نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5

موضوع: Recieve ندارم

  
  1. #1
    نام حقيقي: رضا دانشمند (Dj Pashmak)

    عضو ویژه/سرپرست بخش Cisco شناسه تصویری Reza.D
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    .
    نوشته
    953
    سپاسگزاری شده
    887
    سپاسگزاری کرده
    870

    Recieve ندارم

    سلام دوستان من در یک شبکه workgroup یه مشکل جالب دارم.یکی از سیستم ها هیچ دریافتی نداره اما ارسال packet داره.کابل رو چک کردم مشکلی نداره windows رو هم repair کردم اما همچنان مشکل پا بر جاست خوشحال میشم اگه نظری دارین بگین.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: حسن رئیسی

    عضو عادی . شناسه تصویری hraeissi
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    تهران-ایران
    نوشته
    1,195
    سپاسگزاری شده
    512
    سپاسگزاری کرده
    104
    دوست من سلام

    خوب این دو کار هم انجام می دادی تا تست تکمیل شود و سپس سئوال می کردی

    اول تعویض نود سیستم فوق در سویچ و دوم تعویض کارت شبکه

    بعد از انجام این دو کار هم به جای repair نصب کامل انجام بدهید

    در صورت داشتن مشکل اعلام نمائید.



  3. #3
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    میزان ارسال پاکت ها به چه اندازه است ؟
    گاه بدلیل مشکل در یکی از قسمت های شبکه، سیستم قادر به برقراری ارتباط با سایر سیستم ها نبوده و در این حالت فقط ارسال آن هم خیلی خیلی کم وجود دارد و بطور میانگین در برابر هر 10 تا 20 پاکت ارسالی یک یا دو پاکت دریافت میگردد .
    وضعیت کارت شبکه تان را چک کنید، درصورتی که وضعیت به این صورت است،
    1-تنظیمات کارت شبکه تان را چک کنید
    2-وضعیت کارت شبکه را چک کرده و در صورت امکان آن را تعویض نمایید
    3-کابل شبکه متصل به سیستم را چک کرده و آن را بر روی سیستم دیگری که در حال حاضر بدرسی در حال فعالیت است چک کنید.


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  4. #4
    نام حقيقي: M3HDI P3NDAR

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    MASHHAD
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    18
    بعضي وقتها هم با تعويض Slot كارت شبكه مشكل حل ميشود.البته اگر كارت شبكه Onboard نباشد.



  5. #5
    نام حقيقي: رضا دانشمند (Dj Pashmak)

    عضو ویژه/سرپرست بخش Cisco شناسه تصویری Reza.D
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    .
    نوشته
    953
    سپاسگزاری شده
    887
    سپاسگزاری کرده
    870
    با سلام مجدد
    کارت شبکه onboard هست البته فرصت نشده با کارت شبکه چک کنم تعویض نود روی سوئیچ هم انجام شده و جواب نداده در مورد تعویض ویندوز هم باید بگم چون روی این سیستم نرم افزار شرکتی نصب هست و به سورس اون دسترسی ندارم نمیتونم این کار ر انجام بدم



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •