با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان
چند وقتی هست که با مشکل قطع و وصلی مکرر مشترکین شرکت دست و پنچه نرم میکنیم و همه چیز رو چک کردیم و به هیچ نتیجه ای متاسفانه نرسیدیم..لازم به ذکر که :
1- پیغامهایی که تو اکانتینگ میده : lost carrier و user request
2- هم برای مشترکین adsl این اتفاق می افته هم wireless
3-لینک adsl ثابته و مشترک قطع و وصل میشه
4-وقتی مودم یا انتن رو از حالت pppoe خارج میکنیم و از طریق bridge کانکشن میزنیم مشکل حل میشه!!
با تشکر قبلی از همه عزیزان بخاطر توجه و کمکتون.
موضوعات مشابه:
- نمی توانم طریق لپتاپم و مودم وایرلیس به سیستمی که آیپی ولید دارد و به همان مودم وصل است وصل شوم
- وصل شدن از طریق وای فای و نداشتن دسترسی به تجهیزی که به سوئیچ مودم وصل است
- من به اینترنت وصل هستم ولی آیکون وایرلس میگه وصل نیستم
- در هنگام وصل شدن به مودم ای دی اس ال به صورت limited وصل میشه
- چگونه در نانو استیشن 5 بتونم یوزر وپسورد اینترنتم را ست کنم که فقط کابل شبکه را وصل کنم اینترنت وصل