نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: قطع و وصلی مکرر مشترکین اینترنت

  
  1. #1
    نام حقيقي: احسان حقیقی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    kerman
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    قطع و وصلی مکرر مشترکین اینترنت

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان
    چند وقتی هست که با مشکل قطع و وصلی مکرر مشترکین شرکت دست و پنچه نرم میکنیم و همه چیز رو چک کردیم و به هیچ نتیجه ای متاسفانه نرسیدیم..لازم به ذکر که :
    1- پیغامهایی که تو اکانتینگ میده : lost carrier و user request
    2- هم برای مشترکین adsl این اتفاق می افته هم wireless
    3-لینک adsl ثابته و مشترک قطع و وصل میشه
    4-وقتی مودم یا انتن رو از حالت pppoe خارج میکنیم و از طریق bridge کانکشن میزنیم مشکل حل میشه!!
    با تشکر قبلی از همه عزیزان بخاطر توجه و کمکتون.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: سید امین

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    6

    سلام

    اتصالات قبل از مودم رو بررسی کنید و اگه مشکل حل نشد بهتره بگین از طرف شرکت یه نفر رو بفرستند علی نویز خط رو رفع کنه فکر کنم دستمزدش 15 تومن بشه



  3. #3
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    با سلام
    ابتدا ورودتون رو به انجمن خوش آمد میگم

    اگر فقط در حالت PPPoE این مشکل رو دارید و در حالت Bridge این مشکل رفع میشه و دیگه User-Request نمیده خوب مشخصه مشکل از مودم هست !
    اما اگر اینطور نیست

    مهمترین گزینه که اول از همه باید تست کنید این هست که سرعت پروفایل یوزر رو کم کنید - DSLAM شما چی هست ؟ برخی از مشترکین به علت نوع سیم کشی روی سرعت های بالا up نمیشن و اگر بشن مدام قطعی میخورن - ریت رو ببندید روی 1100000 ببینید مشکل رفع میشه ؟

    اگر رفع نشد :
    1. چک کنید دوشاخه تلفن برق گیر نباشه
    2. مودم رو مستقیما وصل کنید به پریز تلفن - دستگاه تلفن مشتریک رو هم ببرید وصل کنید داخل یک پریز دیگه و روی اون پریز اسپلیتر بزارید
    3. اگر رفع نشد - باید از سر ورودی مشترک چک کنید یعنی پایین منزل از داخل پست - شاید سیم کشی مشکلی داره ( قدیمی بودن و پوسیدگی یا از کنار برق رد شدن و . . .)
    4. اگر باز هم مشکل رفع نشد با مخابرات چک کنید تا از اونجا بررسی کنند و ببینید اتصال به زمین داره یا نه ؟ فیوز سالم هست ؟
    5. در نهایت پورت مشتریک رو تعویض کنید

    - - - ادامه - - -


    LostCarier برای بستر هست ( کابل - سیگنال - فرکانس و . . . . )
    User-Request مشکل از سمت دیوایس هست ( مودم - اکسس پوینت - کانکشن )

    یوزرهای وایرلستون احتمالا تداخل فرکانسی دارن که این پیغام رو میدن
    فرکانس عوض کنید ببینید مشکلتون رفع میشه ؟ ( یک اسکرین شات از مشخصات Signal - Noise و . . . مشترک وایرلس قرار بدید )


    ویرایش توسط alisc : 2015-08-03 در ساعت 08:19 AM

کلمات کلیدی در جستجوها:

رفع خطای user-requst مودم adsl

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •