سلام میکنم خدمت دوستان و مدیران عزیز
یه مشکلی پیش اومده برام گفتم اینجا مطرح کنم شاید کسی بتونه حل کنه
بنده 8 ماه هست مشترک سرعت 128 (ADSL) یکی از شرکت ها هستم تا دو هفته پیش که پلنم رو ارتقا دادم به سرعت 512.بعد از گذشت یک هفته(سه شنبه هفته پیش) زنگ زدم بخش فروششون گفتم چرا وصل نکردید،بعد از چند لحظه چک کردن گفتن دو سه روزی هست که ما برای شما فعال کردیم.در صورتی که اصلا سرعتم تغییر نکرده(اصلا نفهمیدم برام 512 وصل کردن،مثل 128 بود).حداکثر سرعت دانلودم 17 کیلوبایت با برنامه های شتاب دهنده هست که این مربوط به 128 هست. زنگ زدم بخش پشتیبانی بعد از تست کردن یک سری دستور مثل Ping گفتن خط تلفن شما نویز بالایی داره(از نویز گیر هم استفاده میکنم).بخش پشتیبانی شرکت هم چیزی بارشون نیست(مثلا شرکت معروفی هست)
حالا میخواستم ببینم چه جوری میشه نویز خط رو کم کرد؟
موضوعات مشابه: