نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 از مجموع 9
سپاس ها 3سپاس
  • 1 توسط hraeissi
  • 1 توسط Gitex
  • 1 توسط hraeissi

موضوع: بلاک شدن smtp به دلیل ارسال اسپم

  
  1. #1
    نام حقيقي: Ali Reza Eskandarpour

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4

    بلاک شدن smtp به دلیل ارسال اسپم

    سلام دوستان
    من یه مشکلی برخوردم که تو شرکتمون 10 -15 تا نوت بوک و پی سی داریم و از اینترنت وای فای و از طریق یک روتر بیسیم استفاده میکنیم. چند روزه که ایمیل هامون از طریق outlook ارسال نمیشه ولی دریافت داریم . پیگیری کردم و متوجه شدم شرکتی که اینترنت داده بخاطر ارسال اسپم از سمت ما smtp را بسته. دو سه بار درخواست کردم و اونا باز کردن ولی بااینکه رو سیستم های اصلیمیون آنتی ویروس نصب کردیم ولی همچنان اسپم میفرستیم. و بلاک شدیم. به نظرتون از چه آنتی ویروس یا آنتی اسپمی استفاده کنیم؟؟ هرچی جستجو میکنم همش درمورد عدم دریافت اسپم هست و نه جلوگیری از ارسال. کمکم کنید مرسی



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: حسن رئیسی

    عضو عادی . شناسه تصویری hraeissi
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    تهران-ایران
    نوشته
    1,195
    سپاسگزاری شده
    512
    سپاسگزاری کرده
    104
    از چه ایمیلهایی استفاده می کنید ؟ منظورم اینکه یاهو یا تحت دامنه خودتان
    معمولاً این مشکل برای هاستینگها هستش ، یعنی وقتی تعداد کانکشنها از یک IP به سرور های شیر زیاد شود فایروال هاست IP فوق را می بندد
    این مسئله خیلی مهمه که مشخص بشه


    alirezaes سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: Ali Reza Eskandarpour

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4
    با تشکر از جواب شما عرض کنم ما از ایمیل اختصاصی خودمان استفاده میکنیم. البته 5-6 ماه هست که از این اینترنت استفاده میکنیم و این مشکل چند روزی است که پیش اومده. ما هاست و پنل مربوطه را از یک شرکت ثالث گرفتیم . که البته اونها تنها کاری که کردند آنتی اسپم روی هرکدوم از ایمیل ها در پنل فعال کردن. ولی باز فکر میکنم این جلوی دریافت را بگیره و نه ارسال رو. یه توضیح هم درباره سرویس اینترنت اینه که ما اجبارا از سرویس وای فای ددیکیت با سرعت 512 استفاده میکنیم. که این اجباریست راه بهتری پیدا نکردیم.



  4. #4
    نام حقيقي: حسن رئیسی

    عضو عادی . شناسه تصویری hraeissi
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    تهران-ایران
    نوشته
    1,195
    سپاسگزاری شده
    512
    سپاسگزاری کرده
    104
    این را تست کنید
    از سرویس دهنده اینترنت در صورت داشتن IP اختصاصی ، IP دیگری را گرفته و با آن تست کنید .اگر مشکل حل شود همان چیزی است که من گفتم
    احتمال block شدن IP توسط فایروال هاست خیلی بیشتر است
    سرویس دهنده اینترنت این وسط هیچ کاره است .



  5. #5
    نام حقيقي: Ali Reza Eskandarpour

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4
    مرسی حتما چک میکنم ولی من یکی دو بار از ادمین اینترنت خواستم که ما را از بلاک در بیاره و اون اینکارو کرد. برای چند ساعتی ایمیل ارسال شد ولی دوباره بدلیل ارسال اسپم (البته به گفته ادمین) بلاک شدیم.



  6. #6
    نام حقيقي: حسن رئیسی

    عضو عادی . شناسه تصویری hraeissi
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    تهران-ایران
    نوشته
    1,195
    سپاسگزاری شده
    512
    سپاسگزاری کرده
    104
    همانطور که قبلاً گفتم مشکل برای تعداد کانکشنهای زده شده به هاست است
    یکی از راه ها این است که کاربران با IP های مختلف به هاست کانکت شوند که بعید می دونم این امکان را داشته باشید
    یک روش دیگر استفاده از سرویسهای VIP هاستینگها است که می توانید برای حل این مشکل تعداد کانکشنهای خودتان را به هاست اعلام کنید که در فایروالهای خودشان اعمال کنند
    یک روش دیگر هم استفاده از هاستینگهای ایران است
    یک روش دیگر استفاده از سرورهای مجازی و اختصاصی است



  7. #7
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    پورت 26 و 537 رو جایگزین پورت 25 کنید و تست کنید.

    شما چند ایمیل در روز ارسال میکنید ؟ (منظورم مجموعه شرکت هست).


    alirezaes سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: Ali Reza Eskandarpour

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4
    مجموع ایمیلها در روزهای مختلف فرق داره ولی میانگین روزی 50-60 تا ایمیل میشه. پورت 26 و 537 را ازطریق سایت www.yougetsignal.com تست کردم روی میل سرور بسته است. امروز دوباره از سرویس دهنده اینترنت خواستم ما رو از بلاک در بیاره . و تا الان 1 ساعتی میشه که هنوز مشکلی نداریم. ولی حدس میزنم دوباره مشکل پیش بیاد.



  9. #9
    نام حقيقي: حسن رئیسی

    عضو عادی . شناسه تصویری hraeissi
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    تهران-ایران
    نوشته
    1,195
    سپاسگزاری شده
    512
    سپاسگزاری کرده
    104
    همانکاری را باید انجام دهید که گفتم دوست من
    میتوان گفت که راهی دیگری ندارید


    alirezaes سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

علت بلوکه شدن ایمیل

outlookبلاک شدن

بسته شدن smtp

علت بلاک شدن در یاهو

بسته شدن پورت smtp

علت عدم ارسال شدن ایمیل در outlook

علت عدم باز شدن ایمیل

بلوک شدن ایمیل یاهو

بلاک شدن دامنه در یاهو

علت بلوکه شدن یاهو

دلایل عدم ارسال ایمیل در outlook

بسته شدن smtp آیدی یاهو من

بلوک شدن در یاهو

بلاک شدن میل سرور

دلایل بلاک شدن ای پی در اینترنت

علت بلوک شدن یاهو

علت بلاک شدن ایمیل

دلایل بلاک شدن ایمیل

علت بلوکه شدن ایمیل یاهو

علت عدم ارسال ایمیل در یاهو

دلایل بلوک شدن یاهو میل

علل عدم ایمیل باز شدن

دلیل بسته بودن اوت لوکبلاک شدن ایمیل در اوتلوکبلوکه شدن ایمیل

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •