3سپاس
-
1
توسط A L I
-
2
توسط aliafzalan
-
نام حقيقي:
دامون
عضو عادی
IVR روی CUCM
سلام به اساتید VoIP
آقا نمیدونم اسمش رو درست گفتم یا نه ، IVR همون پاسخ دهنده ی خودکار تماس هاست دیگه؟ که یه صدای ضبط شده پخش میکنه که داخلی مورد نظ را شماره گیری کنید یا برای اتصال به اپراتور صفر را بزنید؟
می خوام بدونم همچین سیستمی به صورت نرم افزاری روی CUCM و ی سخت افزاری متصل به CUCM وجود داره؟
اگر کسی خبر داره کمک کنه لطفا
ممنونم
موضوعات مشابه:
-
نام حقيقي:
علی آقابابایی بنی
خواننده
سلام برادر عزیزم
هم نرم افزاریش هست و هم سخت افزاریش ، سیسکو مدلی داره حدود 600 دلار . نرم افزاری هاشون مکافات داره
IVR یا Interactive Voice Response گاهی با نام Voice Response Unit یا VRU شناخته می شود .
ویرایش توسط A L I : 2011-12-23 در ساعت 12:50 AM
-
نام حقيقي:
Ali Afzalan
مدیر بخش Cisco
سلام
روی CUCM که وجود نداره، ولی اگه روتر یا اکسس سرور دارید میتونید روی اونها TCL بنویسید، که البته داستان ها داره.
من قبلا با Stonevoice App Suite (البته اگه اسمش درست یادم مونده باشه) این کار را کردم، خودش چند تا TCL آماده داره، که شما میتونید اون را بنا به نیاز خودتون Customize کنید.
کلمات کلیدی در جستجوها:
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن