نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8

موضوع: استفاده اقتصادی از اینترنت و کسب درآمد(2)

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jul 2005
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    استفاده اقتصادی از اینترنت و کسب درآمد(2)

    دوستان سلام ...چراهنوز در این بهترین سایت سرمایه گذاری اینترنتی فعالیت نمیکنید ؟چرا هنوز باور ندارید که شما هم میتونید؟

    چرا ما ایرانی ها دوست داریم قضا و قدر سرنوشتمون رو مشخص کنه؟

    در نامه های پیشین هم در مورد بهترین و مطمئن ترین سایت سرمایه گذاری اینترنتی که الان حدود 3 سال که فعالیت میکنه .توضیح دادم...یک سری از عزیزان عضو شدند و به صورت کاملا منظم و عالی در حال کار در این سایت هستند ...اما این فرصت باید برای همه فراهم بشه ...دوستانی هم که دارن در این سایت کار میکنند کاملا راضی به کارشون ادامه میدند و روز به روز هم به مقدار سرمایشون اضافه میکنن ...با این حال ما دوست داریم همه شما یک روز اونقدر موفق باشید که بتونید سرتون رو با افتخار بالا بگیرین و به قله های موفقیت خیره بشید.یک بار دیگر به معرفی بهترین سایت سرمایه گذاری اینترنتی که تا به حال سود بسیار زیادی را به اعضای گروه ماو سائر دوستان داده شده است را به شما عزیزان معرفی می کنیم



    شرکت گلدن استار با هدف بهبود وضعیت اقتصادی مردم سراسر جهان و همچنین ایجاد یک نوع بازار کار شروع به کار کرد.این شرکت از سال 2003 به صورت رسمی آنلاین شد.ولی قبل از آن به صورت افلاین در کشور آلمان کار میکرد .این شرکت در زمینه خرید و فروش اجناس عتیقه و همچنین طلا و جواهرات با ارزش فعالیت می کنه و بیشترین خریدارانشون هم کلکسیونرداران بزرگ خارجی هستند که محصولاتشون رو خریداری میکنند.ما از سال 2004 با این شرکت بزرگ و معتبر آشنا شدیم و در اون شروع به فعالیت کردیم.در ابتدا با سرمایه ی کمی شروع کردیم و به مرور با سرمایمون افزودیم و روز به روز اونرو رو افزایش دادیم .



    این سایت دارای دو پلن برای سرمایه گذاری هست .

    در پلن اول کمترین سرمایه ای که شما باید داشته باشید 10دلار است و با این سرمایه سودی معادل روزی 1 درصد به شما تعلق می گیره .در این پلن شما می تونید سود روزانه ی خودتون رو هر وقت که بخواهید برداست کنید اما برای برداشت سرمایه اصلیتون باید 30 روز منتظر بمونید البته تاقبل از 30 روز هم میشه پول خودتون رو برداشت کنید اما شرکت از روی سرمایه شما 25درصد کم می کند و بقیشو به شما میده

    در پلن دوم کمترین مقدار سرمایه شما باید 100 دلار باشه و شما فقط بعد از 90 روز می توانید اصل پولتون +سودتون رو برداشت کنید.با این تفاوت که در این پلن شما روزی 2 درصد سود میگیرید.یعنی 2 برابر پلن اول .برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:

    WWW.Milioner-Club.COM



    دوستانی که اطلاعات چندانی راجع به کار با این سایت ندارند با من در تماس باشند تا من راهنمائیهای لازم را به اونها بکنم همونطور که میدونید این سایت فقط با سیستم بانکی ایگولد کار می کنه و شما برای سرما یه گذاری در این سایت باید دلار های خودتون رواز حساب بانکی ایگولدتون وارد این سایت بکنید .برای خرید ایگولد هم به من در تماس باشید





    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: سید محمد جواد شیخ ابومسعودی

    عضو عادی شناسه تصویری Miad
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    محل سکونت
    اصفهان-تهران
    نوشته
    588
    سپاسگزاری شده
    49
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوست عزیز باید خدمت حضرت عالی عرض کنم که این هم یک بازی جدید است که البته بعد از بازی های بازاریابی شبکه ای مثل پنتاگونو و گولد کوست و بیزناس و ... راه افتاده که البته اونها یک ذره با حساب و کتاب تر و تر و تمییز تر پول مردم را به جیب زدند ولی این قبیل بازی های در آمد جمع کردن که به صورت سرمایه گذاری اون هم با سود بالا شکل گرفته واقعا بی حساب و کتاب تر از قبلی ها به نظر میاد اون هم به این دلیل که به صروت خیلی مسخره از روزی یک تا 10 درصد به سرمایه سود تعلق میگیره و من هم خودم یادمه تو یکی از همین سایت ها که ماه های متوالی مطمئن ترین مکان برای سرمایه گذاری با ایگولد شناخته شده بود خودم هم سرمایه گذاری کردم حدود 100 دلار فکر کنم !! چون دیدم واقعا حساب کتاب داره و هر روز گزارش از فعالیت هاشون میدن و سود و زیان شون را روز به روز اعلام میکنند در ضمن خیلی از دوستام هم مدت زیادی بود که روزانه سود خودشون را در حساب ایگولدشون دریافت میکنند !! خلاصه چند روز بعد از باز کردن حساب ما و دریافت روزانه سودخودمون سایت شرکت اعلام کرد به علت مشکلات فنی فعلن سایت متوقف میشه و خلاصه و تا الان که دو سال میگذره هم خبری نیست و حتی دامین اون هم از کار افتاده!!!
    http://www.axisglobalgroup.com
    جالب اینجاست که همین الان هم در گوگل سرچ کنید نزدیک به 700 نتیجه نشون میده که این سایت 2 درصد در روز سود میده و تو خیلی از سایت های ایرانی و خارجی هم بهش اشاره شده و تو سایت های هیپ هم جز سایت های مطمئن شناخته شده بود !!!

    خلاصه اینکه اکثر این سایت ها چند ماه یا حتی چند سال و یا چند روز خوب کار میکنند و بعد از مدتی که مشتری هاشون وحشتناک زیاد شد تعطیل میکنند .



  3. #3
    نام حقيقي: سعید عليزاده

    خواننده شناسه تصویری llsaeidll
    تاریخ عضویت
    Feb 2005
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    538
    سپاسگزاری شده
    109
    سپاسگزاری کرده
    66
    خلاصه اینکه فریب نخورید واگه پول زیادی یارید اون را بکارید تا سبز بشه اما توی این شرکتها هرچند نمایندگی توی کوچه تون داشته باشن سرمایه گذاری نکنید
    http://img315.imageshack.us/img315/1...ldquest8qf.gif



  4. #4
    نام حقيقي: رضا

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    120
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    43
    افرادی که ریاضی بلد هستن (در حد دو دو تا چهار تا) و حرف حساب سرشون میشه توجه کنن لطفاً !

    در ایران خودمون حداکثر سود بین نزول خورها 4% در ماه هست و حداکثر سود بانکی 4-22% در سال که میشه حدود 2% در ماه (سپرده های بلند مدت) که البته ممکنه من یک مقدار درصد هارو اشتباه کرده باشم چون نه پول نزول دادم/گرفتم نه دنبال سود بانکی بودم.

    در کشورهای اروپایی و آمریکا دقیقا نمیدونم اما حداکثر 5% در سال هست که میشه حدود 0.4% در ماه.

    حالا فکرش رو بکنید که یک شرکت آلمانی چطور میتونه روزی 1% که میشه ماهی 30% به یک حساب 10 دلاری پرداخت کنه ؟!
    نه خداییش یک ذره منطقی باشین و مراقب باشین.

    البته این هایی که میرن دنبال اینکار 1000000 تا استدلال و دلیل میارن تا شما رو ببرت تو کار و احتمال وسوسه شدن شما بسیار بسیار زیاد هست, هروقت دیدین دارین وسوسه میشین یاد این ارقامی که اینجا نوشتم بیفتین.

    در پناه حق !



  5. #5
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    به قول بزرگتر ها و قدیمی ها : خواستن توانستن است ! ! !
    وقتی دو سه نفر مثه من و شما خام بشن و بیان سرمایه هاشون رو بریزن تو یه حساب (به کسی توهین نباشه - گفته باشم !) اونوقت بایدم سودی معادل 25 درصد که چه عرض کنم حتی بالاتر هم بدست بیاد .
    اما مهم اینجاست که این سود به کجا خواهد رفت ؟


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  6. #6
    نام حقيقي: مسعود یارمحمدی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری masood_y
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته
    909
    سپاسگزاری شده
    150
    سپاسگزاری کرده
    116
    خدا وكيلي انجمن هاي PN رو براي اينكار بي خيال بشيد. اينجا كسي به اين حرف هاي تكراري بها نميده.



  7. #7
    نام حقيقي: سید محمد جواد شیخ ابومسعودی

    عضو عادی شناسه تصویری Miad
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    محل سکونت
    اصفهان-تهران
    نوشته
    588
    سپاسگزاری شده
    49
    سپاسگزاری کرده
    0
    جالبی داستان اینجاست که اعتقاد به این پیدا کرده ام که تو این انجمن همه صاحب فن و با فکر هستند و حتی یک نفر هم نیست که این کار تایید کنه در حالی که شما تو خیلی از انجمن ها و سایت های دیگر که عمومی و غیر فنی هستند می بینید یک مطلب بیهوده بیش از صدها جواب و پاسخ بی ربط و ضبط دارد و عده زیادی هم تایید می کنند !

    نکته مهمی که فراموش کردم یادآوری کنم این بود که دوستانی که خارج از کشور کار کرده باشند و یا آشنایی با فعالیت های اقتصادی داشته باشند می دونند که چه وام های مبلغ بالا مناسب و با سود کم در اختیار شرکت ها و بخش های خصوصی قرار میدهند و دلیلی نداره یک شرکت به خاطر نیاز به سرمایه گذار حاضر به ارائه سود آنهم از ماهی 30 درصد و حتی تا 100 درصد و ... بشود !!! این کاملن واضح است که این امر پایدار نیست !!!

    فقط جالبی کار اینه که ما ایرانی ها هم مبلغ اونها میشیم و هم مال باخته !!!

    نکته مهم دیگه اینه که اگر تو کشور های توسعه یافته تحقیق کنید این بازی ها کمتر از ایران مشتری داره !!! اونها اگر هم بخوان پول خرج کنند ترجیح می دهند تفریحات بهتری انجام دهند !!! نه اینکه به امید پول در آوردن دل ببندن !!!



  8. #8
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    کاملا با صحبتهای دوستان موافقم.
    ضمن اینکه همیشه دلم می خواد برای پولی که بدست میارم زحمت بکشم. و به این طور مسائل دل خوش نکنم.
    حتی اگه هم سودی داشته باشه برای مدت کوتاهی خواهد بود.
    اونوقت می مونه یه آدم مفت خور که نمی تونه کار کنه و زحمت بکشه و می شه انگل جامعه.
    شاید بعضی ها بگن این طرز فکر(کار کردن) قدیمیه و می شه با فکر(!!!)به پول رسید!! اما با کار و تلاش مثبت به هدف رسیدن همیشه جواب داده.
    بحث سیاسی و اجتماعی این مطلب که دیگه بماند .
    به نظر من برای یه آدم فعال هم همیشه کار هست.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •