نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1
سپاس ها 72سپاس

موضوع: میکروتیک چیست ؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: صادق نجاتی زاده

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری SADEGH65
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,264
    سپاسگزاری شده
    3415
    سپاسگزاری کرده
    3619
    نوشته های وبلاگ
    12

    میکروتیک چیست ؟

    میکروتیک چیست ؟
    میکروتیک یک شرکت در کشور LATVIA ( یک کشور نسبتا کوچک در اروپای شرقی ) است که در سال 1995 کار خود را با فروش روتر های وایرلس شروع و در پی توسعه کار خود سیستم عامل Mikrotik Router OS را ارائه کرد و در سال 2007 تعداد کارمندان خود را به 70 نفر افزایش داد.
    Router OS :
    یک سیستم عامل بر پایه لینوکس است که میتواند بر روی سیستم های معمولی نصب و به کارگیری شود و در آن قابلیتهای بسیار خوبی از جمله VPN ، یک فایروال قوی ، کنترل پهنای باند ، هات اسپات و قابلیت Wireless وجود دارد . برای استفاده از این نرم افزار باید لایسنس آن را خریداری نمایید که با توجه به امکانات آن رده بندی متفاوتی دارند .
    نرم افزاری به نام Winbox برای آن طراحی گردیده است یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) برای این سیستم عامل است و توسط آن انواع تنظیمات را میتوانید بر روی این سیستم عامل انجام دهید. راه های ارتباطی متفاوتی برای ارتباط با ای نرم افزار وجود دارد از جمله FTP , Telnet , SSH و همچنین شما میتوانید با رابط برنامه نویسی (َAPI) با این سیستم عامل در ارتباط باشید و کارهای متفاوتی را انجام دهید.
    قابلیتها :
    Router OS قابلیتهای زیادی دارد و میتوان در محیط های کوچک تا متوسط از آن استفاده نمود(در متن اصلی متوسط تا بزرگ اعلام شده بود که به شخصه این طور نمیدانم) به صورت مثال از پروتکل های مسیر یابی OSPF, BGP , VPLS/MPLS در یک سیستم میتوانید استفاده کنید و برای راهنمای استفاده از این سیستم عامل نیز میتوانید به سایت میکروتیک بخش جزوات آن ( Document ) و ویکی سایت مراجعه نمایید.
    این سیستم محدودیتهایی در زمینه شناخت سخت افزار دارد مخصوصا در زمینه وایرلس که فقط سخت افزارهایی با چیپ Atheros و Prism را پشتیبانی میکند.
    RouterBOARD :
    این شرکت سخت افزارهایی را نیز در همین زمینه با همان سیستم عامل تولید میکند که به این نام معروف هستند .




    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط SADEGH65 : 2010-12-19 در ساعت 10:34 PM
    tsotodeh، Meteor، undocumented و 69 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

میکروتیک چیست

میکروتیک چیست؟

mikrotik چیستمیکروتیک چیست ؟کار میکروتیک چیستمیکروتیک winbox چیست؟winboxچیستمیکرو تیک چیستميكروتيك چيست؟mikrotik چیست؟http://forum.persiannetworks.com/f90/t29109.htmlسیستم عامل میکروتیک سیستم عامل میکروتیک چیست؟سایت میکروتیکrouterboard چیستاکانت میکروتیک چیستروتر میکروتیک چیستmikrotik routeros چیستهات اسپات چیستنرم افزار winbox چیستwinbox چيستrouteros چیستکار میکروتیکmicrotik چیست

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •