اره دقیقا با همون کانفیگ خودم اونم مثل من مخابرات هستش . اگه اینجوری باشه ؟ مودم که سالمه تنظیماتش هم که درسته تو خونه
دوستم هم با تنظیمات اکانت خودم کانتک میشم خوب نتیجه مودم و تنطیماتش مشکلی نداره و اکانتم هم سالم هستش .
پس اینجا وسط کار مشکل داره اونم ایا از مخابرات هستش ؟ فردا برم مخابرات چی بگم ؟ دوستم اونجاست ؟ دقیقا بگم چی را چک کنه ؟ یا تعویض کنه ؟
ایا بجر فیوز چیز دیگه هم هستش ؟ سیمی یا چیزی دیگری دقیقا بگید تا فردا بگم بهش ؟ممنون میشم .
احتمال اینکه از ISP باشه بیشتره ، آخه مخابرات که چیزی دستش نیست ! فقط یه فیوزه !
دقیقا همین امروز رفتم مخابرات گفتش اینجا از نو برام قیوز عوض کردن غیره گفتن هیچ مشکلی نداره ؟
اکانت هم وصله ؟ بخدا کلافه شدم
عزیز منم مشکل شما رو داشتم دقیقا همین مشکل با عوض کرد مودم حل شد اینم بگم که دقیقا مشکل شمارو داشتم شاتلم خریدم این مشکل رو داشت دلینک 200 زدم حل شد ضایع ترین مودم رو
ISP باید به مشکلت رسیدگی کنه !
ازشون شاکی بشو !
قربون برم پشتیبانی روووو پشتیبانی با وفا رووووو
اونجا هم شیرین کاری در میارن؟
سلام دوست عزیز احتمال مودمت تنظیمات firewall و یا proxy داره اونا غیر فعال کن
شما يه درخواست به شركت مخابرات بده و بهشون بگو كه پورت مخابراتي رو عوض كنن.
شايد پورتي كه خط شما رانژه شده داراي VCI و VPI متفاوت هست.
يا اينكه اصلاً اون پورت مشكل داره و در ارائه سرويس به مشكل برخورد كرده.
هر چيزي امكان داره الا مودمت. آخه تستش كردي و هيچ مشكلي در اون نديدي.
شاد باشيد
اره دقیقا مشکل مودم نیستش . از اظهار نظر های همه دوستای جدیم تو سایت خوشحال میشم ممنون هستم راهنمایی میکنید
امیدوار شدم... یعنی هنوز شرکت های خصوصی میتونن کار کنن با این وضعیت!!! درخواست بده خط شما رو جمع آوری کنند و برو از یه شرکت خصوصی اینترنت بگیر بزار چندتا آدم متخصص درآمد داشته باشن
باید بهم ایپی بده که از سمت مخابرات ایپی نمیده بهم مرکز مخابرات مشکل داره ؟
خطم فکر نکنم نویز داشته باشه ؟ !!!