نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4

موضوع: راهنمائي در خصوص شكايت از شركت نرم افزاري؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: علي اصغر اصلاني

    عضو عادی شناسه تصویری aslani031
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    persiannetworks
    نوشته
    138
    سپاسگزاری شده
    13
    سپاسگزاری کرده
    84

    راهنمائي در خصوص شكايت از شركت نرم افزاري؟

    با عرض سلام

    دوستان در سازمان ما سيستم مالي رو ي سرور نصب هست كه از قفل نرم افزاري بهره مي بره . 6 ماه پيش به دلايلي كل فايل هاي داخل سرور پاك شد كه بعد از اطلاع رساني به پشتيباني شركت همه فايل ها رو دوباره نصب و راه اندازي و فايل بكاب رو هم ريستور كردند ولي در اين ميان قفل نرم افزاري هم پاك شد كه با كلي بحث و دعوا قرار شد يك قفل ديگه با مدت محدود براي سازمان ارسال كنند.
    با توجه به اينكه اين شركت هيچ اخطار قبلي در مورد نگهداري قفل نرم افزاري نداده بود و بنده و ساير همكاران از اين سيستم اطلاع نداشتيم حالا به چه شكلي و به كدام ارگان ميتوان از اين شركت در اين خصوص شكايت كرد؟

    با تشكر



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,660
    سپاسگزاری شده
    972
    سپاسگزاری کرده
    324
    نقل قول نوشته اصلی توسط aslani031 نمایش پست ها
    با عرض سلام

    دوستان در سازمان ما سيستم مالي رو ي سرور نصب هست كه از قفل نرم افزاري بهره مي بره . 6 ماه پيش به دلايلي كل فايل هاي داخل سرور پاك شد كه بعد از اطلاع رساني به پشتيباني شركت همه فايل ها رو دوباره نصب و راه اندازي و فايل بكاب رو هم ريستور كردند ولي در اين ميان قفل نرم افزاري هم پاك شد كه با كلي بحث و دعوا قرار شد يك قفل ديگه با مدت محدود براي سازمان ارسال كنند.
    با توجه به اينكه اين شركت هيچ اخطار قبلي در مورد نگهداري قفل نرم افزاري نداده بود و بنده و ساير همكاران از اين سيستم اطلاع نداشتيم حالا به چه شكلي و به كدام ارگان ميتوان از اين شركت در اين خصوص شكايت كرد؟

    با تشكر

    چه اخطاری در مورد نگهداری قفل میبایست داده میشد ؟



  3. #3
    نام حقيقي: علي اصغر اصلاني

    عضو عادی شناسه تصویری aslani031
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    persiannetworks
    نوشته
    138
    سپاسگزاری شده
    13
    سپاسگزاری کرده
    84
    نقل قول نوشته اصلی توسط kavehashoori نمایش پست ها
    چه اخطاری در مورد نگهداری قفل میبایست داده میشد ؟
    ببينيد ما يك نرم افزار اتوماسيون اداري تحت شبكه هم داريم كه قفل سخت افزاري داره و در زمان خريد نرم افزار قفل تحويل من شده و شركت براي تحويل مجدد اون هزينه دريافت خواهد كرد(طبق توافق صورت گرفته)
    حالا اين شركت مالي هيچ اخطاري از بابت اينكه قفل سيستم شما نرم افزاري هست و ممكن هست آسيب ببيند و در فلان فولدر در درايو فلان است را به من و همكاران نداده و حالا ادعا مي كنه كه براي تحويل قفل نرم افزاري مجدد بايد هزينه پرداخت بشه. اين موضوع در قرار داد هم ذكر نشده
    اميدوارم متوجه شده باشيد



  4. #4
    نام حقيقي: مهرزاد مقدس

    عضو ویژه/سرپرست بخش‌های Mikrotik و Wireless
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    4,383
    سپاسگزاری شده
    4620
    سپاسگزاری کرده
    2290
    نوشته های وبلاگ
    6
    اداره بازرگانی به این نوع موارد معمولا رسیدگی می کنه . - کم فروشی یا تقلب توی فروش و خدمات پس از فروش و ... - البته دادگاه هم هست . نظام صنفی و مجتمع صنفی و امثالهم هست . بستگی داره فروشنده شرکت باشه مغازه باشه جز اتحادیه خاصی باشه و ...

    اما قبل از اقدام به شکایت دقت بفرمایید که قرارداد رو به دقت مطالعه کرده باشید . ببینید خدمات پس از فروش شرکت شامل چه مواردی میشه و شامل چه چیزایی نمیشه . ممکنه به نحوی ماده ای باشه که از این کارشون دفاع کرده باشه و دست شما بسته باشه . اگه دوست داری بزارش اینجا با هم بررسی اش کنیم .



کلمات کلیدی در جستجوها:

نحوه شكايت از شركت نرم افزاري

شكايت از مغازه اي به كدام سازمان

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •