نمایش نتایج: از شماره 1 تا 14 از مجموع 14
سپاس ها 6سپاس
  • 1 توسط saeinik
  • 1 توسط farhad_prv
  • 1 توسط it_ict
  • 2 توسط saeinik
  • 1 توسط saeinik

موضوع: مشکلات مودم های ADSL

  
  1. #1
    نام حقيقي: s

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    s
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    7

    مشکلات مودم های ADSL

    سلام
    من مشکلی که دارم وقتی مودم رو روشن میکنم بخوبی کار میکنه واینترنت میاد
    ولی به محض اینکه گوشی تلفن رو ور میدارم اینترنت قط میشه
    مودم رو هم بصورت مستقیم به تلفن وصل کردم هم با نویزگیر اینکارو با تلفن هم انجام دادم ولی متاسفانه حل نمیشه
    میشه راهنمایی کنین؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: احمد دستاویز

    عضو عادی شناسه تصویری dastaviz
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    طهران
    نوشته
    122
    سپاسگزاری شده
    88
    سپاسگزاری کرده
    22
    سلام
    شما باید با سرویس دهنده تماس بگرید تا خط از نظر پارامترهایی مثل SNR چک شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد ، راهنمایی میکنند.



  3. #3
    نام حقيقي: رامین

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    5

    مشکل با پیدا نکردن آپدیت Frimware مودم ADSL مدل DSL-2750U

    با سلام

    من هرچقدر سرچ می کنم آپدیت Frimware مدل 2750u پیدا نمی کنم

    از داخل این سایت ورژن قدیمی یعنی 1.09 موجود هست ولی ورژن 1.11 موجود نیست

    خواهشن راهنمایی کنید ممنون میشم.



  4. #4
    نام حقيقي: ا.س

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته
    143
    سپاسگزاری شده
    48
    سپاسگزاری کرده
    42
    با سلام دوست عزیز. بنده راهنمایی هایی میکنم که انشاالله بتونین نتیجه بگیرین. اول اینکه اگه به تنظیمات مودم آشنایی دارین میتونین با وارد کردن آدرس 192.168.1.1 که آی پی پیش فرض اکثر مودم ها هست و سپس وارد کردن گزینه admin برای یوزر و پسورد وارد تنظیمات مودم بشین. اگه مودم تی پی لینک استفاده میکنین تو صفحه اول پایین صفحه گزینه هایی مثل SNR Margin و Line Attention وجود داره عددهای جلوی این گزینه ها مشخص کننده وضعیت نویز خط تلفنتون هست. اگه عدد مابین 7-9 هست که میتونین با تست این موارد تا حدود مسئله نویز رو بهبود ببخشین. اول اینکه تمام تلفن های روی خط ADSL رو از مدار خارج کنین و این عدد رو بررسی کنین اگه عدد بالاتر رفت میتونین به ازای هر تلفن از یک نویزگیر یا اسپلیتر استفاده بفرمایین و باز چک کنین. اگه اوضاع بهبودی نداشت میتونین برای مودم تی پی لینک که عرض کردم از بالای صفحه گزینه Advanced Setup رو کلیک کرده و از زیرمنو گزینه ADSL رو کلیک کنین و پایین بخش مربوطه از منوی کشویی ADSL Mode یا ADSL Type گزینه رو روی T1.413 قرار بدین و تنظیمات رو با زدن دکمه سیو ذخیره کنین و منتظر باشین تا مودم از نو راه اندازی بشه. مجدد با وارد کردن آی پی مودم و وارد کردن یوزر و پسورد وارد صفحه اول مودم بشین و باز مورد SNR Margin رو بررسی بکنین این عدد هر چی بیشتر بود وضعیت نویز بهتر و قطعی کمتری از نظر مشکل خط تلفن خواهید داشت. البته لازم به توضیحه در مواردی با تغییر گزینه ADSL Type پهنای باند کاهش پیدا میکنه ولی نویز بهتر میشه. اگه بازم مشکلتون حل نشد در صورتی که توانایی دارین از ورودی ساختمان سیم تلفن اصلی که برای مخابرات هست رو مستقیم به مودم وصل کنین و از شرکت بخواین مقدار نویز رو براتون بررسی کنن یا با یه لپ تاپ چک کنین در صورتی که از ورودی هم همچین مشکلی داشتین مشکل از خط تلفنتون هست و به مخابرات مربوط میشه. انشاالله که به نتیجه برسین



  5. #5
    نام حقيقي: s

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    s
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    7

    مشکل در ارتباط با وب مودم(کنترل پنل) بعد از گذشت چن ساعت

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeinik نمایش پست ها
    با سلام دوست عزیز. بنده راهنمایی هایی میکنم که انشاالله بتونین نتیجه بگیرین. اول اینکه اگه به تنظیمات مودم آشنایی دارین میتونین با وارد کردن آدرس 192.168.1.1 که آی پی پیش فرض اکثر مودم ها هست و سپس وارد کردن گزینه admin برای یوزر و پسورد وارد تنظیمات مودم بشین. اگه مودم تی پی لینک استفاده میکنین تو صفحه اول پایین صفحه گزینه هایی مثل SNR Margin و Line Attention وجود داره عددهای جلوی این گزینه ها مشخص کننده وضعیت نویز خط تلفنتون هست. اگه عدد مابین 7-9 هست که میتونین با تست این موارد تا حدود مسئله نویز رو بهبود ببخشین. اول اینکه تمام تلفن های روی خط ADSL رو از مدار خارج کنین و این عدد رو بررسی کنین اگه عدد بالاتر رفت میتونین به ازای هر تلفن از یک نویزگیر یا اسپلیتر استفاده بفرمایین و باز چک کنین. اگه اوضاع بهبودی نداشت میتونین برای مودم تی پی لینک که عرض کردم از بالای صفحه گزینه Advanced Setup رو کلیک کرده و از زیرمنو گزینه ADSL رو کلیک کنین و پایین بخش مربوطه از منوی کشویی ADSL Mode یا ADSL Type گزینه رو روی T1.413 قرار بدین و تنظیمات رو با زدن دکمه سیو ذخیره کنین و منتظر باشین تا مودم از نو راه اندازی بشه. مجدد با وارد کردن آی پی مودم و وارد کردن یوزر و پسورد وارد صفحه اول مودم بشین و باز مورد SNR Margin رو بررسی بکنین این عدد هر چی بیشتر بود وضعیت نویز بهتر و قطعی کمتری از نظر مشکل خط تلفن خواهید داشت. البته لازم به توضیحه در مواردی با تغییر گزینه ADSL Type پهنای باند کاهش پیدا میکنه ولی نویز بهتر میشه. اگه بازم مشکلتون حل نشد در صورتی که توانایی دارین از ورودی ساختمان سیم تلفن اصلی که برای مخابرات هست رو مستقیم به مودم وصل کنین و از شرکت بخواین مقدار نویز رو براتون بررسی کنن یا با یه لپ تاپ چک کنین در صورتی که از ورودی هم همچین مشکلی داشتین مشکل از خط تلفنتون هست و به مخابرات مربوط میشه. انشاالله که به نتیجه برسین
    سلام منم از شما saeinik عزیر تشکرمیکنم بخاطر راهنمایی با ارزشتون
    فقط یه موردی که هست اولا من اون اعدادی که شما فرمودین 7-9 رو نتونستم ببینم فقط یدونه گزینه
    T1.413رو داره
    مورد بعدی هم که مشکل اساسی من هستش اینه که چرا من به کنترل پنل مودم نمیتونم وصل بشم وقتی مودم رو روشن وخاموش میکنم میتونم با مرورگر وصل بشم ولی بعد از گذشت چن ساعت دوباره میخوام بش وصل بشم که مثلا پسوورد وایرلسمو عوض کنم نمیشه
    نه از طریق lanونه از طریق ای پی ولید اینترنت نمیتونم بش وصل بشم حتی تلنت هم نمیتونم بش بزنم فایروال مودم رو اف کردم دسترسی هارو هم چک کردم ولی باز نمیشه بش وصل شد وحتما باید روشن خاموش کنم بعد
    ممنون میشم راهنمایی کنین


    ویرایش توسط mcitp1 : 2015-05-23 در ساعت 11:59 AM

  6. #6
    نام حقيقي: ا.س

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته
    143
    سپاسگزاری شده
    48
    سپاسگزاری کرده
    42
    دوست گرامی عذر میخوام که دیر جوابتون رو میدم. در مورد اعداد مربوط به نویز باید عرض کنم معمولا تو صفحه پیش فرض مودم های تی پی لینک وضعیت نویز نمایش داده میشه برای مودم های دیگه باید به قسمت استاتوس سر بزنین و وضعیت شبکه رو چک کنین. اما در مورد اینکه نمیتونین وارد پنل مودم بشین عرض کنم بعضی از مودم ها همچین مشکلاتی دارن. مثلا مودم جدید خودم باید دو سه بار رفرش کنی صفحه رو تا وارد پنل بشه. شما میتونین با قرار دادن آی پی مودم به عنوان گیت وی پیش فرض این مشکل رو رفع کنین.


    mcitp1 سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: فرهاد پی آر وی

    تازه وارد شناسه تصویری farhad_prv
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    5
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    2
    عدم ورود به پانل بعضی اوقات از ISP سرچشمه می گیرد! یعنی اگر قبل از لاگین به کنترل پانل مودم، کابل تلفن را از مودم جدا کرده و بعد از لاگین موفق، کابل را مجددا متصل کنید. مطمئن جواب می دهد


    mcitp1 سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: s

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    s
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    7
    ممنون از توجه شما دوستان گرامی
    بنده مشکل عدم ورود به کنترل پنل مودم رو تازگی ها زیاد میبینم
    بخصوص مودم های جدید تی پی لینک وایسوس و اس ام سی دارم
    وبرای وصل شدن دو راه داریم یا باید کلا ریست فکتوری کنیم یا اینکه از طریق وایرلس به مودم وصل بشیم و بعد به کنترل پنل مودم وصل بشیم
    در حالت عادی با کابل نمیشه حتی تلنت کرد چه برسه به وب مودم
    درکل بیشتر مودم های جدید که در بالا عرض کردم اونم محصولات جدید که به بازار اومده بعد از گذشت چن ساعت استفاده از مودم دیگه اصلا نمیشه به کنترل پنل وصل شد
    دوستان اگه بازم نظری دارن راهنمایی بفرماین



  9. #9
    نام حقيقي: Ali

    خواننده شناسه تصویری it_ict
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    محل سکونت
    000
    نوشته
    122
    سپاسگزاری شده
    58
    سپاسگزاری کرده
    313
    دوست عزیز مودم شما ایراد داره اون رو به گارانتی بفرستید
    دوستان به سوال توجه فرمایید!!


    mcitp1 سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: ا.س

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته
    143
    سپاسگزاری شده
    48
    سپاسگزاری کرده
    42
    نقل قول نوشته اصلی توسط it_ict نمایش پست ها
    دوست عزیز مودم شما ایراد داره اون رو به گارانتی بفرستید
    دوستان به سوال توجه فرمایید!!
    دوست گرامی البته میتونه مشکل این دوستمون از ایراد مودم باشه اما عموما مشکلات اینچنینی رو شرکت ها رسیدگی نمیکنن. اگه عملکرد مودم بدون ایراد باشه دیگه زیاد به اینجور موارد رسیدگی نمیشه. شما میتونید با آپدیت فیرم ویر مودم هم تست کنین ببینید مشکلتون حل میشه یا نه. البته آپدیت مودم به شرطی توصیه میشه که خود شرکت آپدیت جدیدی برای اون مدل ارائه کرده باشه اگه فیرم ویر اشتباهی دانلود و آپگرید کنین ممکنه فاتحه مودم خونده بشه.


    it_ict و mcitp1 سپاسگزاری کرده‌اند.

  11. #11
    نام حقيقي: s

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    s
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    7
    اینم مدل مودم که باش مشکل دارممودم روتر +ADSL2 بی سیم سری N با سرعت 150Mbps TD-W8951ND - Welcome to TP-LINK
    کلا تا الان 4تا ازاینارو اکبند گرفتم به مشتری دادم بعد از چن ساعت دیگه نمیشه به کنترل پنلش وصل شد



  12. #12
    نام حقيقي: farzan

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    محل سکونت
    qom
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    35
    با سلام .منم همچین مشکلی ارم با این تفاوت که وارد میشه ولی تنظیمات مودم کاملا نمایش داده نمیشه .چند وقت پیش مطرح کردم ولی جوابی نگرفتم .ممنون میشم راهنمایی کنید
    با تشکر



  13. #13
    نام حقيقي: ا.س

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته
    143
    سپاسگزاری شده
    48
    سپاسگزاری کرده
    42
    دوست عزیز بنده خودم پشتیبان حضوری اینترنت پر سرعتم. مودم های تی پی لینک بدلیل فروش بالایی که داخل کشور دارند ایرادشون بیشتر به چشم میخوره. این مدل جزو مدل هایی هست که من بیشترین مورد رو دیدم. در تائید فرمایش شما که میگین 4 تا فروختین و ایراد پیدا کرده. دوست خودم دو تا مودم از همین مدل گرفته بود اصلا به هیچ وجه کانفیگ نمیشد. تنها راهش اینه که اول با آپگرید فرم ویر دستگاه ببینید مشکل حل میشه یا نه. اگه درست نشد مجبورین بفرستین واسه گارانتی. در کل مودم های تی پی لینک فقط از نظر قیمتی ارزش خرید دارند. از نظر ایرادات که ماشاالله ایراد زیاد دارند. بهتر از این دی لینک هست با کمی تفاوت کیفیت و اگه بودجه مشتریان میرسه مودم های ایسوس خوب هستن. مودم سیسکو هم که با مارک لینک سیس عرضه میشه اگه کسی پول اضافی داشته باشه انتخاب حرفه ای هاست.


    mcitp1 سپاسگزاری کرده است.

  14. #14
    نام حقيقي: farzan

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    محل سکونت
    qom
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    35
    بازم مشکل من حل نشد



کلمات کلیدی در جستجوها:

snr margin در مودم تی پی لینک

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •