نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8
سپاس ها 1سپاس

موضوع: مشكل با اكتيودايركتوري و سيستم هاي join شده

  
  1. #1
    نام حقيقي: Ehsan Alimohamadi

    عضو عادی شناسه تصویری alimohamadi
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته
    436
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    79
    نوشته های وبلاگ
    13

    مشكل با اكتيودايركتوري و سيستم هاي join شده

    با سلام خدمت همگي دوستان
    ما توي شركت يك AD داريم كه روي خودش DNS هم نصبه ديروز با DNS يه مشكلي خورديم و به جاي حل آن Image كه براي 2 ماه پيش بود رو restore كرديم ( در طول اين دو ماه AD ما چندان تغيير خاصي نكرده بود) بعد از restore كردن تقريبا تمامي كلاينت ها ميتوانستند login كنند ولي زماني كه كلاينت ها رو ريست كردم ديگر login نمي شدند و پيغام DC شما در دسترس نمي باشد رو ميداد
    حالا راه حلي وجود داره كه من دوباره سيستم ها رو join نكنم چون زماني كه join ميكنم مشكل برطرف ميشه

    ممنون ميشوم اگه كمكم كنيد چون خيلي خيلي واجبه اگه نشه كاري كرد من بايد مجددا 100 كلاينت رو دوباره join كنم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: صادق نجاتی زاده

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری SADEGH65
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,264
    سپاسگزاری شده
    3413
    سپاسگزاری کرده
    3619
    نوشته های وبلاگ
    12
    پسورد اکانت های کامپیوتر در اکتیو دایرکتوری 30 روزه است
    برای حل این مشکل :
    Microsoft Windows 2000 Scripting Guide - Resetting Computer Account Passwords


    mgholami سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: Ehsan Alimohamadi

    عضو عادی شناسه تصویری alimohamadi
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته
    436
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    79
    نوشته های وبلاگ
    13
    نقل قول نوشته اصلی توسط SADEGH65 نمایش پست ها
    پسورد اکانت های کامپیوتر در اکتیو دایرکتوری 30 روزه است
    برای حل این مشکل :
    Microsoft Windows 2000 Scripting Guide - Resetting Computer Account Passwords

    آقا صادق مطمئن هستي مشكل همينه چون ما اجازه تغيير پسورد رو از كاربر گرفتيم و هنگام login يه همچين پيغامي ميده:





  4. #4
    نام حقيقي: عباس سهرتبی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    5
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    من فکر میکنم که شما conficker دارین اگه این جوری باشه که خدا نکنه باید یه بار Disjoin کنی و دوباره Join کنی
    البته قبل از join مجدد باید یه patch نصب کنی که این اتفاق نیافته
    کانفیکر یه نوع ورمه که بینDC و Client ها رو از بین می بره



  5. #5
    نام حقيقي: Ehsan Alimohamadi

    عضو عادی شناسه تصویری alimohamadi
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته
    436
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    79
    نوشته های وبلاگ
    13
    مطمئن هستم که ویروس نیست چون آنتی ویروس من Conficker رو شناسایی میکنه
    البته من مجبور شدم هم کلاینت ها رو دوباره join کنم ولی واقعا راهکاری وجود نداره که که از این اتفاقات پیشگیری کرد



  6. #6
    نام حقيقي: Ali

    عضو ویژه شناسه تصویری al1p0ur
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,094
    سپاسگزاری شده
    2417
    سپاسگزاری کرده
    730
    نقل قول نوشته اصلی توسط essivision نمایش پست ها
    آقا صادق مطمئن هستي مشكل همينه چون ما اجازه تغيير پسورد رو از كاربر گرفتيم

    [I]
    منظور آقای نجاتی زاده اکانت کامپیوتر بود نه اکانت کاربر !
    روی اکانت کامپیوتر تو ad کلیک راست کنید و گزینه reset account رو بزنید ، ببینید مشکل حل میشه یا نه .
    البته معمولا مجبور هستید دوباره join کنید ولی نه همیشه .



  7. #7
    نام حقيقي: +++AnathemA+++

    عضو ویژه شناسه تصویری mahyar49
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    021
    نوشته
    913
    سپاسگزاری شده
    879
    سپاسگزاری کرده
    673
    نقل قول نوشته اصلی توسط essivision نمایش پست ها
    با سلام خدمت همگي دوستان
    ما توي شركت يك AD داريم كه روي خودش DNS هم نصبه ديروز با DNS يه مشكلي خورديم و به جاي حل آن Image كه براي 2 ماه پيش بود رو restore كرديم ( در طول اين دو ماه AD ما چندان تغيير خاصي نكرده بود) بعد از restore كردن تقريبا تمامي كلاينت ها ميتوانستند login كنند ولي زماني كه كلاينت ها رو ريست كردم ديگر login نمي شدند و پيغام DC شما در دسترس نمي باشد رو ميداد
    حالا راه حلي وجود داره كه من دوباره سيستم ها رو join نكنم چون زماني كه join ميكنم مشكل برطرف ميشه

    ممنون ميشوم اگه كمكم كنيد چون خيلي خيلي واجبه اگه نشه كاري كرد من بايد مجددا 100 كلاينت رو دوباره join كنم
    سلام
    restore کردن ایمیج دو ماه قبل روی رور AD و DNS کاملا کار اشتباهی است و این هم یکی از عواقب این کار است...
    تو این دوماه آیا ویندوز کلاینت ها رو عوض کرده بودید؟
    با چه نرم افزاری از سرور بک آپ گرفته بودید؟



  8. #8
    نام حقيقي: Ehsan Alimohamadi

    عضو عادی شناسه تصویری alimohamadi
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته
    436
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    79
    نوشته های وبلاگ
    13
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahyar49 نمایش پست ها
    سلام
    تو این دوماه آیا ویندوز کلاینت ها رو عوض کرده بودید؟
    با چه نرم افزاری از سرور بک آپ گرفته بودید؟
    توي اين دو ماه بعضي از كلاينت ها اضافه شدند ولي مشكل من سر اون كلاينت هايي ست كه هيچ تغييري توي اين دو ماه نكردند
    و با نرم افزار Symantec Backup Exec بكاپ گرفتم



کلمات کلیدی در جستجوها:

login به اكتيودايركتوري

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •