صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 16

موضوع: ویروسی که فایل ها را از حالت مخفی خارج می کند؟!

  
  1. #1
    نام حقيقي: م- دانش پژوه

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    نوشته
    74
    سپاسگزاری شده
    26
    سپاسگزاری کرده
    42

    ویروسی که فایل ها را از حالت مخفی خارج می کند؟!

    سلام به همه!

    من یه مشکلی دارم! مدام فایلهای هیدن شده روی سیستمم به طور خود کار show می شن! هرچه قدرم که من توی option گزینه dont show hidden رو میزنم فایده نداره!!! به نظرتون ای ویروسه؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    ARM
    ARM آنلاین نیست.
    نام حقيقي: علیرضا مشعلی

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری ARM
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    1,898
    سپاسگزاری شده
    2497
    سپاسگزاری کرده
    1832
    شما یک تروجان گرفته اید. که قابلیت Folder Option و تنظیمات آنرا برای شما غیر فعال کرده است. با یک ویروس یاب آپدیت شده سیستم را اسکن کنید . اگر مشکل حل نشد همینجا بنویسید تا ابزار مناسب آن را ارایه نمایم.
    پیشنهاد من تعویض ویندوز است و سپس نصب آنتی ویروس و آپدیت کردن آن و سپس کار با سیستم.
    پس از اینکار به هیچ وجه روی درایو های دیگر کامپیوتر ود دوبار کلیک نکنید زیرا باعث اجرا شدن مجدد تروجان و مشکل دار شدن مجدد ویندوز خواهد شد.


    namaki سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: م- دانش پژوه

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    نوشته
    74
    سپاسگزاری شده
    26
    سپاسگزاری کرده
    42
    ممنون از توجهتون جناب مشعلی

    من قبلا kasper 9 داشتم که الان از کار افتاده و دیگه هم نصب نمیشه! (ظاهرا کاره همین تروجان هستش) مجبور شدم یه نسخه ksper 7 رو نصب کنم! فعلا داره scan میکنه! شما چه انتی ویروسی پیشنهاد می کنید؟



  4. #4
    ARM
    ARM آنلاین نیست.
    نام حقيقي: علیرضا مشعلی

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری ARM
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    1,898
    سپاسگزاری شده
    2497
    سپاسگزاری کرده
    1832
    هر آنتی ویروسی که Internet security داشته باشد و آپدیت باشد. عملکرد همه نزدیک به هم است.
    میتوانید سیمانتک نسخه کلاینت را نصب و آپدیت کنید این نسخه نیاز به لایسنس ندارد و آپدیت آنتی ویروس آن با دریافت یک فایل قابل انتقال به سیستم دیگر است.
    موفق باشید.


    namaki، mgholami و asadkasra سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: Mehdi, ZeYdabadi Nezhad

    عضو عادی شناسه تصویری PersePolis
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    IraN - KermaN - SirjaN
    نوشته
    697
    سپاسگزاری شده
    198
    سپاسگزاری کرده
    51
    این یک ویروس بسیار حرفه ای است که اساس طراحی این ویروس با Visual Basic 6.0 می باشد. برای اولین بار کمپانی سازنده آنتی ویروس BitDefender پادزهر آن را ساخت اما چون روشی خاص برای نابودی این کرم وجود دارد ، نرم افزار آنتی ویروس نمی تواند این کار را انجام دهد و فقط ویروس را شناسایی می کند. دوستانی که سطح دانایی آن ها مبتدی است توصیه می شود که ویندوز خود را عوض کنند و تمام مطالبی که در زیر نوشته شده است را کنار بگذارند. البته توضیحات واضح است و ضرری ندارد اگر یکبار امتحان کنید اما کسانی که مدت زیادی است با کامپیوتر آشنایی دارند بهتر می توانند موفق شوند. در ابتدا خوب است کمی راجب هنرنمایی های این ویروس بدانیم:
    کرمی که باعث ایجاد این ویروس می شود BronTok.A نام دارد. معروف شده است به پنهان کننده Folder Options. بهتر است بدانید که این تنها کار این کرم نیست. Registry Tools را قفل می کند ، Task Manager با Error مواجه می شود و اگر هم بر حسب اتفاق اجرا شود توانایی END کردن بسیاری از پروسه ها را ندارد ، محتویات My Documents را پس از اجرا شدن نمایش می دهد ، اگر از طریق منوی Start گزینه Run را فعال کنیم و هر یک از عبارات RegEdt32 ، Regedit ، msconfig و CMD را اجرا کنیم سیستم بلافاصه Restart می شود ، کلیک بر روی Log Off یا Turn Off باعث Restart می شود ، سرعت سیستم را کاهش داده و مانع اجرای بعضی نرم افزارها می شود. این کرم ، Icon یک پوشه معمولی را دارد و از طریق فایل inetinfo.exe در سیستم منتشر می شود. اکنون به آموزش روش حذف کامل و دقیق این مزاحم می پردازیم:

    جهت حذف این ویروس لازم است شما چند کار اولیه را انجام دهید:
    ابتدا اگر آنتی ویروسی بر روی سیستم خود دارید یا آن را موقتاً غیر فعال (Disable) کنید و یا اینکه کلاً Uninstall کنید.
    سپس دو نرم افزار لازم است که دانلود کنید که خوشبختانه حجم های بسیار کمی دارند و در زیر قرار داده شده اند:
    دانلود کنید BronTok.A Killer را با حجم 79 کیلوبایت.
    دانلود کنید Process Master 1.1 را با حجم 781 کیلوبایت.
    هر نرم افزار یا صفحه اینترنتی و یا هر چیز دیگری که باز دارید ببندید.

    پس از خارج کردن از حالت فشرده (ZIP) ، نرم افزار Process Master را نصب کنید و Crack آن را طبق فایل راهنمای همراه آن انجام دهید. با BronTok.A Killer فعلاً کاری نداشته باشید ولی از حالت ZIP خارجش کنید (راست کلیک و Extract).

    همانطور که می دانید اساس کار بعضی فایل ها پیشبُرد روند اجرایی سیستم است که از آن جمله winlogon.exe ، lsass.exe و services.exe را می توان نام برد. در حالت معمولی (ویروسی نبودن) این سه فایل همیشه در حال اجرا هستند و از طریق Task Manager قابل مشاهده هستند. مسیر آنها نشان می دهد از پوشه System32 در Windows اجرا شده اند. اما وقتی به این ویروس دچار هستید دیگر Task Manager هم کار نمی کند و برای همین است که گفته شد به نرم افزار Process Master نیاز دارید. اکنون این نرم افزار را اجرا کنید. می بینید سه فایلی که همیشه در حال اجرا هستند اینجا به صورت جفتی اقدام نموده اند. یعنی دوتا lsass.exe و دوتا winlogon.exe و دوتا services.exe در حال اجرا می باشند. البته همه آنها ممکن است جفتی نباشند. تشخیص اینکه کدام اصلی است و کدام نتیجه تأثیر ویروس ، بسیار ساده است. آن هایی که مسیر اجرا شدنشان به شکل Windows/System32/... است اصلی هستند و آن هایی که از .../Documents and Settings/... اجرا شده اند مسیر ویروس هستند و طول آدرس آنها طولانی تر است. بر روی آنهایی که مسیر .../Documents and Settings/... را دارند راست کلیک کرده و Kill Process را بزنید. اگر به غیر از این سه فایل ، فایل های دیگری نیز بودند که مسیر اجرایی مشابه ویروس داشتند آن ها را نیز Kill Process کنید. فقط به آن هایی که مسیر Windows/System32/... دارند دست نزنید.
    پس از Kill Process کردن فایل ها ، برنامه را ببندید. حالا برنامه BronTok.A را اجرا کنید. این برنامه به نصب نیازی ندارد. برای بعضی از شما دوستان این برنامه به محض کلیک کردن اجرا شده و پنجره کوچک آن نمایان می شود. اما برای عده دیگر تنها صدای Error به گوش می رسد و پنجره ای باز نمی شود. برای کسانی که با این مشکل مواجه می شوند توصیه زیر را داریم:
    بر روی نرم افزار راست کلیک کرده و به Properties بروید. در پنجره باز شده از منوهای بالا ، Compatibility را انتخاب کنید. اکنون دو گزینه Disable Visual Themes و ...Turn off Advanced Text را با تیک زدن فعال کنید و سپس Apply و OK را بزنید. مشکل شما نیز بر طرف می شود. برنامه را اجرا کنید و با فشردن دکمه Kill منتظر بمانید Wizard تا انتها رفته و پیام Thank You بدهد. اکنون می توانید برنامه را ببندید.
    از منوی Start گزینه Search را کلیک کنید. در پنجره باز شده در میان گزینه های سمت چپ ، All files and Folders را برگزینید. در قسمت All or part of files name تایپ کنید: Empty.pif و سپس از روی کیبورد دکمه Enter را بزنید. هر آنچه پیدا شد پاک کنید. حالا در همان مکان ، قبلی را پاک کنید و این بار تایپ کنید: *.scr,*.exe
    این بار هر کدام که آیکنش شبیه به آیکن پوشه زرد رنگ بود پاک کنید. تعداد فایل های پیدا شده زیاد است ، دقت کنید چیز دیگری را به اشتباه پاک نکنید. در مرحله بعد تایپ کنید: job.*
    تمام فایل های پیدا شده را پاک کنید. در صورتی که پاک نمی شوند ، یکی یکی پاک کنید. از بالا به پائین. سرانجام عبارت Born را تایپ کنید و هر فایل یا پوشه ای در این زمینه یافت شد پاک کنید. کامپیوتر را یکبار Restart کنید و با خیال راحت با آن کار کنید.
    توجه داشته باشید اگر ویندوز را دو یا چند User کردید باید همه مراحل فوق در سایر User ها نیز انجام گیرد.


    برگرفته از :
    Folder Options طریقه حذف ویروس


    دیدگاه من استفاده از NODE 32 V.4 همراه با آپدیت هست . هر چند پس از نصب دوباره ویندوز خراب شده !


    sam4390 سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: RASool

    در اتتظار تایید
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    WImax
    نوشته
    52
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    متاسفافانه به نظر من اين ويروس فايل رو پاك مي كنه نه اينكه به فايل مي چسبه كه بشه با آني ويروس اون رو جدا كرد تنها راه شما همون نصب دوباره ويندوز هست چون اين ويروس آتوران هست نبايد اصلا وارد درايوها بشين چون ديگه ويندوزتون ويروسي ميشه ديگه باز ويندوز رو عوض كنيد تنها راه شما بعد از نصب ويندوز يا نصب يك آنتي ويروس بوسيله سي دي يا اگه آنتي ويروس توي سيستمتون هست بايد اول اون فايلهاي تو درياوهلتون كه آتوران هست رو پاك كنيد كه بتونيد وارد بشيد
    براي پاك كردن مي تونيد از برنامه اي مثل NC و WINRAR استفاده كنيد حتما بگم كه از طريق يك سي دي اين برنامه ها رو نصب كنيد بعد اونجا وارد درايو ميشيد و فايل هاي اتوران و يك فايل EXE يا BAT هست رو پاك مي كنيد بعد مي تونيد آنتي ويروس رو نصب كنيد و با خيال راحت به كارتون برسيد و بعد هم مي تويند يه BACKUPاز روي ويندوزتون بگيريد با برنامه GHOSTكه از طريق داس اجرا ميشه ميتونيد هر وقت ويندوزتون خراب شد در عرض كمتر از 6 دقيقه ويندوز رو برگردان كنيد

    لينك NC 4shared.com - online file sharing and storage - download NC5.rar

    لينك GHOS Thttp://www.4shared.com/file/116501462/3bc81957/Ghost.html



  7. #7
    نام حقيقي: RASool

    در اتتظار تایید
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    WImax
    نوشته
    52
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    ويا اگه باز نمي خواهيد ويندوزتون رو عوض كنيد با همون برنامه NC مي تونيد فايلهاي مخفي رو ببينيد



  8. #8
    نام حقيقي: RASool

    در اتتظار تایید
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    WImax
    نوشته
    52
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    اشتباه شد با WINRAR



  9. #9
    نام حقيقي: منصوری

    عضو غیر فعال شناسه تصویری katsi_ppp
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    228
    سپاسگزاری شده
    13
    سپاسگزاری کرده
    17
    به نظر من نیازی به تعویض ویندوز نیست باید از msconfig پروسه های مشکوک بسته بشن البته از safe moe باشه بهتره و بعد کاسپر چند تا برنامه Worm killer نظیر Kido Killer داره سیستم شما Kido داره و باید با اون برنامه پاک بشه یه برنامه ای مایکروسافت داده به نام Mrt اگه جستجو کنی اونم کمکت می کنه



  10. #10
    نام حقيقي: م- دانش پژوه

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    نوشته
    74
    سپاسگزاری شده
    26
    سپاسگزاری کرده
    42
    با سلام و تشکر از همه توجه همه دوستان

    در جواب راه حل آقا مهدی باید بگم که متأسفانه جواب نداد چون بعد از نصب process master فایلهای اشاره شده به صورت انفرادی اجرا می شدن نه جفتی!

    در ضمن در مورد نصب دوباره ویندوز، آیا ریپیر کردن کمکی به حل مشکل می کنه یا خیر؟



  11. #11
    نام حقيقي: اسداله كسري

    عضو عادی شناسه تصویری asadkasra
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    123
    سپاسگزاری شده
    72
    سپاسگزاری کرده
    52
    سلام دوست من
    طبق گفته آقای مشعلی از سایمانتک کلاینت استفاده کن و مطمئن باش نتیجه میگیری.
    symantec endpoint protection 11


    ARM و namaki سپاسگزاری کرده‌اند.

  12. #12
    نام حقيقي: م- دانش پژوه

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    نوشته
    74
    سپاسگزاری شده
    26
    سپاسگزاری کرده
    42
    با سلام و تشکر از توجه دوستان

    من یه نسخه از سیمانتک رو لود کردم اما موقع اجرا error می ده و میگه مطابق دستور نصب عمل کنید در صورتی که هیچ دستورالعملی هم نداره! از دوستان کسی نسخه ای از اونو داره؟؟؟ آیا برای نصب روش خاصی داره؟ ( ممنون می شم اگه لینکش رو بگذارید!)



  13. #13
    ARM
    ARM آنلاین نیست.
    نام حقيقي: علیرضا مشعلی

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری ARM
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    1,898
    سپاسگزاری شده
    2497
    سپاسگزاری کرده
    1832
    سلام
    آنتی ویروس را برای شما در 4shared آپلود کردم.
    4shared.com - online file sharing and storage - download Symantec Endpoint Protection 11 MR4 x86 Persiannetworks.com.rar

    روش خاصی برای نصب لازم ندارد . Next, Next و تمام.و بعد Update به صورت آنلاین.
    جهت دریافت آخرین فایل آپدیت لیست ویروس ها می توانید به آدرس http://www.symantec.com/business/sec...efinitions.jsp مراجعه نمایید.
    موفق باشید


    SADEGH65 و namaki سپاسگزاری کرده‌اند.

  14. #14
    نام حقيقي: م- دانش پژوه

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    نوشته
    74
    سپاسگزاری شده
    26
    سپاسگزاری کرده
    42
    عرض ادب و احترام

    جناب مشعلی من سیمانتک رو از روی لینکی که لطف کردید گذاشتید دانلود و نصب و up date کردم! الان داره اجرا میشه اما هنوز هیچ ویروسی پیدا نکرده با اینکه اوضاع مثل قبل مونده! (show شدن فایلها)


    ARM سپاسگزاری کرده است.

  15. #15
    نام حقيقي: م- دانش پژوه

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    نوشته
    74
    سپاسگزاری شده
    26
    سپاسگزاری کرده
    42
    من سیستم رو دوباره re start کردم و سیمانتک رو run کردم! الان که راه افتاد ظاهراً داره موفق عمل میکنه و یه چیزایی پیدا کرده!!!
    نتیجه نهایی رو فردا به دوستان اعلام میکنم!

    بازم ممنونم جناب مشعلی


    ARM سپاسگزاری کرده است.

صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

دانلود nc5

ویروسی که فایلها را مخفی میکند

ویروس هیدن

دانلود نرم افزار nc5

اولین انتی ویروس که نوشته شدویروسی که فایل مخفی را باز نمی کندhttp://forum.persiannetworks.com/f73/t25752.htmlخارج شدن از هیدنويروسي كه فايلها را مخفي ميكندویروس فایلهای مخفی‌ را نشان نمیدهدnc5 دانلودویروسی که هیدن میکندهیدن را غیر فعال کنیمهیدن ها باز نمی شوندویروسی که الان در کامپیوتر استویروسی که فایلهای مخفی را نشان می دهدویروس مخفی کننده پوشهخارج کردن هیدنnc5دانلود از بين بردن ويروسي كه فايل را مخفي مي كندانتي ويروس فايل مخفيویروسی که فایل های قفل شده را باز میکندآنتی ویروسی که مطالب مخفی رو باز میکنهservice.TXT ویروس آنتي ويروس جهت پاك كردن ويروس كرنل

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •