بیل گیتس قصد ندارد کاری را انجام دهد که استیو جابز کرد و به مایکروسافت برمی‌گردد.

یکی از مدیران برجسته مایکروسافت در مصاحبه با CBS گفت که از یکی از نزدیکان بیل گیتس شنیده است که او قصد دارد دوباره به مايكروسافت بيايد.
در طول سال گذشته ستاره‌های بنیانگذار شرکت های فن آوری همچون استیو جابز، مایکل دل و لری پیج خود را بازنشسته کردند. اما در مورد مایکروسافت خود بیل گیتس گفته است که من باید تمام وقت خود را صرف بنیاد بیل و مالیندا گیتس بکنم ، و این کاری است که می خواهم در باقی مانده عمر خود انجام دهم.
او ادامه داد: من به صورت پاره وقت همچنان در مایکروسافت هستم، همانطور که در همین هفته نیز برخی توصیه ها را به آنها داده ام اما مسئله این است که بنیاد تمام انرژی مرا می گیرد و علاوه بر این ما در مورد در کنار هم قرار دادن دانشمندان خوب در مایکروسافت تاثیر خود را گذاشته ایم. بنابر این از این به بعد من به صورت تمام وقت در بنیاد بیل و ملیندا گیتس هستم و تنها به صورت پاره وقت با مایکروسافت همکاری خواهم کرد.
اینها شنیده هاست؛ حداقل تا کنون. مایکروسافت همچنان از سوی سرمایه گذاران ناراضی و از طرفی به خاطر رشد پایین و عملکرد بد سهامش تحت فشار است. با وجود این که گیتس همچنان برای بازگشتن به صحنه بی علاقه است اما شایعه بازگشت او می تواند لذت بخش باشد.






موضوعات مشابه: