نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 از مجموع 10
سپاس ها 5سپاس
  • 1 توسط peymansh
  • 1 توسط francesco
  • 2 توسط esmahdi
  • 1 توسط peymansh

موضوع: کار نکردن User Manager و Radius

  
  1. #1
    نام حقيقي: محسن طاوسی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    10
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    6

    کار نکردن User Manager و Radius

    من مطابق این آموزشها به علاوه آموزش های همین فروم، پکیج User Manager رو نصب کردم.Hot spot تعریف کردم و یک روتر به روتر میکروتیک 750 من وصله که کاربر هام به اون وصل هستند و اینترنت دارند.

    اما الان مشکل دو چیز هست.
    یکی اینکه User Manager کار نمی کنه کلا.یعنی انگار بود و نبودش هیچ فرقی نداره و با Hot Spot ارتباط برقرار نکرده.
    دوم اینکه بود و نبود Radius هم فرقی نمی کنه.Radius رو حذف هم می کنم باز هم همه اینترنت دارند و فقط یوزر پس هایی کار میکنه که توی قسمت User هات اسپات تعریف میکنم.

    سوم هم گاهی اوقات هم بعضی کلاینت ها بدون یوزر پس(قبلا هم یکبار یوزر پس نزدن) اینترنت دارن و بهشون گیر نمیده یوزر پس بزن.

    مشکل اصلی البته اون دو مشکل اول هست و فکر می کنم مشکل سوم، با حل شدن اون دو مشکل حل بشه


    ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل کجاست.



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط mohsenun : 2016-01-27 در ساعت 03:57 PM

  2. #2
    نام حقيقي: peyman sharifi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    234
    سپاسگزاری شده
    114
    سپاسگزاری کرده
    12
    userman و radius با هم ارتباط ندارن تنظیمات شما مشکل داره
    بگید چه تنظیمی کردید کمک کنیم


    mohsenun سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: Ernesto

    عضو عادی شناسه تصویری francesco
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    نوشته
    44
    سپاسگزاری شده
    25
    سپاسگزاری کرده
    8
    کلا یه دور کانفیگ میکروتیکو ریست کن و دوباره از اول کانفیگ کن آموزش هات سپات تو اینترنت زیاده


    mohsenun سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: مهدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    قم
    نوشته
    75
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    12
    Ip address رو روی 127.0.0.1 تنظیم کنید. تیک CoA port رو بردارید.


    radar و mohsenun سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: محسن طاوسی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    10
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    6
    نقل قول نوشته اصلی توسط peymansh نمایش پست ها
    userman و radius با هم ارتباط ندارن تنظیمات شما مشکل داره
    بگید چه تنظیمی کردید کمک کنیم
    در پایین توضیح دادم

    نقل قول نوشته اصلی توسط francesco نمایش پست ها
    کلا یه دور کانفیگ میکروتیکو ریست کن و دوباره از اول کانفیگ کن آموزش هات سپات تو اینترنت زیاده
    این کار رو کردم.نوع ارور فرق داره الان.
    بار اول از اموزش زیر تنظیم کردم:
    http://miro.co.za/wp-content/uploads...t-Tutorial.pdf

    بار دوم یعنی الان بعد از ریست روتر از اموزش زیر:
    http://www.persianadmins.ir/sitefile...sermanager.pdf


    نقل قول نوشته اصلی توسط esmahdi نمایش پست ها
    Ip address رو روی 127.0.0.1 تنظیم کنید. تیک CoA port رو بردارید.
    این کار رو کردم بازم نشد.تو تنظیمات دوباره ای ک انجام دادم جزئیات بیشتری رو در پایین توضیح دادم:


    ضمن تشکر از مهدی، ارنستو و پیمان عزیز، تنظیماتی که انجام دادم دوباره(بعد از ریست) و نتیجه به شکل زیره:

    توی قسمت addresses زیرمنوی IP ، به صورت پیش فرض بعد از ریست این مقادیر هست که این رو دست نزدم:



    بعدش طبق اموزش فارسی که لینکش بالا هست انجام دادم.یه نکته که وجود داره اینه که Radius من از کار میفته بعد چند دقیقه.وقتی روش کلیک می کنم کلیک نمیشه و فقط سایه اون رکورد میفته زیرش مثل شکل زیر.وقتی هم حذف و دوباره اد کنم باز همینه.








    توی قسمت User Manager هم تنها تفاوت من با لینک اون اموزش فارسی، اینه که Limitation نذاشتم برای پروفایل.


    الان وقتی کلاینت ها وصل میشن، وقتی میره تو صفحه لاگین هات اسپات، پیام زیر میاد که تو عکس هست:



    اما اگر تو قسمت User قسمت HotSpot کاربر تعریف کنم، با اون لاگین میشه.(یعنی ربطی به یوزر منیجر نداره).
    روتر User Manager هم با تیک CoA Support با پورت 3799 هم هم بدون تیک و بدون پورت ، تست کردم.بازم همینه.

    سپاسگزارم


    ویرایش توسط mohsenun : 2016-01-30 در ساعت 01:11 PM

  6. #6
    نام حقيقي: rasool

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    نوشته
    69
    سپاسگزاری شده
    24
    سپاسگزاری کرده
    12
    سلام دوست عزیز روی کارت شبکه ای که hotspot رو اجرا کردین یک ip دیگه تعریف و usermanager رو روی اون راه بندازین

    - - - ادامه - - -

    ضمنا آخر ip باید userman/ رو وارد کنید تا صفحه باز بشه



  7. #7
    نام حقيقي: محسن طاوسی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    10
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    6
    نقل قول نوشته اصلی توسط rasool1 نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز روی کارت شبکه ای که hotspot رو اجرا کردین یک ip دیگه تعریف و usermanager رو روی اون راه بندازین

    - - - ادامه - - -

    ضمنا آخر ip باید userman/ رو وارد کنید تا صفحه باز بشه
    هات اسپات آی پی هاش رنج 88.1 تا 254 هست و ای پی ادمین روتر هم 1.100 هست همونطور که تو عکس اول هست.

    کلا هم سرور من یک کارت شبکه داره.
    مشکلم این نیست که یوزر منیجر باز نمیشه.یوزر منیجر رو عین اموزش کانفیگ کردم.ممنون میشم مجددا سوال من رو بخونید.



  8. #8
    نام حقيقي: محسن طاوسی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    10
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    6
    اقا مشکل از سوال منه آیا؟ یا واقعا کسی از شبکه کارها متوجه مشکل نمیشه؟یه فیبدکی حرفی چیزی هم بزنید که حداقل اگه سوالم مبهمه، اصلاح کنم.حتما که نباید سوال خیلی حرفه ای باشه.
    توی خود میکروتیک هم تاپیک زدم اونجا ظاهرا از اینجا خلوت تره
    User Manager not works with redius - MikroTik RouterOS



  9. #9
    نام حقيقي: peyman sharifi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    234
    سپاسگزاری شده
    114
    سپاسگزاری کرده
    12
    nat رو چک کنید به نظرم تو nat مشکل دارید
    تو nat حتما" مشخص کنید که srcaddress چی هست


    mohsenun سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: میلاد نوبخت

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsenun نمایش پست ها
    در پایین توضیح دادم


    این کار رو کردم.نوع ارور فرق داره الان.
    بار اول از اموزش زیر تنظیم کردم:
    http://miro.co.za/wp-content/uploads...t-Tutorial.pdf

    بار دوم یعنی الان بعد از ریست روتر از اموزش زیر:
    http://www.persianadmins.ir/sitefile...sermanager.pdf



    این کار رو کردم بازم نشد.تو تنظیمات دوباره ای ک انجام دادم جزئیات بیشتری رو در پایین توضیح دادم:


    ضمن تشکر از مهدی، ارنستو و پیمان عزیز، تنظیماتی که انجام دادم دوباره(بعد از ریست) و نتیجه به شکل زیره:

    توی قسمت addresses زیرمنوی IP ، به صورت پیش فرض بعد از ریست این مقادیر هست که این رو دست نزدم:



    بعدش طبق اموزش فارسی که لینکش بالا هست انجام دادم.یه نکته که وجود داره اینه که Radius من از کار میفته بعد چند دقیقه.وقتی روش کلیک می کنم کلیک نمیشه و فقط سایه اون رکورد میفته زیرش مثل شکل زیر.وقتی هم حذف و دوباره اد کنم باز همینه.








    توی قسمت User Manager هم تنها تفاوت من با لینک اون اموزش فارسی، اینه که Limitation نذاشتم برای پروفایل.


    الان وقتی کلاینت ها وصل میشن، وقتی میره تو صفحه لاگین هات اسپات، پیام زیر میاد که تو عکس هست:



    اما اگر تو قسمت User قسمت HotSpot کاربر تعریف کنم، با اون لاگین میشه.(یعنی ربطی به یوزر منیجر نداره).
    روتر User Manager هم با تیک CoA Support با پورت 3799 هم هم بدون تیک و بدون پورت ، تست کردم.بازم همینه.

    سپاسگزارم
    این ارور واسه اینه که باید یه پروفایل توی یوزر منیجر بسازین و اونو به کاربر محسن که توی یوزر مینیجر ساختین اختصاص بدین.

    Sent from my SM-J500H using Tapatalk



کلمات کلیدی در جستجوها:

باز نکردن user manager

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •