سوئیچ 3550 استفاده شده است.
    آیا می شود ار سوئیچ 2960 استفاده کرد در حالیکه باید روی یک پورت هم دیتا و هم صدا را انتقال داد.
    در 2960 این دستور قابل اجرا نیست .switchport trunk encapsulation dot1q



  8. #8
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    نقل قول نوشته اصلی توسط omidmir88 نمایش پست ها
    با سلام

    در مدل شبیه سازی شده بالا از سوئیچ 3550 استفاده شده است.
    آیا می شود ار سوئیچ 2960 استفاده کرد در حالیکه باید روی یک پورت هم دیتا و هم صدا را انتقال داد.
    در 2960 این دستور قابل اجرا نیست .switchport trunk encapsulation dot1q
    سلام
    چون 3550 هر دو پروتکل ISL & dot1q را ساپورت میکنه این دستور را داره.
    از اونجایی که 2960 فقط dot1q را پشتیبانی میکنه این دستور حذف شده و نیازی به این دستور نیست.
    شما میتونید از 2960 هم استفاده کنید.


    omidmir88 سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39
    با سلام

    آیاد در تلفن های 7912 سیسکو این امکان وجود دارد که بعد از تماس گرفتن و زنگ خوردن گوشی بدون اینکه گوشی برداشته شود صدای طرف تماس گیرنده بر روی اسپیکر پخش شود چیزی شبیه به پیج کردن البته با تنظیمات پیج و گرفتن یک شماره خاص صدای تماس گیرنده بر روی تمامی تلفن ها پخش می شود ایا می توان این تنظیمات را برای تک تک گوشی انجام داد که فقط با گرفتن شماره تماس یک گوشی صدا پخش شود؟
    با تشکر



  10. #10
    نام حقيقي: Arash Rastegari

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    49
    با سلام
    اگرcisco unified communications manager (CUCM) رو یک سرور نسب کنی خیلی راحت تر هستش و البته دیگه نیازی هم پیدا نمیکنی که بخایfirmware ip phone رو دستی تغیر بدی
    امکانات خیلی زیادی هم بهت میده
    اگه اطلاعات بیشتری خواستی بهم بگو



  11. #11
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39
    ممنون از راهنمایی شما من با روتر مشکلاتمو برطرف کردم فقط همین مشکلی که به عنوان مثال بعد از تماس گرفتن و نبودن کسی پشت تلفن ، صدا بر روی پخش برورد و جواب داده شود.



  12. #12
    نام حقيقي: Arash Rastegari

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    49
    منظورشما پیغام گیر سوتی است که در تلفن های معمولی استفاده میشود?



  13. #13
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39
    نقل قول نوشته اصلی توسط detroit نمایش پست ها
    منظورشما پیغام گیر سوتی است که در تلفن های معمولی استفاده میشود?
    چیزی شبیه به پیغام گیر ولی اگر صدا ضبط هم نکند مشکلی نیست. مثلا بعد از سه زنگ که گوشی برداشته نشد، صدا بر روی اسپیکر پخش شود.

    ایا می شود چندین پیجینگ تعریف کرد و شماره آنرا در هر Ip phone تعریف کرد که با گرفتن شماره آن پبج به گوشی مورد نظر دسترسی پیدا کرد.
    به عنوان مثال:

    ephone-dn 20
    number 2010
    name all office
    paging ip 225.0.1.20 port 2000
    !
    !
    ephone 1
    username "phone1"
    mac-address 0013.........
    paging-dn 20
    type 7912
    button 1:1


    ویرایش توسط omidmir88 : 2011-04-20 در ساعت 01:43 PM

  14. #14
    نام حقيقي: اميد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    39
    دوستان کسی نمی تونه در این مورد کمک کنه؟



  15. #15
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    این قابلیتی که شما می فرمایید اصلا در سیستم های تلفنی رایج نیست . شما فرض کنید در یک سازمان که میزهای کنار هم و کارمندان در حال کار هستند بعد از چند زنگ گوشی بخواد به حالت اسپیکر بره و صدای شخص مقابل پخش بشه .... این قابلیت را من در هیچ سیستم مرکز تماسی تا حالا ندیدم .
    رایجترین کار در چنین مواردی اینه که بعد از چند تماس سیستم پیامی برای شخص مقابل پخش می کند و پیام شخص مقابل را ضبط می کند که در واقع قابلیت Voice mail هست . که شما با استفاده از Cisco Unity Express در روتر هاتون قادر به پیاده سازی آن خواهید بود .



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

شبکه داخلی تلفن

تبدیل 7912 سیسکو به sip

7912 سیسکو

ارتباط شبکه 2960

شبیه سازی سوئیچ 2960

http:forum.persiannetworks.com button 1:1

کانفیگ ip phone cisco 7912

زهسزخ 2960؟ چه كارهايي دارد

تماس از گوشی سیسکو با داخلی

سیستم شبکه داخلی تفن

آموزش کانفیگ تلفن 7912

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •