با سلام خدمت همگي
من ميخواستم آفيس 2007 رو روي كل شبكه ام از طريق GPO نصب كنم ولي خطا ميده . كل كارهايي كه تا الان انجام دادم اينه:
-اول سورس آفيس 2007 رو روي سرورم به اين صورت share كردم
- دوم يه فايل config.xml با محتويات زير توي پوشه Enterpris.WW ساختمکد:\\server\deploy\office12
کد:<Configuration Product="Enterprise"> <Display Level="none" CompletionNotice="yes" SuppressModal="no" AcceptEula="no" /> <Logging Type="standard" Path="%temp%" Template="Microsoft Office Enterprise Setup(*).txt" /> <PIDKEY Value="KGFVY7733B8WCK9KTG64BC7D8" /> <USERNAME Value="Customer" /> <COMPANYNAME Value="comp" /> <INSTALLLOCATION Value="%programfiles%\Microsoft Office" /> <LIS CACHEACTION="CacheOnly" /> <SOURCELIST Value="\\server\deploy\Office12;\\server\deploy\Office12" /> <DistributionPoint Location="\\server\deploy\Office12" /> <OptionState Id="OptionID" State="absent" Children="force" /> <Setting Id="Reboot" Value="IfNeeded" /> </Configuration>
- بعدش در داخل GPO در قسمت Computer Configuration\ Software Setting فايل زير رو Assgin كردم
کد:\\server\deploy\office12\Enterprise.WW\EnterpriseWW.MSI
- در ضمن اينم بگم كه اين كار رو روي يه OU جداگانه انجام دادم و داخل اون USER هاي مورد نظرم رو وارد كردم
حالا مشكل اصلي اينجاست كه من زماني كه با كاربر مورد نظر login ميكنم و بروي Shortcut برنامه Word كليك ميكنم برنامه شروع به نصب ميكنم ولي اين خطا رو ميده:
Error 25004. Per-user install not supported.
حالا دوستان بنظرتون چيكار كنم تا مشكل زير رو حل كنم
موضوعات مشابه:
- upgrade sharepoint 2007 to 2010
- اشکال در office 2007 deployment
- office 2007 Deployment
- Deploying Exchange Server 2007 and Office Communications Server 2007 R2
- MS Exchange Server 2007 SP1 upgrade to SP2