نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: قطع شدن پی در پی یک کلاینت در شبکه

  
  1. #1
    نام حقيقي: پارسا

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته
    57
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    2

    قطع شدن پی در پی یک کلاینت در شبکه

    با عرض سلام خدمت اساتید
    من در یک شبکه با تعداد 20 کامپیوتر از یک سوئیچ cisco 2960 استفاده می کنم. شبکه یکی از کلاینت ها مدام قطع می شود و برای وصل شدن مجدد باید یا کامپیوتر را ری استارت کرد یا کابل شبکه را قطع و وصل کرد. حتی یک کارت شبکه اینترنال هم خریداری کردم و گذاشتم روی کیس اما فایده ای نداشت.
    ضمنا زمانی که شبکش وصله سرعت و کیفیت بسیار خوبی داره

    لطفا راهنمایی کنید.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: a-portal

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام

    در اون کلاینت ، در کنسول Event viewer اگر نیازی به event های قبلب ندارید همه رو پاک کنید
    از اون کلاینت ، یک ping -t بزارید با یکی از سیستم های داخل شبکتون و زمانی که دیدید ارتباط کامل قطع شده ، مجدد مراجعه کنید به Event viewer ببینید چه رویدادی ثبت شده ، ممکنه کمکتون کنه و علت رو نوشته باشه.

    ضمناً در همین زمان که کلاینت کامل از شبکه قطع شده ، در ncpa.cpl روی کانکشن شبکتون properties و قسمت details را چک کنید که آیا ip conflict دارید ؟ (اگر زیر آی پی اصلی ، این IP هم وجود داشته باشه (دو اکتت اول 169.254 ) ، نشاندهنده ip conflict است )

    احتمال دیگه این هست که اون پورت سوییچ دچار مشکل شده باشه ، کابل شبکه اون کلاینت رو به پورت دیگه ای در سوییچ متصل کنید و ببینید آیا مشکل رفع میشود



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •