سلام!
موضوعات مشابه رو دیدم.به این دلیل موضوع جدید زدم:چون موضاعات دیگه حول بازی های اماده است! اما ما بازی رو خودمون نوشتیم!
با موتور بازی unity3d


سوال:
بازی ما به این صورته که یک نفر start Server میزنه
بقیه با ip و پورت به این سرور متصل میشوند!
بستر اینترنت هست و مسلما نقطه به نقطه و tcp


اطلاعات زیادی از قبیل وبکم رد و بدل میشه!بازی کاملا خوب کار میکنه!اما این کار قاعده مند نیست زیرا سرور در زمان خیلی اطلاعات داره میفرسته و با تعداد زیاد کلاینت یا سرعت کم مشکل پیش میاد


قاعدتا ما باید اطلاعات رو از کسی که Start server زده به یک سرور مرکزی بفرستیم و از اون با سرعت و پهنای باند مناسب به هر نقطه ی ایران بفرستیم! ما در دیتا سنتر دانشگاه صنعتی سرور داریم! ولی کسی که startserver میشه میتونه هر کسی باشه.
کلاینت ها هم میتونند تمام افرادی باشند که برنامه رو دارند!

حالا میخوام بدونم چطور باید این سرور رو راه اندازی کنم.زمینه ای از این قضیه ندارم!یک نقطه شروع نشونم بدید!کلا شرکت های معروف چطور این کارو میکنند؟

یه سوال کوچیکم هست:به نظرتون این برنامه نیاز به بستر udp داره یا همون Tcp کافیه؟برنامه ای هست که خود به خود سرور مرکزی رو به udp تبدیل کنه؟


اگر کسی در اصفهان زندگی میکنه و شرایطشو داره به همراه تخصص کافی میتونه در شرکت ما همکاری کنه!
comeaniceday@gmail.com



موضوعات مشابه: