نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: عدم اتصال کلاینت به سرور در veeamone

  
  1. #1
    نام حقيقي: فرشاد یوسفی

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    664
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    502

    عدم اتصال کلاینت به سرور در veeamone

    veeamone رو در سروری نصب کردم و کرک کردم و فعال شده و خلاصه vcenter هم بهش معرفی کردم و اینها.

    روی کامپیوتر خودم هم نسخه کلاینت رو نصب کردم و زمانی که برنامه رو باز می کنم و در
    option
    client setting
    general
    آدرس سروری که نسخه سرور veeamone نصب شده را می دهم error می دهد و خلاصه متصل نمی شود.

    در سروری که نسخه سرور veeamone را نصب کرده ام دسترسی با یوزر ادمینی بوده که در نسخه کلاینت بنده با یوزر دیگری هستم و اینها
    گمان می کنم باید بروم در تنظیمات نسخه سرور به یوزر کامپیوتر خودم اکسس بدهم

    در حال خواندن داکیومنت veeamone هستم اگر کسی تجربه نداشت اگر در داکیومنت یا گوگل توانستم راه حل را پیدا کنم اینجا شما دوستان را در جریان قرار می دهم...



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: فرشاد یوسفی

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    664
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    502
    دوستان متوجه شدم

    باید به یوزر خودم در سروری که نسخه سرور VEEAMONE نصب شده است یعنی در اینجا:
    C:\Program Files\Common Files\Veeam\Veeam ONE Settings
    رفته و در TAB
    USER AND GROUPS
    و در اینجا به یوزر کلاینت که خودم می باشم یا هر کس دیگری که می خواهید مونیتور کند باید دسترسی بدهید.

    سلامت و موفق باشید



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •