نمایش نتایج: از شماره 1 تا 13 از مجموع 13
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط viator
  • 1 توسط saayeban

موضوع: تشخیص داده نشدن کلاینت ها در Netsupport 10

  
  1. #1
    نام حقيقي: امیر بزرگمهر

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    48
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    10

    تشخیص داده نشدن کلاینت ها در Netsupport 10

    درود در همگی
    یک workgorup xp با 12 کلاینت هست. همگی xp و کامپیوتر بعنوان سرور دو کارت شبکه داره که با یکی به اینترنت میره و با یکی به LAN وصله. این کلاس یک آموزشگاه هست که قراره کلاینت ها صفحه معلم که سرور باشه ببینند
    نرم افزار Netsupport راه اندازی کردم اما تحت هیچ شرایطی کلاینتها رو تشخیص نمی ده که کار کنه
    چه Client ها از dhcp ip بگیرن و چه ICS راه بندازم و استاتیک آی پی بدم فرقی نکرده. همه ی تنظیمات درست به نظر میرسه کرم و ویروس هم نداره

    چاره چیه؟ کلاساشون خوابیده بخاطر همین مشکل
    آیا نرم افزار جایگزین هست؟؟
    ممنون می شم از جواب هاتون



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: مهرزاد مقدس

    عضو ویژه/سرپرست بخش‌های Mikrotik و Wireless
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    4,376
    سپاسگزاری شده
    4613
    سپاسگزاری کرده
    2287
    نوشته های وبلاگ
    6
    به همه سيستم ها اي پي دستي بده . و گيت وي رو هم بزار رو سرور كلاس . بعد كلاينت نت ساپورت رو نصب كن و راه اندازي . و دقت كن كه همه تو يه ورك گروپ باشن . سرور نت ساپورت رو هم رو سرور كلاس نصب كن و اي پي شو تنظيم و سرچ .
    باور كن از اين برنامه بهتر پيدا نمي كني .



  3. #3
    نام حقيقي: میلاد حلمی

    عضو عادی شناسه تصویری viator
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    73
    سپاسگزاری شده
    40
    سپاسگزاری کرده
    39
    فایروال ویندوز ها رو خاموش کن یا ببین فیروال دیگه ای روی سیستمت نباشه اگر می خوای امنیتت حفظ بشه میتونی فایروال رو روشن نگه داری اما باید پورتی که نت ساپورت استفاده می کنه رو براش باز بذاری.
    موفق باشی.


    hp_network سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: مهدی محّب الطّاهر

    عضو عادی شناسه تصویری mahdy
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,616
    سپاسگزاری شده
    923
    سپاسگزاری کرده
    311
    سلام
    این برنامه بهترینه
    روی سرورت نصب کن
    فایروال خاموش روش IP مهم نیست
    روی کلایت ها نصبش کن البته نوسخه کلاینتش را
    یک سرچ 2 دقیقه ای میکنه همه را پیدا میکنه بدون هیچ مشکلی ................!!



  5. #5
    نام حقيقي: هادی علیزاده

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    800
    سپاسگزاری شده
    404
    سپاسگزاری کرده
    226
    حواست باشه که نام workgroup واسه همه یکسان باشه



  6. #6
    نام حقيقي: میثم

    عضو عادی شناسه تصویری saayeban
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    بیرجند
    نوشته
    58
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    6
    سلام
    من 10 تا کلاینت 7 دارم که به دامین join هستند سرور فقط 4 تا رو پیدا میکنه و بقیه رو نمیشناسه هر کار کردم نشد به نظر شما مشکل از کجاست



  7. #7
    نام حقيقي: Mehdi HashemiZadeh

    عضو عادی شناسه تصویری i_t0xic
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    1,032
    سپاسگزاری شده
    761
    سپاسگزاری کرده
    79
    در منوهای کشویی بالا

    School > Configuration > Student Selection

    در این قسمت میتونید مشخص کنید شما وقتی Browse میزنی چه گروه از کلاینت ها رو برات شناسایی کنی.

    بعنوان مثال من Computer Name تمامی کلاینت هام با PC شروع میشه ( PC1,PC2,PC3 ) .

    پس

    Browse and connect to student starting with : PC

    .

    با این قسمت کار کنید انشا... مشکلت حل میشه.



  8. #8
    نام حقيقي: anahid nj

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    نصب ویندوز در thinclient

    سلام،
    روی thin client های simtec چجوری میشه ویندوز نصب کرد؟ قاعدتا نباید local نصب کرد یا میتونیمم image نصب کنیم ولی وقتی تست کردم نشد!
    چیکار باید بکنم الان؟!



  9. #9
    نام حقيقي: میثم

    عضو عادی شناسه تصویری saayeban
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    بیرجند
    نوشته
    58
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    6
    سلام به همه دوستان
    من بالاخره تونستم این مشکل رو حل کنم
    یه آموزش تو لینک زیر گذاشتم که مشکل پیدا نکردن کلاینت ها رو توضیح داده شاید کمکتون کرد
    http://saayeban.blogfa.com/post-142.aspx


    ویرایش توسط saayeban : 2011-12-24 در ساعت 11:01 PM
    alisc سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: سولماز

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    25

    مشکل شناخته نشدن کلاینت ها در نت ساپورت 11

    سلام، از دوستی که لینک زیر رو جهت کمک به شناخته نشدن کلاینت ها گذاشته بود یا هر شخص دیگه ای که میتونه کمک کنه خواهشمندم مسیرها رو واضح تر توضیح بدن من هرکاری میکنم نمیتونم مسیر رو در سیستم معلم و کلاینت پیدا کنم نت ساپورتم ورژن 11 هست
    ترفند و آموزش های تخصصی کامپیوتر و شبکه - مشکل با Netsupport - شناسایی نشدن کلاینت ها توسط NetSupport




  11. #11
    نام حقيقي: مهدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    قم
    نوشته
    139
    سپاسگزاری شده
    82
    سپاسگزاری کرده
    34
    سلام

    دوست عزیز برای راه اندازی
    Netsupport چهار تا نکته را باید در نظر داشته باشی:1- حتما باید انتی ویروس را توی سیستم ها غیر فعال کنی . یکی از دلایل اصلی که نمیزاره Netsupport کلاینت ها را بشناسه وجود انتی ویروس هستش .
    2- اگه برنامه Deep Freeze روی سیستم ها نصب هستش اون هم باید بعد از برنامه Netsupport روی سیستم ها نصب کنی . یعنی ابتدا باید Netsupport را نصب کنی بعد از اینکه شبکه اوکی شد شروع به نصب برنامه Deep Freeze کنی.

    3- فایروال ها را هم خاموش کن.

    4- IP ها هم فرقی نمی کنه static باشه یا dynamic

    با این کارها حتما مشکل شما حل خواهد شد. مخصوصا گزینه اول حتما باید رعایت بشه . یعنی انتی ویروس ها باید کلا غیر فعال باشن




  12. #12
    نام حقيقي: سولماز

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    25
    سلام واقعا ممنونم از راهنماییتون با غیر فعال کردن آنتی ویروس تونستم همه ی کلاینتا رو بشناسم باز هم ممنونم همیشه موفق باشین.



  13. #13
    نام حقيقي: سولماز

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    25
    سلام خسته نباشید سال جدید رو تبریک میگم، من با برنامه نت ساپورت وقتی میخوام سیستما رو ببینم زمانی که view رو می زنم سیستم کلاینت صفحه آبی رنگ به خودش میگیره که این نت ساپورتی که استفاده میکنم ورژن 11 هست چطوری میتونم صفحه دسکتاپ کلاینتا رو تنظیم کنم که زمانی که میخوام رو سیستما باشم کاربر متوجه نشه و صفحه دسکتاپش تغییر نکنه؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

تنظیمات نت ساپورت

نت ساپورت برای ویندوز 7

مشکل نت ساپورت

آموزش نت ساپورت 10

طریقه نصب نت ساپورت

راه اندازی نت ساپورت

نصب نت ساپورت

راه اندازی netsupport

نحوه نصب نت ساپورت 10

تنظیمات netsupport

آموزش کار با نت ساپورت اسکول

راهنمای نصب نت ساپورت 10آموزش نصب نت ساپورتراهنمای نت ساپورت 10آموزش نت ساپورت اسکول 10راهنمای نصب netsupportتنظیم نت ساپورتمشکلات نت ساپورتروش نصب نت ساپورتnetsupport در ویندوز 7آموزش تنظیمات netsupportnet support10آموزش نصب و راه اندازی netsupportآموزش نصب netsupportتنظیمات net support

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •