لطفا اگر کسی می تونه یک تعریف خوب و ساده از این واحدهای سازمانی به من بده و فرقش با گروه را هم اگه توضیح بده ممنون میشم.
لطفا اگر کسی می تونه یک تعریف خوب و ساده از این واحدهای سازمانی به من بده و فرقش با گروه را هم اگه توضیح بده ممنون میشم.
Groups are used for grouping users and users are more for setting up a logical structure related to your environment. You can assign permissions to groups but not OU's. Do you need an OU? Not really but it makes Active Directory easier to manage depending on your organization's structure. Do you need groups? I would say yes since you are planning on giving a group of users different permissions. OU's are just containers in which to group objects such as users, computers and servers. OU's come in handy when dealing with Group Policy and assigning different policies to different OU's based on the needs.
خیلی ممنون توضیحتون خوب بود ، پس تا اونجایی که من فهمیدم فرقش با گروه این است که ما میتونیم اجازه های دسترسی متفاوت را به گروه ها بدیم ولی به ou نمیتونیم . ولی ou ها می تونن سیاست های متفاوتی داشته باشن.
بازم ممنون
روی OU ها میشه سیاستهای مختلفی تنظیم کرد البته یجورایی این کار برای گروه ها هم امکان پذیره
قشنگ ترین جمله همینه که :
OU's come in handy when dealing with Group Policy and assigning different policies to different OU's based on the needs
خیلی خیلی ممنون
یه سرو شکل قشنگ به ساختار یوزرهات میدی ! تو تعریف پالیسی راحت تری ؟ توی دسترسی دادنها راحت تری (میتونی یه نفر رو مسوول کارهای یک OU بکنی مثلا بگی فلانی ادمین مالی هستش و میتونه این OU رو مدیریت کنه و ...
حالا بهتر شد . در کل زیادم لازم نیست دیگه ، خوب ما میتونیم یکی رو ادمین یک گروه کنیم که مدیریت اون گروه را به عهده بگیره.
بازم از توضیحات متشکر