نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6

موضوع: خطای 718 - مشکلی عجیب - لاست شدن رادیوس سرور

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,353
    سپاسگزاری شده
    4239
    سپاسگزاری کرده
    2662

    خطای 718 - مشکلی عجیب - لاست شدن رادیوس سرور

    سلام دوستان
    مدتیه با یه مشکل جالب روبرو هستم که نمیدونم از کجاست، قبلا فکر میکردم فقط خودم این مشکل رو دارم، اما امروز با پرس و جو از مشترکین، ظاهرا چندتایی از اونها هم این مشکل رو دارن،

    قضیه از این قراره که :
    یه AS5300 به واسطه یه Hub/Switch مرتبط میشه به اکانتینگ . از نظر کیفیت ارتباط مشکلی وجود نداره
    کد:
    Green5300#ping 85.185.143.251
    
    Type escape sequence to abort.
    Sending 5, 100-byte ICMP Echos to 85.185.143.251, timeout is 2 seconds:
    !!!!!
    Success rate is 100 percent (5/5), round-trip min/avg/max = 1/1/4 ms
    اما هر چند وقت (مثلا 5 یا 6 دقیقه) یکبار روی کنسول روتر پیام خطا داده میشه که رادیوس سرور دوباره دیده شد و تو پرانتز هم مینویسه که قبلا Dead بوده؛

    کد:
    *Oct 21 17:12:06.907: %RADIUS-3-ALLDEADSERVER: Group radius: No active radius se
    rvers found. Id 93.
    *Oct 21 17:12:06.919: %RADIUS-6-SERVERALIVE: Group radius: Radius server 85.185.
    143.251:1812,1813 is responding again (previously dead).
    این یه طرف قضیه،
    طرف دیگه اینکه زمانی که میخوام دایال آپ به یکی از ایوان ها (فرقی نمیکنه هرکدوم) وصل بشم، روی سیستم خودم که NoteBook باشه و ویندوز Vista اورجینال هم نصبه، پیام خطا میگیرم .
    اما به دو صورت،
    در حالت اول اگر Username/Password درست باشه، در قسمت Verifying Username and password مدت زمان زیادی میمونه، روی رادیوس سرور (Accounting) هیچ پیامی دیده نمیشه، اما پای کلاینت پیام خطا میاد که :

    Error 718 The connection was terminated because the remote computer did not respond in a timely manner.

    و در حالت دوم اگر Username/Password یکی یا هردو، غلط باشن، خطای 691 داده میشه و در رادیوس هم خطای اینکه کاربر ورود ناموفق داشته، ثبت میشه .

    شما میگین مشکل از کجاست ؟



    موضوعات مشابه:
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com





  2. #2
    نام حقيقي: Iman Mansouri

    عضو غیر فعال شناسه تصویری shabake_karan
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,050
    سپاسگزاری شده
    369
    سپاسگزاری کرده
    12
    این یک Bug مربوط به IOS هست که من هم داشتم . اون زمان که serach کردم با فرمان no radius-server deadtime مشکل من حل شد. اما کلا IOS رو عوض کن .




  3. #3
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,353
    سپاسگزاری شده
    4239
    سپاسگزاری کرده
    2662
    ممنون جناب منصوری، فعلا این رو وارد کردم تا ببینم چی میشه،
    از دیشب با HyperTerminal کنسول روتر رو باز نگه داشتم و مانیتور میکنم، یه سری پیام های خطا در حال گزارش هست . پیام هایی که تا حالا باهاشون برخورد نداشتم و در خصوص راه حل اونها هم اطلاع ندارم .

    کد:
    *Oct 21 19:36:48.303: CCP: ERROR - discarding pak for exess expansion! max = 5DC, actual = 852
    
    *Oct 21 20:17:04.871: %MICA-3-UNKNINBAND: Unknown inband msg from modem (1/97): opcode = 0x2D
    
    *Oct 21 20:22:00.363: %MODEM-3-MODEMOOS: Modem number 1/44 is marked oos, Cause: Onhook/Offhook failure
    *Oct 21 20:22:00.363: %MICA-5-MODEM_RECOVERY: Modem (1/44) is being recovered by asap-redownload
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/36) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/37) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/38) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/39) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/40) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/41) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/42) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/43) started firmware download
    *Oct 21 20:22:00.367: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/44) started firmware download
    *Oct 21 20:22:01.511: %MICA-3-MODEMBAD: Modem number 1/44 is bad, Error code is 21
    *Oct 21 20:22:13.923: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/36) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.923: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/37) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.923: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/38) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.927: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/39) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.927: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/40) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.927: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/41) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.927: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/42) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.927: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/43) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.927: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/44) completed firmware download: 
    *Oct 21 20:22:13.927: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/45) completed firmware download: 
    
    *Oct 21 21:55:00.838: %MICA-3-MODEMBAD: Modem number 1/47 is bad, Error code is 21
    *Oct 21 21:55:02.886: %MODEM-3-MODEMOOS: Modem number 1/47 is marked oos, Cause: Unknown Cause
    
    *Oct 21 21:55:17.702: %MICA-3-MODEMBAD: Modem number 1/44 is bad, Error code is FFFFFFFF
    
    *Oct 21 21:55:26.910: %MODEM-3-MODEMOOS: Modem number 1/44 is marked oos, Cause: Unknown Cause
    *Oct 21 21:55:27.362: %MODEM-3-MODEMOOS: Modem number 1/47 is marked oos, Cause: Onhook/Offhook failure
    
    *Oct 21 21:56:09.362: %MODEM-3-MODEMOOS: Modem number 1/46 is marked oos, Cause: Onhook/Offhook failure
    
    *Oct 21 21:56:51.362: %MODEM-3-MODEMOOS: Modem number 1/44 is marked oos, Cause: Onhook/Offhook failure
    
    Modem 1/40 is currently busy, download will be delayed. 
    *Oct 21 22:00:23.138: %MICA-5-MODEM_RECOVERY: Modem (1/40) is being recovered by asap-redownload
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/36) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/37) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/38) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/39) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/40) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/41) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/42) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/43) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/44) started firmware download
    *Oct 21 22:00:28.410: %MODEM-5-DL_START: Modem (1/45) started firmware download
    *Oct 21 22:00:29.342: %MICA-3-MODEMBAD: Modem number 1/46 is bad, Error code is 21
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/36) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/37) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/38) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/39) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/40) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/41) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/42) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.798: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/43) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.802: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/44) completed firmware download: 
    *Oct 21 22:00:41.802: %MODEM-5-DL_GOOD: Modem (1/45) completed firmware download:
    بعضی مربوط به مودم هاست، اما دلیل بروز این خطاها چیست ، و چگونه میتوان آنها را حل کرد ؟


    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  4. #4
    نام حقيقي: س. عزت پور

    عضو غیر فعال شناسه تصویری shnov
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    محل سکونت
    اشنویه
    نوشته
    533
    سپاسگزاری شده
    175
    سپاسگزاری کرده
    156
    توClient رادیوس رو استارت بزن، هم خطای 718 حل میشه و هم Verifying.



  5. #5
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,353
    سپاسگزاری شده
    4239
    سپاسگزاری کرده
    2662
    اینکار رو انجام دادم قبلا، ( روی سرور سیب <بوسیله سیب کلاینت> ) اما این خطا باز هم دیده میشه .

    البته یه نکته هم هست؛
    این خطا برای بعضی از کاربران اصلا دیده نمیشه ! اما مثلا، برای خود من دائما تکرار میشه !؟


    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  6. #6
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,353
    سپاسگزاری شده
    4239
    سپاسگزاری کرده
    2662
    از روی کنجکاوی اینکار رو انجام دادم،
    تغییری ایجاد نشد،
    یه موضوع دیگه اینکه روی سیستم خودم مشکل برطرف شده اما بعضی جاها (خط تلفن شرایط یکسان) خطای 678 رو میگیریم !؟


    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com





کلمات کلیدی در جستجوها:

ارور 718

ارور718

error 718

ارور 718 دیال آپ

ارور 718 در دیال آپارور 718 مودمارر718دلیل ارور718 مودمخطای 718 خطای 718 مودمhttp://forum.persiannetworks.com/f63/t22489.htmlerror 718 چیست718 خطایدلیل ارور 718ارور 718 مودم دایال آپخطاي 718 مودمerror 718 مودمعلت ارور 718error 718چیستخطای 718 دیالاپراه برطرف کردن خطای718مودمرادیوس سرورارور 718 مودم دیال آپارور718 دیال آپپيغام خطا 718

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •