نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 از مجموع 11
سپاس ها 9سپاس
  • 1 توسط puya2000100
  • 2 توسط mansoor66
  • 1 توسط ghaderi7
  • 1 توسط wazet
  • 2 توسط comiser
  • 1 توسط ghaderi7
  • 1 توسط comiser

موضوع: مشکل در وصل شدن یوزرهای isp

  
  1. #1


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    28
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    33

    مشکل در وصل شدن یوزرهای isp

    با سلام

    من یک isp راه اندازی کردم و چند مشکل دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    اول اینکه یوزرها زمان هندشیک شدنشون یا همون وصل شدنشون خیلی زیاد هست و بعضی وقتها وصل میشن بعضی وقتا وصل نمیشن

    دوم اینکه زمان گرفتن ip هم خیلی طولانی هست به همین خاطر یوزرها یز میشن

    سوم اینکه من دیدم برای بعضی isp ها سرعت اتصالو میزنه 115200 چطور این عدد رو میزنه

    لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید



    موضوعات مشابه:
    nikwell سپاسگزاری کرده است.





  2. #2
    نام حقيقي: Wireless

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    نوشته
    214
    سپاسگزاری شده
    28
    سپاسگزاری کرده
    111
    100% مشكل از سمت مخابرات هست ! (تجربشو داشتم ! )


    puya2000100 و nikwell سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: ▐▀▌

    عضو غیر فعال شناسه تصویری ghaderi7
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    K
    نوشته
    109
    سپاسگزاری شده
    8
    سپاسگزاری کرده
    40
    نقل قول نوشته اصلی توسط mansoor66 نمایش پست ها
    100% مشكل از سمت مخابرات هست ! (تجربشو داشتم ! )
    دوست عزیز میشه بفرمائید کدوم مشکل از سمت مخابراته؟

    و شما دوست عزیز "puya2000100" اگه نوع تجهیزاتتون رو بنویسید بهتر میشه راهنمائی کرد!


    puya2000100 سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    ?
    نوشته
    1,318
    سپاسگزاری شده
    273
    سپاسگزاری کرده
    78
    برادر من وضعیت این دوست ما که مثل شما نیست که برای همه یک نسخه بپیچید،در وحله اول کانفیگ رو بگذارید.


    puya2000100 سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: shahram

    عضو عادی شناسه تصویری comiser
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    iranshahr
    نوشته
    160
    سپاسگزاری شده
    93
    سپاسگزاری کرده
    16
    دوست عزیز

    1- کانفیگ رو بزار

    2- علت اینکه یوزهات خیلی طول میکشه که وصل بشن و بعضی وقتها نمی تونند وصل بشوند نویز خط هست . اگر می بینی در هنگام وصل شدن صدای مودم خیلی زیاده . مشکل نویز داری .

    3- میزان CRC اکسس سرورت را چک کن و در اکانتیگ علت قطع ارتباط کاربرانت رو ببین .


    puya2000100 و mansoor66 سپاسگزاری کرده‌اند.

  6. #6
    نام حقيقي: ▐▀▌

    عضو غیر فعال شناسه تصویری ghaderi7
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    K
    نوشته
    109
    سپاسگزاری شده
    8
    سپاسگزاری کرده
    40
    نقل قول نوشته اصلی توسط comiser نمایش پست ها
    دوست عزیز

    1- کانفیگ رو بزار

    2- علت اینکه یوزهات خیلی طول میکشه که وصل بشن و بعضی وقتها نمی تونند وصل بشوند نویز خط هست . اگر می بینی در هنگام وصل شدن صدای مودم خیلی زیاده . مشکل نویز داری .

    3- میزان CRC اکسس سرورت را چک کن و در اکانتیگ علت قطع ارتباط کاربرانت رو ببین .
    ---
    CRC؟ ممنون میشم توضیح بفرمائید.
    سرچ کردم ظاهرا مربوط به نویز خط هست، چطور میشه بر طرف کرد؟


    puya2000100 سپاسگزاری کرده است.





  7. #7
    نام حقيقي: shahram

    عضو عادی شناسه تصویری comiser
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    iranshahr
    نوشته
    160
    سپاسگزاری شده
    93
    سپاسگزاری کرده
    16
    این هم تعریفش
    CRC is an acronym for
    cyclical (or cyclic) redundancy check. This procedure is used in checking for
    errors in data transmission. CRC error checking uses a math calculation to generate a number
    based on the data transmitted. The sending device performs the calculation before transmission
    and sends its result to the receiving device. The receiving device repeats the same calculation
    after transmission. If both devices obtain the same result, it is assumed that the transmission was
    error
    free. The procedure is known as a redundancy check because each transmission includes
    not only data but extra (redundant) error
    checking values. Communications protocols such as
    Xmodem and Kermit
    use cyclical redundancy checking. CRCs do not correct errors.
    Errors occur in telecommunications systems primarily from disturbances (noise) that are relatively
    long in time duration. Thus, a noise burst of 0.01 second is not uncommon, and if it occurs
    during a 1,200 bit per second data transmission, we would expect (at worst case) to receive 12
    erroneous data bits known as an error burst of 12 bits long. A cyclic redundancy check code
    known as CRC
    12 has a 99.955% chance of detecting error bursts of 12 bits in length

    1 - دستور show interface serial رو روی اکسس سرورت وارد کن ببین مقدار CRC چقدر هست .

    2 -بعد از آن دستور clear counter را برای پاک کردن مقدار عددی CRC وارد کن تا صفر بشه .

    چند ساعت بعد دوباره دستور 1 رو بزن ببین تغییراتی داشتی یا نه . اگه داشتی که خطت نویز داره و هر چه تغییرات بیشتر باشه میزان نویز خط بیشتر هست .


    تذکر 1 - بعد از دستور اول باید 0:15 یا 1:15 یا 2:15 و ... رو بلافاصله وارد کنید این عدد بستگی به سریالی داره که کابل مودم به اون وصل هست .

    تذکر 2 - دستور دوم فقط مقدار عددی CRC را کم می کند و ربطی به رفع شدن کلی این پیغام خطا نداره .

    این موارد رو چک کنید تا بعداً بیشتر راهنمایی کنم .




    puya2000100 سپاسگزاری کرده است.

  8. #8


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    28
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    33
    ممنون از توضیحات شما عزیزان
    ولی هنوز مشکل من حل نشده بیشتر از 10 روز که گرفتارم کرده من همه راهها رو رفتم ولی جواب نداده بچه های مخابرات هم خیلی همکاری کردن و میگن که مشکل از سمت ما نیست
    حالا ئشد به یه error برخوردم لطفا در موردش راهنمایی کنید
    وقتی از دستور sh controler e1 استفاده میکنم توی error ها یه path code violations وجود داره که همین تور مقدارش زیاد میشه ایا ممکن که مشکل از اینجا باشه و اصلا این error چی هست و مربوط به کجاست لطفا در صورت امکان دوستان تو روترشون نگاه کنن و مقدارشو بگن در ضمن crc هم 0 یا خیلی کم هست
    متشکرم



  9. #9
    نام حقيقي: 1234

    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    5678
    نوشته
    5,634
    سپاسگزاری شده
    2513
    سپاسگزاری کرده
    272
    T1 Error Events Troubleshooting [T1/E1 & T3/E3] - Cisco Systems

    Path Code Violations Increasing

    A Path code violation error event is a frame synchronization bit error in the D4 (SF) format, or a CRC error in the ESF format. Path code violations and line code violations are typically present simultaneously. Always verify that your line coding is correct.

    1. Ensure the line coding configured on the port matches the line coding of the line. Look for "Line Code is {B8ZS|AMI}" in the show controller t1 output.
    2. To change the line coding, use the linecode {ami | b8zs} command in controller configuration mode. For example:
      maui-nas-03(config-controlle)#linecode b8zs
    3. Change the line build-out using the cablelength long or cablelength short command.






  10. #10
    نام حقيقي: sasanifar

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    291
    سپاسگزاری شده
    141
    سپاسگزاری کرده
    149
    شما دو مورد دیگه را هم چک کن
    earth داری؟
    بعد Accounting چه هست . بانک اون چی هست ؟ چند تا یوزر داری ؟
    چون گاهی وقتها که earth نداشته یاشی این مشکل پیش میاد.
    و اگه Accounting ضعیف باشه یا یوزرها خیلی زیاد باشه چون زمان Authenticate یوزرها بالا میره کاربرها یا وصل نمی شن یا دیر وصل می شن



  11. #11
    نام حقيقي: shahram

    عضو عادی شناسه تصویری comiser
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    iranshahr
    نوشته
    160
    سپاسگزاری شده
    93
    سپاسگزاری کرده
    16
    Line Code Violations Increasing
    Ensure the line coding configured on the port matches the line coding of the line. Look for Line Code is HDB3 in the show controller e1 output.
    If Line Code Violations keep increasing, contact your Service Provider to check the E1 line as Line Code Violations can also be caused by physical line problems.
    Path Code Violations Increasing
    Ensure the framing format configured on the port matches the framig format of the line. Look for Framing is {crc4|no-crc4} in the show controller e1 output.
    If Path Code Violations keep increasing, contact your Service Provider to check the E1 line as Path Code Violations can also be caused by physical line problems.




کلمات کلیدی در جستجوها:

مقدار crc در مودم

کوتاه کردن زمان هندشیک مودم

frames received with crc error مشکل

مشکل در هندشیک نشدن

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •