نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: هارد SSD برای استفاده روی سرور

  
  1. #1
    نام حقيقي: hooman afzali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    semnan
    نوشته
    193
    سپاسگزاری شده
    28
    سپاسگزاری کرده
    38

    هارد SSD برای استفاده روی سرور


  2. #2
    نام حقيقي: samaneh

    عضو غیر فعال شناسه تصویری samaneh86
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته
    5
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    13
    با سلام این رو بخونید لطفا
    هارد درايوهاي SSD و سرورها
    اين نوع از هارد درايوها براي بخش حرفه*اي بازار طراحي شده*اند و شامل انواع مختلفي از نظر مشخصات فني، كاربردها و كارآيي*ها هستند. دو نوع ساختار از آنها مي*شنا*سيم: NAND MLC *و NAND SLC *كه از طريق درگاه*هاي مختلف SATA، PATA(ATA)، SAS (SCSI)، SATA، FC و PCI Express متصل مي*شوند و مخصوصا براي كاربرد فضاي ذخيره داده و كارآمدي*هاي سطح بالاي لازم براي كامپيوترهاي سرور طراحي شده*اند كه خصوصا خدمات خود را براي كار در سرورهايي كه سرويس*هاي ويدئويي و يا انتقال آنلاين وجه كاربرد دارند و گزينه مطمئن براي جايگزيني هارد درايوهاي 15000 دور در دقيقه و همين*طور يك هارد درايو قابل اعتماد براي مراكز ذخيره داده، هستند. * *
    مديران تشكيلات IT و CIO به*وسيله استفاده از سطوح كارايي فوق*العاده و دوام و پايداري زياد و پاسخگويي هوشمندانه به نيازهاي صرفه*جويي در مصرف انرژي بهره جسته و با فراهم ساختن امكان تثبيت ضريب اطمينان و حجم مناسب حافظه ذخيره از صرف هزينه*هاي بي*مورد و اضافي براي مصرف انرژي الكتريكي و ارتقاي ساختار سيستم برق شبكه*ها و مراكز داده و با رسيدن به ظرفيت*هاي مورد نظر زيرساخت*هاي مناسب را به انجام مي*رسانند.
    اين هارد درايوهاي SSD با تراكم بالا پاسخگوي نيازهاي برنامه*هاي كاربردي بخش*هاي مختلف سرور، شبكه*ها، مراكز داده، كاربردهاي حرفه*اي و سطح بالاي كامپيوتري و موسسه*هاي توليد محتواي صوت و تصوير هستند و كارشناسان با استفاده از نوع جديدي از سيليكون نيترو خالص مناسب براي تامين فضاي حافظه تا يك ترابايت، براي عرضه اين محصول تا 3 ماهه اول سال 2009 اعلام آمادگي كرده*اند و گفته*اند كه تا سال 2010، قادر به توليد انواعي با ظرفيت*هاي 2 تا 8 ترابايت خواهند بود.
    تاكنون كمپاني*هاي بزرگ گوگل، سان ميكروسيستمز و هيتاچي در خطوط سرور موجود در شبكه*هاي خود درايوهاي SSD را جايگزين هارد درايوهاي كلاسيك 15000 دور در دقيقه كرده*اند. زيرا اين درايوها داراي مزاياي بسيار زيادي هستند؛ سرعت باس 300 مگابايت بر ثانيه و توانايي ذخيره داده با حجم 15/40 گيگابايت بر هر سانتي*متر مكعب از فضاي حافظه فلش درايو SSD دارند. همچنين از سرعت بالقوه*اي در تبادل داده برخوردارند: سرعت خواندن آن ها 240 مگابايت بر ثانيه و سرعت نوشتن داده آن ها 215 مگابايت در ثانيه است.
    بهاي برق مصرفي آنها نيز 80 درصد كمتر از هاردهاي معمولي و زمان تاخير عكس*العمل 95درصد كمتر و پهناي باند حافظه قابل استفاده 60درصد بالاتر است. همچنين مي*توانند روي آنها از رايد *(RAID)* كامل براي حفاظت داده بهره بجويند و كارايي سيستم*هاي UPS را تا 10 برابر بالا ببرند. همچنين امنيت داده را با استفاده از روش كدگذاري سخت*افزاري تضمين كنند.
    درايوهاي SSD راه خود را هر چه سريع*تر در عرصه سرورها باز خواهند كرد و به*طور كامل جايگزين هاردديسك*هاي معمولي خواهند شد.



  3. #3
    نام حقيقي: hooman afzali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    semnan
    نوشته
    193
    سپاسگزاری شده
    28
    سپاسگزاری کرده
    38
    ممنون دوست عزیز از مطلب شما
    منظور بنده بیشتر این بود که کس بصورت عملیاتی این هارد رو زیر بار داشته واز نظر سرعت بعنوان مثال در اسکوئید سرعت بالای هارد نمایان هست ؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

هارد ssd سرور

هارد ssd برای سرور

سرور ssd

ssd روي سرور

هارد SSDبرای سرور

هارد ssd روي سرور

ssd سرور

استفاده از هارد ssd در سرورهاهارد سرور ssdهارد های ssd براي سرورهارد SSDهارد ssd serverهاردهای مورد استفاده شبکه و سرورهاهارد برای سرور ssdاستفاده از هارد روی سرورهارد برای سرور اسکوییداستفاده از ssd ها در سرورهارد ssd روی سرورهارد ssd و سرورhttp://forum.persiannetworks.com/f25/t39931.htmlهارد ssd sasهارد sas با ssdکاربرد هارد ssdهارد ssd در شبکه هارد ssd جهت سرور

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •