سلام
کسی میدونه این adsl2+ که shatel میده خوبه یا نه؟؟؟فرق قابل توجهی با adsl داره یا نه؟؟؟؟؟
موضوعات مشابه:
|
سلام
کسی میدونه این adsl2+ که shatel میده خوبه یا نه؟؟؟فرق قابل توجهی با adsl داره یا نه؟؟؟؟؟
موضوعات مشابه:
سلامنوشته اصلی توسط narci
دوست عزيز كافي بود عبارت shatel رو در PN جستجو مي كرديد تا به جواب برسيد . در انتخاب Provider با اطلاع و رعايت كليه جوانب پيش بريد . از نمونه معيارهاي مقايسه اي , پهناي باند اختصاص يافته به شركت موردنظر و دوم كادر فني و سوم تجهيزات مصرفيشونه كه مي تونه تعيين كننده نوع و كيفيت سرويس و خدمات پشتيباني شركت مورد نظر شما باشه .من به شخصه به هيچ عنوان شاتل رو توصيه نمي كنم . در ابتدا شروع كارشون كه به ما ضررهاي زيادي زدند و در انتها هم با جنگ و دعوا موفق به قطع رابطه با اونها و قرارد جديد به طرف جديد شديم .در حال حاضر نميدونم چه وضعي دارند.
فکر می کنم کع خیلی در این مورد حداقل داری اشتباه می کنی ، اگر اینطوری بود ماهی 1000 تا کاربر اضافه نمی شد.
بله اشتباه كرديم كه انتخاب كرديم ! مي بينم كه تغيير موضع داديد و از DDC به شاتل تغيير كرديد . البته اكثر حاضرين جلسات تي نت كه زخم خورده شاتل بودند هم همين نظرو داشتند . احتمالا اونا هم اشتباه مي كردند.قضيه رشد كاربر چه ربطي به خدمات خوب داره .البته در نهايت حق با شماست به هرحال نمايندگي گفتند .راستي اين آمار رو از كجا آورديد ميشه منبعتون رو بگيد ؟من اصولا از شركت هائي كه مشتريانشونو پلكان ترقي خودشون فرض مي كنند متنفرم .
دوست عزیز ، جریان شرکت DDC مربوط به یکسال پیش است. تغییر موضوع یعنی چه ؟ سعی کنید که ادب و احترام را در جملات خودتون رعایت کنید.
فرق این 2 در سرعتهای بالا هست که در ایران همه با سرعت کمتر از 1 مگ در حال سرویس دهی هستند.
پس تفاوتی نداره.
برای یکی از دفاترمان از شاتل سرویس میگیریم ولی اصلا از کیفیت خط و ... راضی نیستیم.
البته از لحاظ فاصله مشترک تا مرکز مخابرات هم با هم فرق می کنند.
ADSL2+ فاصله بیشتری رو ساپورت می کنه.
شما شماره ات رو بده تا من باهاتون تماس بگیرم و ببینم که مشکل کجاست ؟؟ در ضمن اگر که خطوط دارای مشکل است ، لطف کنید و دلیل نارضایتی خودتون را ذکر کنیدنوشته اصلی توسط bpco
در مورد شاتل با خیلی ها صحبت کردم ولی مشکلات را نتونستن حل کنند.
بخش فروش: بابایی - میرمعصومی و ...
بخش فنی: سرایی- آقا محمدی- بیرجندی و ...
کیفیت خط خوب نیست. بعضی ساعات افت شدید سرعت داره.
در مواقع اضطراری هم برای تماس با شرکت باید کلی پشت خط منتظر بمونی و ...
شما شماره تلفن خودتون یا شناسه کاربری را به پیام های شخصی من ارسال کنید تا با شما تماس بگیرمنوشته اصلی توسط bpco
ببخشید شاید جای پرسش من اینجا نباشه ...می خواستم بدونم آیا مودم های قابل ساپورت توسط شرکت شاتل تنها همان هاییست که در سایتش معرفی شده یا چیز دیگری نیز می توان تهیه کرد .....
چون قیمت مودم هایش بسیار گران است
موضوع نه ! موضع !!!! ضمنا هيچگونه بي ادبي و بي احترامي در جملات خود نمي بينم ! اگر بحث رعايت حقوق و احترام در ميان باشه اين شما هستيد كه با سعي در تحميل نظرتون احترام رو رعايت نفرموديد. اگر از ابتدا اولين پست من رو مطالعه كنيد و از موضع مبلغ شركت فوق بيرون آمده و در جايگاه سوم شخص قرار بگيريد به راحتي به اين مطلب پي خواهيد برد كه بنده سعي در راهنمائي و آگاهي دادن به شخص سوال كننده در زمينه فاكتورهاي مقايسه اي كلي و در نهايت تجربه تلخ ارتباط با اين شركت هدف ديگري دنبال نمي كنم .ضمنا اينجا بخش بازار نيست كه اقدام به تبليغات آنهم با خراب كردن وجهه يك كاربر ديگر مي كنيد.اين پست جهت رسيدگي مديران گزارش داده خواهد شد.نوشته اصلی توسط shabake_karan