صورتحساب این دفعه کلی خوشحالمون کرد تقریبا فقط 30% مبالغ قبلی را باید بدیم و بقیه بابت ساعات قطعی
موضوعات مشابه:
|
صورتحساب این دفعه کلی خوشحالمون کرد تقریبا فقط 30% مبالغ قبلی را باید بدیم و بقیه بابت ساعات قطعی
موضوعات مشابه:
من جای شما بودم به هیچ عنوان خوشحال نمیشدم
شما دقت کنید که بعد از قطعی های مکرر اینترنت مشتریهای شما هستند که دیگه طرف شرکت شما نمیان
مشتریها که نمیدونند مشکل بدی کیفیت از قطعی مخابراته! بعد از اینکه کارتشون تموم شد میرن به کارت دیگه میخرن و اون شرکت حالا که اوضاع خوب شده سرویس بهتری ارائه میده و مشتری فکر میکنه که شبکه شما مشکل داشته
دقیقا
اصلا نمی ارزه به پریدن مشتری ها و فحش هایی که خوردیم.
باز همین که بعد از هرگز به پوست کلفت خودشون گذاشتن جای شکر داره
و باز هم اینکه خیلی رو دارن با اینکه این همه قطع بودن اما باز هم میخوان 30% رو بگیرن
آره.
طبق قانون sla خودشون عمل نمیکنن.
شما مگه در طول یکماه چقدر قطعی داشتید؟
اصفهان هستید؟
شانس داری به خدا
ما که الان تو این ماه بیشتر از 4 روز قطعی داشتیم
امروز هم از 12 ظهر تا ساعت 6 بعد از ظهر هم قطع بودیم
حالا معلوم نیست تو sla ما رد میکنن یا نه ؟؟؟؟؟؟
اگر بیشتر نبوده پس همون کل سال رو حساب کردن
این %70 کدوم استانه عزیز ؟
نکنه خسارت اون قطعی کلی را دارن میدن ؟؟؟
قابل توجه دوستان، مخابرات چیزی به اسم NMS یا Billing System نداره و فقط با چرتکه حساب قطع و وصلی هارو داره
اگر خودتون حساب سرویس رو نگه ندارید معلوم نیست اونا چطوری حساب کنند، تازه با یکم چونه زدن و نباختن قافیه شاید بتونید کمتر از اینا پرداخت کنید
البته این حرف ها رو از من نشنیده بگیرید
رابطه مستقیم با تماسهایی که میگیرید داره.
اگه زنگ نزنید از sla خبری نیست.