نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3
سپاس ها 2سپاس

موضوع: camera

  
  1. #1
    نام حقيقي: samaneh

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    233
    سپاسگزاری شده
    23
    سپاسگزاری کرده
    0

    camera

    با سلام
    من مخواهم در کارخانه ام چند دوربین قرار دهم و در شرکتم این دوربین ها را تحت کنترل قرار دهم چه تنظیماتی باید انجام دهد لطفا نحوه ی تنظیمات را توصیح دهید همچنین در مورد dvrکارت توضیح دهید



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Armin Rezaeimehr

    مدیر عمومی شناسه تصویری EVERAL
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    695
    سپاسگزاری شده
    572
    سپاسگزاری کرده
    594
    نوشته های وبلاگ
    7

    CCTv

    با سلام
    با کسب اجازه اساتید
    توضیحاتی در این زمینه ارائه می دهم امیدوارم مفید باشه.
    اگر شما خودتون می خوای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته CCtv را انجام دهید در حین کار ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید البته من جسارت نمی کنم ، اما بهتر است کار خود را به شرکت های سرویس دهنده در این زمینه ارائه نمایید . و اگر خواستید کارتون را به شرکت جهت نصب ارائه دهید توضیحات ذیل می تواند به شما پیش زمینه ای ارائه دهد .

    ابتدا نوع دوربین را مشخص نمایید : دوربین های تحت شبکه IP (که به صورت محلی با انتقال داده از طریق خطوط تلفن) است ، یا دوربین های بی سیم (گیرنده و فرستنده همدیگر رو می بینند ، گیرنده دم ضبط کننده قرار دارد که دیتاها را پخش می کند ) ، یا دوربین های MID (که با دریافت تغییر در سیگنال های ویدیوئی حرکت را تشخیص می دهند به صورتMotion است و پالس می فرستد و تصویر در هارد دیسک داخلی ذخیره می شود ) ، دوربین های SpeedDome که به صورت سقفی نصب می شود 360 درجه چرخش دارد قابلیت zoom دارد و سرعت چرخش در این نوع دوربین بالاتر از بقیه است . کاور ضد آب دارد و کوچکتر و سبکتر از بقیه دوربین ها می باشد . ضمن اینکه فضای کمتری اشغال می کند .
    بعد از آن نیاز به کاور دوربین است که از دوربین در برابر ضربه ، گرما ، رطوبت ، گرد و غبار ، و ... محافظت می کند . و داخل کاور فن نیز وجود دارد . دوربین پس از قرار گرفتن داخل کاور روی پایه نصب می گردد . جنس پایه معمولا آلومینیومی و پلاستیکی است که دارای دونوع ثابت و متحرک است .
    بعد از موارد ذکر شده شما نیاز به نمایش دهنده تصویر (Monitor) دارید : که تصاویر الحاق شده از دوربین به صورت سیگنال توسط یک Tv یا Monitor که دارای ورودی تصویر و صدا باشد دریافت و پخش می کند . نکته : در سیستم های مدار بسته CCtv صدا اهمیت ندارد - فریم ضبط صدا و تصویر فرق می کند . ضمن اینکه در سیستم مدار بسته تصویر و صدا به صورت همزمان با مشکل مواجه می شود .
    بعد از نمایش دهنده تصویر نوبت به انتخاب کننده ها و ضبط کننده ها می رسد : که شامل "Switcher , Quad , مالتی پلکسر ، Dvr و ..." است. که هر کدوم را به صورت مختصر توضیح می دهم :
    Switcher : با یک خروجی دوربین ها را متصل می کند ضمن اینکه اگر 4 تصویر داشته باشیم آن ها را به صورت همزمان نمی توان دید . و جز گیرنده (نظم دهنده) می باشد . فقط یک تصویر را ضبط می کند . و می توان برای سوئیچ شدن تصویر زمان تعریف نمود .
    Quad : یک مرحله بالاتر از Switcher است ، کواد ابتدا تصویر 4 کانال را به صورت یک به یک نشان می دهد و سپس صفحه تلویزیون را به 4 قسمت تقسیم و تصویر 4 کانال را یکجا نشان می دهد . 4- 8 - 12 - 16 . تصویر را به صورت همزمان پخش می کند در نیتجه 4 تصویر را ضبط می کند .
    ترکیب کننده ها _ مالتی پلکسر : برای مواردی که بخواهیم چند سیگنال متفاوت را از یک کانال عبور دهیم مالتی پلکسر ها قادرند کار سوئیچر و کواد را انجام داده با این تفاوت که مالتی پلکسر محدودیتی در نشان دادن همزمان تصویر از نظر تعداد را ندارد بعنوان مثال : یک 16 کانال می تواند 16 تصویر را به صورت همزمان نشان دهد .
    ضبط کننده ها : دوربین ها تصاویر خود را برای ضبط باید به ضبط کننده ویدیوئی بفرستد یک روش ضبط معمولی است مانند ویدیوهای خانگی که می تواند یک نوار دو یا سه ساعته ضبط کند(اگر LP و EP داشته باشیم 9 ساعت می تواند ضبط کند ) .
    ویدیو یا تایم لپس : (ضبط کننده ها) TimeLaps همان ضبط کننده ویدیوئی است که شبیه ویدیو های خانگی است با این تفاوت که در روی یک فیلم 3 ساعته می تواند 960 ساعت ضبط کند . به آن VCR یا VRT می گویند .
    Monitor مخصوص دوربین : این دستگاه توانایی دریافت سیگنال از 4 دوربین را داراست ، که برای نمایش آنها صفحه نمایش را به 4 قسمت و هر 4 تصویر را به صورت همزمان پخش می کند . این دستگاه می تواند به صورت Switcher عمل کند که به صورت کواد دوبل (یعنی تک به تک ) می باشد .
    حالا می رسیم به Dvr که شما در سوالتون به آن اشاره کردید :
    Dvr : Digital Video Recorder این دستگاه یکی از کاملترین دستگاه های موجود در سیستم های حفاظتی است که دارای امکانات و قابلیت های زیادی است ، تمام امکانات 3 دستگاه قبلی کواد - سوئیچر - مالتی پلکسر را داراست و امکانات بیشتری نسبت به آنها دارد . از جمله امکانات این دستگاه که در بازار به دو صورت کارت DVR و Standaloan
    می باشد .
    مزایای آن عبارتست از : قابلیت انتقال تصویر از هر مکان به هر نقطه دلخواه - توانایی کنترل دوربین ها - ضبط و پخش تصاویر - آلارم - امنیت بالا و ... اشاره کرد ، که باعث تفاوت با 3 دستگاه قبلی است . این سیستم می تواند تصاویر را به صورت دیجیتالی روی هارد داخل دستگاه یا یک هارد خارجی ضبط کند زمان ضبط بستگی به فریم های تصویر دارد که معمولا قابل تنظیم می باشد .
    کارت های تصویر : کارت های تصویر به صورت PCI می باشد که روی Mainboard نصب می شود دارای دودسته بندی Realtime و TimeLaps می باشد . که دسته اول تصویر را به صورت واقعی و بدون حذف Frame و دسته دوم تصویر را به صورت آهسته و باحذف Frame نمایش می دهد . این تفاوت ها در حجم مورد نیاز برای ضبط و کیفیت تصویر موثرند. هر دو دسته از کارت های Dvr در مدل های 4-8-16 کاناله به بازار عرضه می شود و جدیدا کارت های 32 و 64 کاناله نیز راهی بازار شده است .
    هر کارت Dvr با توجه به امکانات و قابلیت هایش یک کامپیوتر با امکانات مورد نیاز را می طلبد .
    نکته : دوربین های Speeddome احتیاجی به کیبرد کنترلر ندارد ، و به وسیله PTZ که در نرم افزار تعبیه شده است می توان قابلیت های Zoom,focus آن ها را کنترل کرد . برخی کارت ها پورت مخصوص Speesdome را ندارد پس باید تله متری نصب کرد .


    hadializadeh و itpirooz سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: ﺣﺎﻣﺪ پیروز

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    ﻣﺸﻬﺪ
    نوشته
    488
    سپاسگزاری شده
    452
    سپاسگزاری کرده
    954
    بسیار کامل ولی با 2 مورد املایی که موجب تغییر زمین تا آسمان بین تجهیزات سوئیچر و کواد با dvr پیش اومده روبرو هستیم
    در توضیحات سویچر و کواد به جایه نوشتن ضبط میکند، از کلمه نمایش میدهد یا خروجی میدهد، استفاده کنید تا دوستان گم راه نشوند.
    و ای کاش راهنمایی در مورد دوربینهای ip نیز میکردید
    سپاس



کلمات کلیدی در جستجوها:

دستگاه کواد

مالتی پلکسر 32*8

كواد 16 كانال cctv

مالتي پلكسر 32 كانالهراه ارتباطی مولتی بلکسمالتی پلکسر 32 کانالمالتی پلکسر dvrفرق كواد با مالتي پلكسر کواد سوئیچ و مالتی پلکسر توان و سرعت مالتی پلکسراستفاده از سوئیچ و مالتی پلکسر و کواد (مالتی پلکسر(کواد 4 کاناله مولتی پلکسر دوربین مداربستهمالتي پلكسر براي سيگنال صدامولتی پلکسر سیگنال ویدیوییکنترلر دوربین ملتی پلکسکواد سوئیچمولتى پلکسر و کواد و سويچرسویچ و کوادمولتی پلکسر 32 کانالهمالتی پلکسر و سوئیچ در شبکهسویچر دوربین مداربسته 32مالتی پلکس 12 کانالهمالتی پلکسر دوربین مداربستهنصب speed dome به dvr

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •