نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: اشتراک اینترنت مودم یو اس بی با وسیله جانبی دیگر

  
  1. #1
    نام حقيقي: رضا

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    تنکابن
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    اشتراک اینترنت مودم یو اس بی با وسیله جانبی دیگر

    سلام دوستان من شغلم پشتیبانی دستگاه های کارت خوان هست برای اپدیت این دستگاه ها گاهی نیاز به اینترنت هست ...
    سوالم اینه ، یه لپ تاپ مینی با ویندوز سون دارم ..یه مودم یو اس بی با سیم کارت ایرانسل هم دارم ..یه کابل شبکه و یه دستگاه کارت خوان هم هست (فرض)... ایا راهی وجود داره که اینترنت مودم یو اس بی رو روی پورت اترنت لپ تاپ شیر کنم؟ طوری که یه سر کابل رو به این پورت بزنم و سر دیگش رو به پورت اترنت دستگاه کارتخوان و ازین طریق دستگاه شروع به دانلود فایل اپدیت کنه ؟! مثل زمانی که دستگاه رو مستقیم با کابل به مودم adsl وصل میکنم.... مچکرم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: امیررضا

    عضو عادی شناسه تصویری amirreza22
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    309
    سپاسگزاری شده
    123
    سپاسگزاری کرده
    71
    به اشتراک گذاری ارتباطات اینترنتی(ICS) مخفف( Internet Connection Sharing) است. یکی از سرویس های سیستم عامل ویندوز است، که امکان اشتراک اینترنت را در شبکه برای ما فراهم میکند و وقتی که این سرویس را بر روی کامپیوترمان فعال میکنیم هر کامپیوتری که برای دسترسی به اینترنت به آن متصل میشود را میتواند به اینترنت متصل کند و کامپیوتر ما تبدیل به ICS Server میشود. البته ICS همزمان میتواند به عنوان سرویس دهنده ی NAT و DHCP نیز عمل کند.درواقع آدرسهای IP را به خارج از شبکه اختصاص میدهد، طوری که سرویس گیرنده های DHCP از رایانه ی ICS به عنوان Default Gateway خودشان استفاده میکنند،وقتی که سرویس گیرنده ها اطلاعات را از طریق اینترنت به کامپیوتر ICS میفرستند ،این کامپیوتر برای اینکه از رابط خارجی سیستم استفاده کند ،آدرس مبدا(NAT) را ترجمه می کند. به بیان ساده تر ،ICS SERVER تبدیل به یک DNS PROXY میشود و از آدرس DNS خودش استفاده میکند و کلاینتها را به مقصدی که می خواهند، متصل می کند .


    نکته ی مهم این است که باید مطمئن باشیدکه تعداد کانکشن های کامپیوتر یا سرورتان که می خواهید به ICS SERVER تبدیلش کنید، حداقل دوتا باشد،یکی برای وصل شدن به مودم اصلی و یکی هم برای شبکه ی داخلی .وقتی که کامپیوتر را به ICS SERVER تبدیل کردید، خودش به طور اتوماتیک آدرس آی پی 192.168.0.1 را برای کارت شبکه ی داخلی درنظر میگیرد،اما اگر قبلا برای کارت شبکه تان آدرس IP قرار داده اید باید آن را حذف و در حالت اتوماتیک قرار دهید تا آدرس IP مذکور(192.168.0.1) را بگیرد.یادتان باشد که اگر شبکه ی شما دارای زیرمجموعه (Subnet) است و میخواهید برای همه ی آنها امکان استفاده از ICS را ایجاد کنید حتما کارت شبکه هایتان را در حالت Bridge به هم متصل کنید.کل آدرسهایی که میتوانید به کلاینتها بدهید 254 تاست.یعنی از آدرس 192.168.0.2 تا آدرس آی پی 192.168.0.254 میتوانید به کلاینتها الحاق کنید.پس باید در دادن آدرسهای IP دقت داشته باشید.یادتان باشد که برای شبکه های بالای 254 عدد کامپیوتر، باید از روش های دیگری، مثل NAT یا Proxy server استفاده کنید.برای اینکه مطمین شوید که این سرویس فعال است یا نه،باید از قسمت سرویس ها آن را چک کنید.اگر فعال نبود ، از منوی START تب SERVICES را باز می کنید و سرویس ICS را درحالت AUTOMATIC قرار می دهید.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •