منظور از این دو پالیسی زیر دقیقا چیه؟
Maximum lifetime for user ticket
Maximum lifetime for service ticket

سوال بعدی این که من برای تست کارایی دو پالسی ذکر شده این کار را کردم پالیسی اولی را بروی یک ساعت تنظیم کردم و پالیسی دوم را بروی 10 دقیقه و پالسی را بروی کل دامین اعمال کردم سپس با کامپیوتر کلاینت به دامین لاگین شدم و از کامپیوتر دیگه که فایل سرور هستش سرویس فایل می گیرم حال سوال من اینه چرا با گذشت یک ساعت از تیکتی که دریافت کردم هنوز میتونم از فایل سرور سرویس بگیرم مگر در تیکتی که هنگام لاگین به دامین گرفتم اعتبار تیکت من یک ساعت بیشتر نیستش و نباید فایل سرور از دادن سرویس به من جلوگیری کنه؟



موضوعات مشابه: