به نظر من این مواردی که گفتین مشکلش از دو جا میتونه باشه:
1- یا از کارت DSLAM ی که پورت شما به اون وصله ، مشکل هستش که با یکبار در آوردن کارت مشکلش حل میشه
2- احتمالا خط شما رو اشتباهی از ISP دیگه رانژه کردن که باید توسط مخابرات بررسی بشه.
به نظر من این مواردی که گفتین مشکلش از دو جا میتونه باشه:
1- یا از کارت DSLAM ی که پورت شما به اون وصله ، مشکل هستش که با یکبار در آوردن کارت مشکلش حل میشه
2- احتمالا خط شما رو اشتباهی از ISP دیگه رانژه کردن که باید توسط مخابرات بررسی بشه.
نه تو مرکز ما مخابرات فقط همین شرکت هستش و تازه راهندازی کرده من اولین یوزرش هستم اشتباه رانژه نشده روی یه شرکت دیگه
حالا اونهایی مه از شرکت اصلی امدن دستگاه را نصب کردن یادشون رفته کاری بکنن ؟
بله تجهیزات DSLAM داخل اتاق PAP مخابرات هستش. یا مخابرات باید تعویض پورت کنه و از یک کارت دیگه پورت اختصاص بده بهتون(احتمال داره مخابرات تعویض پورت بکنه براتون ولی از همون کارتی که بودین پورت اختصاص بده که در این صورت مشکل حل نمیشه) یا کارتی که پورت شما بسته شده رو یکبار در بیاره و دوباره بزنه سر جاش البته باید اینو بگم بهتون که اگه شما اولین کاربر مرکز مخابراتیتون هستین این احتمال هم وجود داره که مخابرات شما هنوز به سیستم اکانتینگ ISP اضافه نشده
دوست عزیز من بدتر از اینهاشو سراغ دارم.شاید باورش سخت باشه ولی به جان خودم که باور کنی عوامل فروش اینترنت مخابرات تو شهر ما از این داغونترن من چون مودمامو عوض میکنم آی پی و پسورد شون رو وقتی یه مشترکی قبلا با این مودم پیش من کار میکرده و الان به دلیل ارزونی نا معقول میخواد از اونا سرویس بگیره شاید باورت نشه.بخدا بلد نیست مودم رو رسیت فکتوری کنه و از نو تنظیمش کنه.الان بیش از 20 بار فرستادن مرکز ما و گفتن که فلانی گفته مودم رو قفل کردن و هنگ کرده و وارد تنظیماتش نمیشه.گفتم این جمله تو دنیای it معنیش چی میشه؟!!!دیگه با خفت باهاشون برخورد میکنیم.دوست عزیز شما مشکل از خودته نه پورتت.این همه متخصص مثه برق رسیدگی میکنن به مشکلاته ملت تو شاتل تو داتک تو صبانت چرا نمیری از کاردان سرویس بگیری که اومدی از یارو آهن فروشه سرویس گرفتی؟ تازه اینترنتشونم نوسان زیاد داره کلی از سایتهای اداری رو هم مشکل داره حالا نمیخوام بگم ولی کلا یه جورایی تو بساطشون مشکل اساسی دارن و نمیتونن رفعش کنن و روشونم نمیشه اینو بروز بدن.اینو کسی میفهمه که اینکاره باشه و با سرویسشون کار کنه.شما با صبا بگیر اگه پوشش داره و کار کن معنای واقعی اینترنت رو بچش
يه چيزي در اين تصوير خيلي عجيب به نظر ميرسه اون هم SNR Margin هست.
من خطهاي زيادي از شركتهاي مختلف رو براي كاربرهاي مختلف با مودمهاي مختلف (حتي با همين مدل مودم) راه اندازي كردم و تا حالا جايي نديدم كه مقدار مذكور بالاتر از 40 باشه.
بيشتر اوقات در فواصل نزديك به مركز مخابرات 32 هست.
در اين تصوير مقدار مذكور 376 زده كه بسيار عجيب به نظر ميرسه يا اينكه سواد من قد نميده؟!!!؟
با اين حال مشكل فقط از سمت DSLAM ميتونه باشه كه به چنين مشكلي برخورد ميكنيد.
زماني هم كه شما Error 651 دريافت ميكنيد معنيش اينه كه VPI و VCI به درستي در مودم ست نشده و با تنظيمات DSLAM مغايرت داره.
بهترين كار در چند پست گذشته عرض كرده بودم تعوض پورت مخابراتي هست.
شاد باشيد
بله مخابرات اصلی استان مرکز مخابراتی ما را اکانتیگش را فعال نکرده بود
بعد از هفت روز دوندگی خلاصه درستش کردن جای تاسف داره
خوشحالم که مشکلتون برطرف شده.
این برای چی هستش ؟
اگه روشنش بکنیم ایا تاثیری داره ؟ روی چه گزینه ای بذاریم . ؟