نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6

موضوع: یه مشکل با مودم زیمنس ulaf+

  
  1. #1
    نام حقيقي: نويد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    536
    سپاسگزاری شده
    57
    سپاسگزاری کرده
    13

    Icon14 یه مشکل با مودم زیمنس ulaf+

    سلام خدمت اساتید محترم
    مدتی هستش که یوزرهای یک لینک ایوان ما وقتی بالای 20 نفر میرسند همه با هم دیسکانکت میشن.
    اول فکر میکردیم که مسیر سیم کشی ایراد دارد. اونو از محل شرکت تا مخابرات عوض کردیم.
    بعد مشکل حل نشد که با همکاری مخابرات تونستیم بفهمیم که آلارم RSADK میده که علت این آلارم اینه که سرعت فرستادن دیتا در طرف مخابرات با سرعت گرفتن دیتا در طرف شرکت با هم اختلاف جزئی دارند.
    حالا از شما دوستان کسی هستش که بتونه منو راهنمایی کنه که چطوری کانفیک مودم رو چک کنم؟




    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو عادی شناسه تصویری ali_es
    تاریخ عضویت
    May 2006
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    168
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام دوست عزیز
    من خودم اطلاعات ندارم ولی بخش مودم شرکت بلدن در ضمن شرکت نماینده زیمنس هست و مطمئناٌ کمک میکنن

    شماره شرکت نوتاش اندیشه : 88844183 - 88844184-( 88813628 مستقیم)



  3. #3


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    نوشته
    59
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_es
    سلام دوست عزیز
    من خودم اطلاعات ندارم ولی بخش مودم شرکت بلدن در ضمن شرکت نماینده زیمنس هست و مطمئناٌ کمک میکنن

    شماره شرکت نوتاش اندیشه : 88844183 - 88844184-( 88813628 مستقیم)
    مشكل اين مودم هاي زيمنس اسنه كه فقط خود شركت مي تونه كانفيگ كنه
    اما خيلي كم به مشكل بر مي خورن
    من الان يه دونه QSTU دارم كه چهار لينك با همه و خيلي هم عاليه
    اگه باز حل نشد PM بزن
    من خيلي تو E1 گير كردم .بتونم كمك كنم



  4. #4


    عضو عادی شناسه تصویری ghasempouri
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    176
    سپاسگزاری شده
    35
    سپاسگزاری کرده
    23
    نقل قول نوشته اصلی توسط nikaien
    سلام خدمت اساتید محترم
    مدتی هستش که یوزرهای یک لینک ایوان ما وقتی بالای 20 نفر میرسند همه با هم دیسکانکت میشن.
    اول فکر میکردیم که مسیر سیم کشی ایراد دارد. اونو از محل شرکت تا مخابرات عوض کردیم.
    بعد مشکل حل نشد که با همکاری مخابرات تونستیم بفهمیم که آلارم RSADK میده که علت این آلارم اینه که سرعت فرستادن دیتا در طرف مخابرات با سرعت گرفتن دیتا در طرف شرکت با هم اختلاف جزئی دارند.
    حالا از شما دوستان کسی هستش که بتونه منو راهنمایی کنه که چطوری کانفیک مودم رو چک کنم؟
    دوست عزیز
    یک سوال بریم پیش آمده. لطفا بفرمایید تابحال جای لینک هایتان را عوض کرده اید یا خیر؟ منظورم این است که کابل های اکسس و لینک ایوان را روی دو مودم عوض کنید . ببینید آیا آلارم روی مودم ها جابجا می شود یا خیر؟ اینجوری تست خط و تست کانفیگ نرم افزاری تعریف سرشماره کامل می شود. هنوز از این قضیه مطمئن نیستید. درسته؟



  5. #5
    نام حقيقي: نويد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    536
    سپاسگزاری شده
    57
    سپاسگزاری کرده
    13

    Icon1

    خطوط رو بارها عوض کردیم
    ولی دوستان . مشکل حل شد! میدونید اشکال از چی بود؟ سیم ارت مودم طرف مخابرات وصل نبود. این کار رو کردم و از روزی که این تاپیک رو باز کردم. مشکل برطرف شده و تا حالا یوزرها قطع نشدن



  6. #6


    عضو عادی شناسه تصویری ghasempouri
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    176
    سپاسگزاری شده
    35
    سپاسگزاری کرده
    23
    الحمدولله رب العاملمین



کلمات کلیدی در جستجوها:

مودم زیمنس

مشکلات مودم زیمنس

کانفیگ مودم زیمنس

نوتاش شبکه

مفهوم آلارم LFA در مخابرات

شماره شركت نوتاش

شرکت نوتاش زیمنس

ulaf شرکت نوتاش تهران

نوتاش ، زیمنس

مشکل زیمنس با مخابرات

Modem E1 Siemens Ulaf کانفیگ

مودم زیمنس نمایندگی

site:forum.persiannetworks.com مودم زيمنس

نوتاش مودم زیمنس

مشکل مودم زیمنس دیتا

نوتاش مودم ایوان

کانفیگ مودم siemens مودم siemens

شرکت مودم زیمنس

نمایندگی مودم زیمنس تهران

اشکال درمودم simens e1

ULAF مودم

مشکل مودم زیمنس

کانفیگ مودم ایوان

شرکت نوتاش مودم e1 زیمنس

مشکلات مودم های ایوان زیمنس

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •