دورد بر همه ی دوستان
ممنون میشم با توجه به متن زیر به 2 سوال زیر پاسخ دهید.
"مشترکی تماس می گیرد و عنوان می کند نمی تواند به اینترنت متصل شود.پس از بررسی، کارمند پشتیبانی مطلع می شود مودم مشترک با کابل LAN به سیستم متصل است و لینک مشترک روشن و ثابت است.کارمند پشتیبانی پس از چک کردن سرویس مشترک در می یابد که از لحاظ روز و حجم مشکلی وجود ندارد سپس به مشترک پیشنهاد می کند مودم خود را پینگ بگیرد، در نتیجه پس از پینگ موفق مودم، کارمند پشتیبانی متوجه می شود 4.2.2.4 پینگ ندارد ."
1-مشترک به چه دلیل قادر به استفاده از سرویس خود نمی باشد و پیشنهاد کارمند پشتیبان چه چیزی باید باشد؟
بعد از حل مشکل و وصل شدن اینترنت :
2-مشترک ابراز نارضایتی کرده و عنوان می کند سرویس او 512 می باشد ولی سرعت دانلود حداکثر به 60-70 می رسد،توضیح چیست؟
البته در این سوال جواب بنده این است که اگر سرعت 512kbit/s باشد برای اینکه سرعت تبدیل به kbyte/s شود باید تقسیم بر 8 شود و تبدیل به 64 می شود.
جواب شما دوستان چیست؟
- - - ادامه - - -
البته جواب سوال 1 بنده هم این است :
4.2.2.4 مربوط می شود به قسمت DNS این مشترک که پینگ ندارد و احتمالا این مشترک بصورت دستی IP ست کرده است و تنظیمات مربوط به DNS را ست نکرده است.
ممنون میشم جواب درست سوالات را با بنده در میون بذارید
موضوعات مشابه:
- مشکل - قطعی اینترنت در موبایل ها و تبلت - TMG
- مشــــکلی عجیـــب ، اما واقــعی
- قطعی نت
- قطعی در شبکه به خاطر کمبود پهنای باند
- قطعی اینترنت و میل سرور