من پیشنهاد می کنم که از نرم افزار Dameware NTUtilities به این منظور استفاده کنید.
اما در خصوص مشکل بوجود اومده، روش های متعددی جهت گرفتن گزارش از سیاست های اعمال شده بر روی کامپیوترها و کاربران وجود داره. اما ساده ترین اونها به قرار زیره:
یک کلاینت رو که چنین مشکلی داره، انتخاب کنید.
دستور rsop.msc رو در Run تایپ کرده و سپس اجرا کنید.
اگر سیاستی مربوط به تنظیمات firewall تعریف شده باشه (و به شرط اونکه بر روی کلاینت مورد نظر اعمال شده باشه)، شما باید مسیر زیر رو مشاهده کنید:
Computer Configuration ---> Administrative Templates ---> Network ---> Network Connections ---> Windows Firewall ---> Domain Profile
موفق باشید.