صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 22 از مجموع 22

موضوع: توی NTTac اعتبار یوزرا کم میشه

  
  1. #16
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Amir_sh
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    نوشته
    165
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    33
    آخه تعریف گروه که چیزه خاصی نداره که خواسته باشه اشتباه تعریف بشه، صبر میکنیم شاید خوش خود بخود درست بشه، همینطوری که بوجود اومده!
    ممنون دوستان که راهنمائی فرمودین



  2. #17
    نام حقيقي: دانیال احمدی زاده

    عضو ویژه شناسه تصویری DaNi_84
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,586
    سپاسگزاری شده
    738
    سپاسگزاری کرده
    307
    1 یوزر تعریف کنید با گروه ppp و time-left مثلا 120 دقیقه باش وصل بشید ببینید درسته یا نه ؟
    نتیجه رو بگید تا مرحله بعد بببینیم چیه



  3. #18
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    دوست عزیز نفرمودید آیا از نرم افزار های جانبی استفاده میکنید یا خیر، ابزار هایی نظیر تخفیف شبانه و امثال اون .

    در مورد بعدی، نمونه یکی از لوگ های کاربرانی که اختلاف زمانی دارن رو در صورت امکان اینجا بزارین، شاید جایی نکته ای باشه که از دیدتون پنهان مونده .
    مشکل بعدی ممکنه از روی خط باقی موندن کاربر باشه، از کدوم پروتکل استفاده میکنید ؟ (Radius OR Tacacs) .
    احتمالا کسی دسترسی به سرور شما نداره ؟
    تاریخ مربوط به Modify کارت هاتون رو چک کنید، ببینید آیا دقیقا با تاریخ و ساعت آخرین حضور کاربر (Dissconnect) مطابقت دارد ؟ این مطابقت حداکثر باید 4 ثانیه اختلاف داشته باشد . (البته چک کردن این مورد در دیتابیس کمی دردسر دارد...)


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  4. #19
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    چند موردی رو یادم رفت خدمتتون عرض کنم...

    ببینید اتصالات کاربر در چه ساعاتی بوده، در صورتی که این امکان مقدور است، ببینید حسابرسی تا کدام اتصال درست بوده و پس از آن دچار اختلال گردیده است ؟
    در مورد کدام کاربرانتان این وضعیت بوجود آمده است ؟ آیا کاربران مشکل دار، در زمان های شلوغی دچار مشکل بوده اند یا این مشکل در مورد کارت های متفاوت در بازه های متفاوت بوجود آمده است ؟

    در نهایت پیشنهاد میکنم در مورد اشتراکی که خودتان از آن استفاده میکنید وضعیت را چک کنید ببینید وضعیت به چه شکلی است .


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  5. #20
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Amir_sh
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    نوشته
    165
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    33
    ببخشید که یه چند روزی نبودم، راجع به صحبت دوستمون آقای احمدی زاده من تست کردم، موردی نداشت، و اقای راستی من از نرم افزار جانبی استفاده نمیکنم، مشکل روی همه ی یوزرا نیست روی چندتا یوزر این مورد رو دیدم،(شاید هم اگه بودی کسی چیزی نگفته). این چندتا یوزر بیشتر ساعتای 12 ظهر تا 12 شب وصل بودن که در زمان اوج شلوغی محسوب میشه.



  6. #21
    نام حقيقي: amin,fareghi

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    4
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    شما لطفا یکی از این کارت ها و گروه اونو رکورد های مربوطه اش رو در بیارین این جا بزارید مشکل حل میشه



  7. #22
    نام حقيقي: دانیال احمدی زاده

    عضو ویژه شناسه تصویری DaNi_84
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,586
    سپاسگزاری شده
    738
    سپاسگزاری کرده
    307
    گروه این یوزرها که مشکل دارن یکیه؟
    تنظیمات گروه یوزرهایی که این مشکل رو دارن یه بار دقیق چک کنید



صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •