مشکل میتونه از کانفیگ اکسس سرور باشه و لود بالای اون.
و اگه NAT هم رو اکسس سرور راه انداخته باشید که دیگه....!
مشکل میتونه از کانفیگ اکسس سرور باشه و لود بالای اون.
و اگه NAT هم رو اکسس سرور راه انداخته باشید که دیگه....!
100% مال خط E1 یا مودمشه
سلام دوست و همکار عزیز
بنده پیام شما رو دریافت نکردم
ضمنا طبق بررسی های انجام یافته توسط دوستان همین فروم (واقعا بنده را شرمنده کردن) از جمله آقایان مهندس امیر حقگو - مهندس رهنما - مهندس غرقی - مهندس راستی و مهندس پویان چون در وهله اول ایوان قطع شده و سپس ارتباط اکسس سرور نیز قطع می شود و با توجه به آلارمهای موجود در مودم زیمنس اشکال در ارتباط مابین مودم ایوان و اکسس سرور هست و الان داریم پیگیری می کنیم که آیا اشکال سخت افزاری هست یا نرم افزاری. ولی به نظر میاد که اشکال سخت افزاری باشه. حال باز هم استمداد یاری و کمک از دوستان و همکاران دارم. با تشکر - علی اسحقی
کابل و بالونتونو عوض کنید یه تست بزنید
البته ممکنه از سمت مخابرات هم باشه
بنده یه خط ایوان دارم اگه دوستان لطف کنن و کانفیگ اکسس خودشون را برای من ایمیل کنند لطف بزرگی در حق من کرده اند. با تشکر
ایمیل : yashilnet@gmail.com
کابل و بالونتونو عوض کردید؟
هاشم جان برات فرستادم
اميدوارم كه اين مشكل ما حل بشه
در ضمن من مي خوام اكانتينگم رو مستقيم و بدون ديدن هاب سويچ به روتر و فست اترنت اون وصل كنم
بعدا ببينم چي مي شه ؟
با تشكر
سلام config شما 100% اشتباه بود که با هم درستش کردیم ؟
مگر بازم مشکل پا برجا ماند ؟
توصیه کردم که win عوض کنی این مشکل را 2-3 دیگر داشتن که حل شد من Online هستم بهم PM بده ...
تنها مشكلي كه الان مانده اينه كه يوزر خود بخود كيل مي شه و نمي تونه دوباره كانكت بشه و خطاي اشغالي خط رو دريافت مي كنه
و بايد از روي ان تك اون يوزر رو ديليت كنم.
در حالت عادي يوزرها هم به صورت دستي و هم زماني كه خودشان ديس مي كنند از روي ان تك حذف مي شن.
البته در يك مورد در لوگ ان تك به صورت تصادفي ديدم كه دستور كيل اومده ولي يوزر رو ان تك مونده و من با استفاده از ايسينكي كه دستور كيل به سمت اون رفته بود اون يوزر رو ديليت لاين كردم.
همه با هم قطع میشن؟
سلام دوستان عزيز
من هم مشكل شما را داشتم اشكال از مودم بود كه ديسكانكت ميشود ولي خط را قطع نميكرد با تعويض مودم حل شد
دیشب با جناب اسحقی صحبت کردم، یکی از دوستان داشتن روی سیستموشن کار میکردن، ظاهرا مشکل علاوه بر وضعیت سخت افزاری، مربوط به استفاده از Tacacs بجای Radius هم بوده که احتمالا مشکل بطور کلی رفع شده باشه.
Mohammad Rasoul Rasti
There's no place like 127.0.0.1
m.rasti [@] outlook.com
100% حل شد ..............
مشکل از As5300 , nttac بود ..
48 ساعت مونیتور کردم مشکلی دیده نشد.