نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: راهنمایی در مورد چند مشکل

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    نوشته
    18
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0

    راهنمایی در مورد چند مشکل

    با عرض سلام خدمت همه دوستان و سروران عزیز
    راستش من با راهنمایهای دوستان در همین انجمن بود که تونستم یک سرور اینترنت با windows 2003 و اکانتینگ nttacplus رو راه اندازی کنم. که واقعا از راهنمایی دوستان ممنونم حالا یه چند تا مشکل دارم که خدمتتون عرض می کنم:
    1-تا به حال من تنها یک user و password ایجاد کرده بودم که تمامی افراد سازمان از طریق vpn با ان به اینترنت وصل میشدند حالا قرار شده که هر کاربر username و password اختصاصی خودش رو داشته باشه بنابراین من اوون user و pass قبلی که برای همه مشترک بود رو از nttacplus پاک کردم که دیگه نشه با اوون account وصل شد اما مشکلی که وجود داره اینه که با وجود اینکه این username رو من حذف کردم اما هنوز تعداد خیلی کمی افراد وجود دارند که میتونن با استفاده از اوون وصل بشن و قابل ذکر که من از database اکسس استفاده کردم و حتی در ODBC هم رفتم و دیتا بیسهای nttac رو هم پاک کردم و به حالت Asci برگشتم ولی باز نشد .لطفا راهنماییم کنید.
    2-برای اتصال dialup به سرور یک multiport با مارک moxa داریم که در هنگام نصب windows توسط خود ویندوز شناخته شد و نصب شد و به خوبی کار میکنه اما مشکلی که وجود داره اینه که بعد از یه مدت کار کردن یه جای کار خراب میشه به این صورت که وقتی کاربر ها شماره گیری میکنن که به سرور وصل بشن انگار که خط تلفن به مودم وصل نیست و صدای بوق زدن عادی تلفن میاد نه کانکت شدن به مودم.خوب حالا در این وضعیت اگه ویندوز رو یکبار restart کنم دوباره درست میشه و کاربرها با شماره گیری به مودم و سرور وصل میشن .

    خواهش میکنم اگه تو این زمینه ها ایده یا راهکاری دارید راهنماییم کنید


    با تشکر فراوان



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    در اتتظار تایید
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    320
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    0
    در مورد سوال اولتون فكر ميكنم تو تنظيمات ان تي تك پلاس مسكشل داريد . دكمه F8 رو بزنين و در قسمت كانفيگ ان تي تك پلاس برگه اي اول باكس Enable Default User رو غير فعال كنيد . از اين به بعد ديگه نبايد كسي بتونه به ان تي تك پلاس (سرور شما) با يوزري كه قبلا وجود داشته و الآن نيست وصل بشه .
    بابت سوال دوم :
    مودم هاتون به نظر ميرسه داغ ميكنند و ReStart ويندوز فقط مودم ها رو رفرش ميكنه . شما هر زمان كه مودم هات از كار افتاد يه بار ليست سخت افزار ها رو باز كن Device manager و اون ليست رو يكبار Refresh كن . ببين مشكل حل ميشه يا خير . كه مطمئنا حل خواهد شد . علت ميتونه از مودم هات و دماي اونها باشه به اينصورت كه با بالا رفتن حرارت مودم هات از كار ميافتن و با راه اندازي مجدد سيستم دوباره برميگردند . اگه با اين توضيحي كه دادم جور نبود و مشكل حل نشد اشكال از درايور موكسا هم ميتونه باشه . مالتي پورتتون رو با درايور همراه خودش نصب كنيد .



کلمات کلیدی در جستجوها:

حرارت مودم

moxa

فمسكشل

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •