نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط mhsaleh
  • 1 توسط mhsaleh

موضوع: انتقال تماس از یک خط عادی به یک خط عادی با ضبط صدا

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    30
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    24

    Question انتقال تماس از یک خط عادی به یک خط عادی با ضبط صدا

    باسلام
    یک راست میرم سراغ اصل مطلب.

    من یک سیستم می خوام که بهش 6 تا خط تلفن وصل کنم.فرض کنید خط ها از سیستم 1 تا 6 نامگذاری می شن.حالا قصد دارم اگر کسی با خط 1 تماس گرفت ، صدای یک منشی تلفنی رو بشنوه و وقتی مثلا شماره 17 رو زد ، با شماره 09121234567 و اگر شماره 18 رو زد با شماره 09357894561 تماس بگیره.همینطور اگر شماره 09357894561 بعد از چند زنگ پاسخگو نبود ، به صورت اتوماتیک با شماره 09201023456 تماس بگیره.همینطور در بازه زمانی خاص این شماره ها عوض شن.یعنی از ساعت 8 تا 10 به یکسری شماره و از 10 تا 12 به یکسری شماره زنگ بزنه.فکر می کنم در Elastix بشه با Ring group این رو ساخت.و یک مسئله مهم اینکه تمام مکالمات ضبط بشه!
    بعبارتی من یک سیستم می خوام که بعضی تماس های ورودی من رو روی یک خط عادی بفرسته و مکالمه رو هم ضبط کنه.
    1. حالا سوال اینه که آیا این کار شدنیه؟
    2. اگر شدنیه ، با Elastix هم میشه؟
    3. سخت افزار چی؟مثل IP PBX ها؟پیشنهاد مدلتون چیه؟باید دنبال چه Feature ای باشم؟
    پیشاپیش شدیدا از همکاری تمامی اساتید و دوستان ممنونم.



  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    بله شدنی است. اما در یک مورد ممکن است مشکل وجود داشته باشد و آن هم آن بخشی است که گفته شده در صورت پاسحگو نبودن شماره ... به شماره دیگر مرتبط شود.
    برای این کار یک PC + یک کارت DAHDI + نصب نرم افزار Elastix + کانفیگ مورد نیاز است
    در کل هزینه تخمینی حدود ۲ میلیون تومان (به بالا) خواهد بود.


    moh_mov سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    30
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    24
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    بله شدنی است. اما در یک مورد ممکن است مشکل وجود داشته باشد و آن هم آن بخشی است که گفته شده در صورت پاسحگو نبودن شماره ... به شماره دیگر مرتبط شود.
    برای این کار یک PC + یک کارت DAHDI + نصب نرم افزار Elastix + کانفیگ مورد نیاز است
    در کل هزینه تخمینی حدود ۲ میلیون تومان (به بالا) خواهد بود.
    ممنونم دوست عزیز.
    پس طبیعتا سخت افزاری ها هم مثل IP PBX های مبتنی بر Elastix هم می تونن این رو پشتیبانی کنند.
    سخت افزار های دیگه چی؟مدل یا سیستم خاصی رو پیشنهاد می کنید؟به شخصه از الاستیکس نرم افزاری زیاد راضی نیستم.اما با سخت افزار ها کار نکردم.
    ممنونم



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    من مشکلی روی elastix در این زمینه ندیدم. با stable شدن نسخه ۲.۵ آن بسیاری از باگ های موجود بر طرف گردیده.
    البته اپلاینس های elastix هم وجود دارد اما من شخصاً ترجیه می دهم روی سخت افزار خودم یا روی VM الستیکس را پیاده سازی کنم.


    taghikarim سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •