نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2
سپاس ها 2سپاس

موضوع: گزاش گیری در شرپوینت

  
  1. #1
    نام حقيقي: سید علی هاشمی

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    قم
    نوشته
    114
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    46

    گزاش گیری در شرپوینت

    با سلام خدمت دوستان و اساتید
    من یک رکورد سنتر در شرپوینت 2010 ایجاد کردم که دارای 10 record library هست در این کتابخانه ها چند content type ایجاد کردم که اسناد و فیلمها و تصاویر را کارمندان آپلود کنند هر بخش از شرکت را به record library خاصی پرمیشن دادم که دیگر بخشها قادر به دیدن آنها نیستند حالا میخواهم که از اطلاعات موجود گزارش بگیرم که مثلا چند تا فیلم آپلود شده ایا راهی هست که بشه در این شرایط من گزاش بده؟ یه گزینه در مورد report هست ایا این سیستم جواب نیاز من را میدهد ؟
    با تشکر



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: طاهره آريايي

    عضو ویژه/سرپرست بخش SharePoint شناسه تصویری yeganeh_p
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    746
    سپاسگزاری شده
    609
    سپاسگزاری کرده
    303
    نوشته های وبلاگ
    37

    گزارشگیری در Records Center site

    درمورد Record Center تجربه گزارشگیری نداشته ام ولی امروز مطالعه کردم واین مبحث را هم برای پاسخ به شما وخودم ودوستانی که با این مسئله روبه رو میشوند قرار داده ام .

    بعد از ایجاد یک Record Center شما میتونید ایجاد کنید Reports را برای مدیریت وپیگیری اسنادتون که به کدام Document Librarys در Record Center فرستاده میشودواین گزارش گیری میتواند توسط شما Customizeشود دراینجا دونوع اصلی گزارش گیری وجود دارد که بسته به نیاز شما تعیین میشود
    • Audit reports
    • Information management policy usage reports

    تفاوت این دونوع گزارشگیری : درنوع اول Auditing درسطح sitecollection میباشد واطلاعاتی را به شما میدهد

    زمانیکه آیتمی درRecord Center تغییر میکند واما درنوع دوم usage reports که ازContent types برای گزارشگیری

    استفاده میشود و ازهمه contents وجزئیاتایجاد کردن نوع اول Create a custom audit report

    نکته : اعضای گروه Site Collection Administrators درRecord Center قابلیت ایجاد این گزارشگیری را دارد.

    Create a custom audit report
    1. On the Records Center site, on the Site Actions menu, click Site Settings.
    2. On the Site Settings page, in the Site Collection Administration section, click Audit log reports.
    3. On the View Auditing Reports page, in the Custom Reports section, click Run a custom report.
    4. On the Run a custom report – Customize page, in the Location section, click Restrict this report to in order to specify that this report should be restricted to a particular list in the site collection. Select the site and list to which you want to restrict the report from the Web and Lists options.
    5. In the Date Range section, specify a start date and/or end date that this report should be restricted to in the Start Date and End Date boxes.
    6. Specify the user names for those users to which the report should be restricted in the Users box
    7. In the Events section, click to select the events you want to include in the report. If no events are selected, the report includes all events which match the other restrictions.
    8. Click OK


    نکته : اگر شما یک تاریخی درنظر بگیرید برای شروع گزارشگیری ،گزارشها شامل اتفاقاتی میشود که ازاین تاریخ به بعد صورت گرفته واگر شما یک تاریخ انقضا درنظر بگیرید تا همان تاریخ به شما گزارش خواهد داد.

    Create an information management policy usage report

    درمورد این گزارشگیری که درسطح Farm میباشد وسطح دسترسی همانندقبل Site Collection Administrators درRecord Center میباشد

    In Central Administration, click the Operations tab.

    On the Operations page, in the Logging and Reporting section, click Information management policy usage reports.
    On the Information Management Policy Usage Reports page, in the Report File Location section, enter the location in which you want to store the information management policy usage report in the Report file location. Click Check URL to verify the specified

    URL.
    In the Schedule Recurring Reports section, click Create Reports Now

    · In the Report Template section, ensure Use the default report template is selected.

    · Click OK.
    برای زمانبندی میتوانید Schedule تعریف کنید daily, weekly, or monthly
    درمورد نوع ورژن هم تفاوت چندانی با 2010 ندارد فقط تب اوپریشن تغییر نام داده است که سرچ کنید گزینه ها مشخص میباشد Source : Microsoft


    ویرایش توسط yeganeh_p : 2012-01-15 در ساعت 10:33 PM
    SADEGH65 و Hashimi سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

گزارش گیری در شیرپوینت

sharepoint 2010 و گزارش گیری

نحوه گزارش گیری از کتابخانه در شیرپوینت

مشخص کردن اعضای گروه در شرپوینت2010

استفاده از record center در شیرپوینت

گزارش گیری در شیرپوینت document library ایجاد میکنیم

گزارشگیری لیست های شیرپوینت

پشتیبان گیری از sharepoint 2010

sharepoint 2010 record center

ایجاد یک مرکز رکورد برای گزارش گیری از لیست های شیرپوینت

گزارش گیری در shairpoint

audit پرمیشن

create a report in sharepoint

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •