-
نام حقيقي:
Reza ARYAGOHAR
مدیر بازنشسته
-
نام حقيقي:
Behzad Salimy
خواننده
-
نام حقيقي:
محمد حکیمی
Administrator
لطفا اگر علاقه داری در مورد مسائل جانبی اين سيستم اطلاعات داشته باشی، از بازارچه استفاده کن.
اجازه بده مباحث اين قسمت به مطالب علمی محدود بمونه.
-
نام حقيقي:
مهدی کرباسیان
عضو عادی
سلام
راستش ما فایروال رو چک کردیم قبلا یکی دوبار این اتفاق افتاده بود ولی حل شد . درحال حاضر این قضیه اصلا ربطی به فایروال نداره چون این رنج که آقا بهزاد نوشتند جزو بلوک شده ها نیست . مشکل جای دیگه باید باشه . من اولش به مخابرات شک کردم . البته نمیدونم شاید هم خط ما فرق میکنه . در ضمن من در اینجا یک کمک هم میخوام و اون آدرس و یا شماره تلفن بخش پشتیبانی این فایروال هست . ما که چند وقته باهاش مشکل داریم نتونستیم مسئول پشتیبانیش رو پیدا کنیم .!!؟؟ در ضمن ما از آقا کوروش اصلا انتظار نداشتیم که به ما بگن که از عمد این کار رو کردیم ؟؟ آخه برای چی ؟ البته یه موضوعی بود که ازشون خواسته بودیم ولی خبری نشد اما نه اینکه دیگه بیاییم و کلا سایت رو ببندیم یا چه میدونم پورت رو ؟ فایروال ما هیچ مشکلی نداره و کاملا عاری از این مسائل که فرمودید هستش . من هیچ مشکلی از طرف خودمون نمیبینم.
-
نام حقيقي:
محمد حکیمی
Administrator
آقای کرباسيان عزيز،
مشکلی که ذکر شده بدون هيچ اطلاعاتی در مورد مشتری است. ما نميتوانيم حدس بزنيم که اين موضوع به کداميک از ISP هايی است که در حال حاضر از اين سيستم استفاده ميکنند.
در ضمن نويسنده اين مشکل، يک End User است و موردی از طرف مديران ISP گزارش نشده است.
من از آقا بهزاد خواستم که از مديران ISP (که شما باشيد) بخواهد که مستقيما با ما ارتباط داشته باشند که اولا بدانيم اين موضوع به کداميک از مشتريان مربوط ميشود و در ضمن امکان بررسی بيشتر وجود داشته باشد.
در مورد پشتيبانی PNC ، آيا غير از اين است که در طول 6 - 7 ماهی که از PNC-Box استفاده ميکنيد، فقط يکبار سيستمتان مشکل داشته است و آن هم زمانی بود که Firewall شما Upgrade شده بود و آن مشکل هم سريعا پيگيری شد و برطرف شد و بعد از آن هم تا اکنون سيستم هيچ مشکلی نداشته است؟ (Firewall های تمامی مشتريان بصورت متناوب توسط اعضای گروه بررسی و کنترل ميشود که مشکلات احتمالی شناسايی برطرف شوند که الحمد لله سيستم شما، بغير از همان موردی که ذکر کردم، مشکل ديگری نداشته است.)
اجازه بدهيد مسائل را جزء به جزء بررسی کنيم تا دچار اشتباه نشويم.
موردی که شما به آن اشاره کرده ايد و نوشته ايد که خبری نشد، در مورد انجام تنظيماتی روی Router بود. آن هم پس از Upgrade کردن IOS روتر و تنظيم E1 و تنظيمات جانبی آن.
مسئوليت تاخير در انجام اين کار را ميپذيرم و اميدوارم اين مشکل هر چه زودتر مرتفع شود.
در مورد مشکل آقا بهزاد هم، حالا که معلوم شد اين وضعيت به کدام ISP ارتباط پيدا ميکند، اجازه بدهيد با بررسی بيشتر، اين مشکل عيب يابی شود.
تنها گزينه ای که در حال حاضر به ذهنم ميرسد، مشکل در DNS است. البته اين فقط يک حدس است و اجازه دهيد با دقت بررسی شود و عيب يابی و رفع شود.
موفق باشيد و پايدار.
-
نام حقيقي:
مهدی کرباسیان
عضو عادی
با عرض سلام خدمت آقا كوروش عزيز
ببخشيد بنده قصد جسارت نداشتم . البته پشتيباني از اين فايروال كه فرموديد خداييش خيلي خيلي خوب بوده . البته بايد بگم كه خود فايروال هم واقعا فايروال خوب و عالي است . چون بنده با سيستم قبليم بسيار بسيار مشكل داشتم و چند تا از دوستام هم كه آي اس پي دارن و از فايروالهاي ديگه استفاده ميكنند ميبينم كه خدا وكيلي اين فايروال از همشون بهتر كار ميكنه و الحمدالله گوش شيطون كر تو اين چند ماه تا حالا هيچ مشكلي نداشته و تنها مشكلش بقول فرمايش شما موقع آپگريد بود كه اون هم البته بخاطر تنظيماتش بود . من به سهم خودم از اين فايروال بسيار بسيار راضي هستم و ازشما كمال تشكر رادارم . در مورد پشتيباني منظور بنده همونطور كه عرض كردم فقط تلفن بود همين . كه اون هم حل شد.ايشالله كه بابررسي هاي شما اين مشكل آقا بهزاد هم حل بشه ولي باز هم ميگم من تمام مواردي كه تو فايروال بود چك كردم نميدونم عقل من ديگه به جايي قد نميده . بايد دست به دامن شما كه استاد ما هستيد بشيم بلكه زودتر اين مسئله حل بشه .
با تشكر فراوان از شما و همه اساتيد پرشين نتورك بخاطر زحمات فراوان و ايجاد اين فروم تخصصي
كوچيك شما مهدي كرباسيان
-
نام حقيقي:
Behzad Salimy
خواننده
كوروش جان يادتون باشه گفته بودم كه حتي سايت sdr.eutelsat.net هم باز نميشه
من از طريق سايتهايي مثل proxify.net و يا www.proxy.com ميتونم وارد اين سايت بشم
والا ديگه نميدونم چي بگم
اقا مهدي ممنون كه پيگير مشكل من هستيد
-
نام حقيقي:
Behzad Salimy
خواننده
اقايون هنوز مشخص نشوده كه مشكل از كجاست؟؟
فكر كنم از فردا ديگه اين مشكل برام اهميتي نداشته باشه چون ميخوام سرويس را عوض كنم
خيلي حيف شد ولي دوست داشتم ببينم اخه مشكل ميتونه از كجا باشه!!!
-
سلام آقا بهزاد
چقدر عجله میکنی ؟ با کمک اقا کوروش به یه جاهایی داریم میرسیم . کمی صبر میباید . البته اگه عوض کردی سرویس رو خوب اون رو خودت میدونی ولی این مشکل رو بنده هنوز هم دارم پیگیری میکنم . به یه جاهایی هم رسیدیم . ایشالله تا آخر هفته معلوم میشه . به هرحال شما چه از این سرویس استفاده کنی و چه نکنی این مشکلی است که باید حل بشه و صددرصد هم حل میشه ولی خوب حق با شماست یه کمی طول کشید البته باورکنید اینقدر گرفتاریهای دیگه هست که این مشکل توش گمه
-
نام حقيقي:
Behzad Salimy
خواننده
اگه واقعآ بدونم تا آخر هفته مشكل حل ميشه خوب صبر ميكنم
اگه زحمتي نيست ما را هم در جريان كار بزاريد كه بدونيم مشكل از كجا بوده
از همگي ممنون
-
نام حقيقي:
Behzad Salimy
خواننده
-
نام حقيقي:
محمد حکیمی
Administrator
تا شنبه يکشنبه صبر کن تا آقای کرباسيان پاسخ مخابرات رو بگيره، ببينيم چی ميگن.
-
نام حقيقي:
Behzad Salimy
خواننده
امروز يكشنبه بوداااا
هنوز خبري نشده؟
كار من لنگه
منتظر جواب هستم
-
عضو غیر فعال
سلام آقا بهزاد
مشكل رو كه بهت گفتم . ديگه بقيه اش دست خداست . البته بنده سعي مي كنم تو اين هفته يه بار ديگه برم و پيگيري كنم .موضوعي رو كه بهت گفتم يادت باشه اگه سرويست رو ميخواي عوض كني .
کلمات کلیدی در جستجوها:
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن