سلام دوستان
من یه خط ADSL از شرکت معظم داتک دارم که تقریبا 2 هفته ای میشه که دچار بیماریه packet loss شده که در بهترین حالت 5 درصد و وقتی حالش بد بشه به 20 30 درصد می رسه
شرکت هم می گه مشکلی از ما نیست و هی گه نمی دونم سیستم رو خاموش کن و این جور چرت و پرتها
حالا دیروز با یکی از دوستان حرف می زدم گفت باید از مخابرات درخواست تست خط بدی ولی خودش اطلاعات دقیقی نداشت
حالا می خواستم بدونم این سیستمش چجوریه ؟ چند روز طول میکشه تست کنن ؟ و اصلا متوجه میشن مشکل از کجا بوده یا فقط می گن خطت مثلا نویز داره ؟
از نظر سیم کشی اینجا کوچکترین فرقی نکرده و تقریبا دو هفته پیش بعد از ظهر یک دفعه سرعت افت کرد که فهمیدم packet loss داره و هر کاری کردم چیزی پیدا نکردم
ممنون میشم راهنمایی کنید
موضوعات مشابه: