نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 از مجموع 10
سپاس ها 6سپاس
  • 2 توسط mizogomo
  • 2 توسط hamid khan
  • 2 توسط endevb

موضوع: نرم افزاری برای تست اتصالات تلفنی

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته
    40
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    33

    نرم افزاری برای تست اتصالات تلفنی

    سلام دوستان.
    من از adsl استفاده میکنم. ولی حدودا سه ماه پیش ISP خودم و عوض کردم. حالا ارتباط من خیلی time out داره.
    وقتی با isp تماس میگیرم میگن اشکال از خط تلفن شماست. میخواستم بدونم نرم اقزاری هست که بشه باهاش اتصال تلفنی و تست کرد؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: نینجا (سرباز متخصص)

    عضو عادی شناسه تصویری mizogomo
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    هسته لینوکس
    نوشته
    467
    سپاسگزاری شده
    240
    سپاسگزاری کرده
    33
    نقل قول نوشته اصلی توسط Bouki نمایش پست ها
    سلام دوستان.
    من از adsl استفاده میکنم. ولی حدودا سه ماه پیش ISP خودم و عوض کردم. حالا ارتباط من خیلی time out داره.
    وقتی با isp تماس میگیرم میگن اشکال از خط تلفن شماست. میخواستم بدونم نرم اقزاری هست که بشه باهاش اتصال تلفنی و تست کرد؟
    بله هست

    خيلي هم راحت. تو خود مودم adslet هست . متاسفانه خيلي از isp ها سواد شبكه رو ندارند.

    تو خود مودم adsl بو رو تو قسمتDiagnostic Test چك كن چندين پروتكل چك داره . چك رو بزن چيزايي كه به دست آوردي عكسش رو اينجا بزار تا بهت بگم

    اگه از دوشاخ تلفن led دار (مخصوص تلفن بيسيمي) سر راه خط اصليت (لاين) استفاده ميكني بيرون بيار و يه ساده بزار


    ویرایش توسط mizogomo : 2012-02-22 در ساعت 12:37 PM
    mehrzadmo و Bouki سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: حمید قنبریان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    501
    سپاسگزاری شده
    522
    سپاسگزاری کرده
    203
    در مودم خود منوی Line status پارامترهای SNR و Line Attenuation را ببین


    Bouki و f14f21 سپاسگزاری کرده‌اند.

  4. #4
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته
    40
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    33
    ممنون از کمکت دوست عزیز.
    ولی فک نمیکنم این تست زیاد دقیق باشه. به هر حال این نتیجه ی تست:

    اینم یه ping از 4.2.2.4 در بهترین زمان:




  5. #5
    نام حقيقي: مهدی کرباسیان

    عضو عادی شناسه تصویری endevb
    تاریخ عضویت
    Jul 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    144
    سپاسگزاری شده
    148
    سپاسگزاری کرده
    5
    دوست عزيز . براي تست خط ارتباطيتون شما بايد آي پي گيت وي خودتون رو پينگ كنيد نه يه نود اينترنتي رو . چون ممكنه كه اينترنت شما مشكل داشته باشه . وقتي شما ارتباط خودتون با گيت وي رو تست ميكنيد يعني مسير از محل نصب اي دي اس ال تا مركزي كه به اون وصليد رو داريد تست ميكنيد. اما وقتي 4.2.2.4 رو داريد پينگ مي كنيد يعني از چندين روتر رد ميشيد و تايم اوتي كه شما مي بينيد ميتونه مربوط به اين باشه كه داريد پهناي باندي رو كه داريد فول استفاده ميكنيد و ناچارا تايم اوت ميشيد . معمولا آي اس پي ها سرويس PPPOE ارايه ميدن . اگه PPPOE روي مودم ست نشده و شما با كامپيوتر كانكت ميشيد قبل از كانكت شدن بريد توي قسمت network connection و ببينيد كه چه آيپي به كارت شبكه شما داده شده و گيت ويش چيه ؟ البته منظور همون RAS Server كه بهش كانكت ميشيد نه گيت وي اينترنتي . اگه تايم اوت داشتيدش صد در صد مال خطتونه ولي اگه نه تايم اوت نداشتيد و كانكت شديد ديديد نود 4.2.2.4 تايم اوت داره اونوقت مشكل يا از سيستم خودتونه كه داره bandwidth ميكشه كه با نصب dumeter ميتونيد تست كنيد و يا اينكه آي اس پي كه ازش اينترنت گرفتيد مشكل داره . ببخشيد كه زياد حرف زدم.


    Bouki و f14f21 سپاسگزاری کرده‌اند.

  6. #6
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته
    40
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    33
    نقل قول نوشته اصلی توسط endevb نمایش پست ها
    دوست عزيز . براي تست خط ارتباطيتون شما بايد آي پي گيت وي خودتون رو پينگ كنيد نه يه نود اينترنتي رو . چون ممكنه كه اينترنت شما مشكل داشته باشه . وقتي شما ارتباط خودتون با گيت وي رو تست ميكنيد يعني مسير از محل نصب اي دي اس ال تا مركزي كه به اون وصليد رو داريد تست ميكنيد. اما وقتي 4.2.2.4 رو داريد پينگ مي كنيد يعني از چندين روتر رد ميشيد و تايم اوتي كه شما مي بينيد ميتونه مربوط به اين باشه كه داريد پهناي باندي رو كه داريد فول استفاده ميكنيد و ناچارا تايم اوت ميشيد . معمولا آي اس پي ها سرويس PPPOE ارايه ميدن . اگه PPPOE روي مودم ست نشده و شما با كامپيوتر كانكت ميشيد قبل از كانكت شدن بريد توي قسمت network connection و ببينيد كه چه آيپي به كارت شبكه شما داده شده و گيت ويش چيه ؟ البته منظور همون RAS Server كه بهش كانكت ميشيد نه گيت وي اينترنتي . اگه تايم اوت داشتيدش صد در صد مال خطتونه ولي اگه نه تايم اوت نداشتيد و كانكت شديد ديديد نود 4.2.2.4 تايم اوت داره اونوقت مشكل يا از سيستم خودتونه كه داره bandwidth ميكشه كه با نصب dumeter ميتونيد تست كنيد و يا اينكه آي اس پي كه ازش اينترنت گرفتيد مشكل داره . ببخشيد كه زياد حرف زدم.
    ممنون دوست عزیز.کاملا حق با شماست. من یادم نبود میشه یه همچین کاری هم انجام داد.
    ارتباط من pppoe هست و من 5 دقیقه server و ping کردم حتی یه time out هم نداد. حالا مطمئنم که مشکل از ISP هست ولی نمیدونم چه جوری باید
    حلش کنم.
    به هر حال از کمک همه ی دوستان ممنون.



  7. #7
    نام حقيقي: نینجا (سرباز متخصص)

    عضو عادی شناسه تصویری mizogomo
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    هسته لینوکس
    نوشته
    467
    سپاسگزاری شده
    240
    سپاسگزاری کرده
    33
    سلام من لاگ Diagnostic Test شما رو ديدم و همچنين موارد بالا

    اهم خط تلفن شما بالاست



  8. #8
    نام حقيقي: حمید قنبریان

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    501
    سپاسگزاری شده
    522
    سپاسگزاری کرده
    203
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid khan نمایش پست ها
    در مودم خود منوی Line status پارامترهای SNR و Line Attenuation را ببین
    دوست من شما هنوز این دو پارامتر را ملاحظه نفرموده اید تا بتوان در مورد کیفیت فیزیکی خط اظهار نظر کرد .( در منور Device Info)



  9. #9
    mkm
    mkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: \\/\// K \\/\//

    عضو عادی شناسه تصویری mkm
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    The city of Tehran
    نوشته
    919
    سپاسگزاری شده
    385
    سپاسگزاری کرده
    253
    نقل قول نوشته اصلی توسط mizogomo نمایش پست ها
    سلام من لاگ Diagnostic Test شما رو ديدم و همچنين موارد بالا

    اهم خط تلفن شما بالاست
    منظور شما از " لاگ Diagnostic Test شما رو ديدم" همین عکسیه که از Diagnostic آپ کرده ؟ یعنی عکس زیر ؟ اینکه فقط USB رو Fail کرده که دلیلش استفاده نشدن از این پورته، چطور شما میگین که از اهم خط تلفنه ؟




    ویرایش توسط mkm : 2012-02-25 در ساعت 07:14 PM

  10. #10
    نام حقيقي: نینجا (سرباز متخصص)

    عضو عادی شناسه تصویری mizogomo
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    هسته لینوکس
    نوشته
    467
    سپاسگزاری شده
    240
    سپاسگزاری کرده
    33
    نقل قول نوشته اصلی توسط mkm نمایش پست ها
    منظور شما از " لاگ Diagnostic Test شما رو ديدم" همین عکسیه که از Diagnostic آپ کرده ؟ یعنی عکس زیر ؟ اینکه فقط USB رو Fail کرده که دلیلش استفاده نشدن از این پورته، چطور شما میگین که از اهم خط تلفنه ؟

    نه دوست من من فقط ميخواستم اين صفحه رو ببينم آيا مشكلي در atm ها هست يا نه
    زماني كه ارتباط اند تو اند درست انجام ميشه و با تو جه به مواردي كه دوستمون گفت، چيزي كه من ميبنم و فهميدم ارتباط فيزيك سالمه اما اهم خط بالاست
    5 سال در مخابرات با اين مشكل سرو كله ميزديم.



کلمات کلیدی در جستجوها:

نرم افزار تست مودم adsl

برنامه تست snrبرنامه تست مودم adslتایم اوت adslتست خط تلفننرم افزار تست مودمتست خط adslنرم افزار تست خط تلفننرم افزار تست snrنرم افزار تست کیفیت خط تلفنتست کیفیت خط تلفنتست کردن پارامترهای خط مخابراتsnr adsl نرم افزارنرم افزار تست adslتست کیفیت خط adslپارامتر snr مودم adslping 4.2.2.4 -tفیکس کردن تایم اوت ای دی اس التایم اوت ای دی اس التايم اوت adslنرم افزار تست SNR شبکه نرم افزار تست شبکه تلفننرم افزار مودمadslhttp:forum.persiannetworks.comf97t50546.htmlتست سر خط مودم

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •